لوستر اتاق  خواب

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 72
نویسنده پیام
nakisa آفلاین


ارسال‌ها : 33
عضویت: 17 /12 /1398


لوستر اتاق خواب

لوستر از جمله مهم ترین و تاثیرگذارترین لوازم خانه است که در دیزاین قسمت های مختلف خانه نقش مهمی را ایفا میکند.اتاق خواب از جمله مهم ترین قسمت های یک خانه محسوب می شود که طراحی و چیدمان آن نیز بسیار حائز اهمیت است.نورپردازی اتاق خواب یکی از فاکتورهایی است که در دیزاین آن بسیار پر اهمیت است. این نورپردازی باعث روشنایی اتاق و بهتر دیده شدن لوازم داخل آن می شود. انواع لوستر اتاق خواب موجود است که در نورپردازی اتاق خواب قابل استفاده است.لوستر های اتاق خواب انواع مختلفی دارند که با توجه به لوازم استفاده شده در اتاق خواب می توان از انواع لوسترهای مدرن و لوسترهای کلاسیک استفاده کرد. فروشگاه اینترنتی لوستر و لامپ نوربازار نوربازار ارائه دهنده انواع آویزهای مدرن و لوستر کلاسیک برای منزل و محیط کار شما می باشد.

قیمت لوستر اتاق خواب

قیمت هر لوستر بر اساس بزرگی آن و تعداد شاخه ها و لامپ های استفاده شده در آن مشخص می شود. هرچه تعداد شاخه های آن بیشتر باشد در نتیجه لوستر بزرگتر است و طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می شود. از طرفی جنس موادی که لوستر از آن ساخته شده هم در قیمت گذاری آن نقش مهمی دارد. لوستر ها انواع شیشه ای ، فلزی ، برنجی و... دارند که قیمت آن ها بر اساس جنسشان متغیر است. البته برند لوستر نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.شما می توانید در قسمت اتاق خواب سایت نوربازار، انواع مدل های آویز و لوستر اتاق خواب را ببینید و بصورت اینترنتی سفارش دهید.

سایر محصولات سایت فروشگاه لوستر نوربازار :

لوستر دیواری

چراغ چمنی

چراغ دفنی


سه شنبه 27 اسفند 1398 - 10:28
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nakisa آفلاین



ارسال‌ها : 33
عضویت: 17 /12 /1398


انواع لوستر

این روزها با پیشرفت علم و ارتقای سطح زندگی، اقتضای شرایط میباشد که برای کارهای مختلف ابزار مختلفی تهیه شود . صنعت نورپردازی و روشنایی نیز این روزها پیشرفت چشمگیری داشته است و تنوع زیادی پیدا کرده است .لوستر دیواری یکی از عناصر روشنایی بخش و به نوعی مکمل لوستر سقفی میباشد ، ولی به تنهایی نیز میتوان از آن استفاده کرد. امروزه این لوسترها به دلیل تنوع و جذابیتی که دارند علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع لوستر، امکان استفاده از لامپهای کم مصرف میباشد. زیرا میتوان در مصرف برق و هزینه صرفه جویی کرد. این لوسترها در انواع مختلفی ارائه میشود مثل : چراغ بالا آینه ،چراغ بالا تابلو،چراغ دیواری دکوراتیو و ....
همچنین مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها برای جلب توجه و جذب مشتریان، به روش های مختلف نورپردازی، محیط کار خود را آراسته میکنند و برای این منظور هم از چراغ های فروشگاهی مثل چراغ ریلی،چراغ توکار،چراغ کنار پله و .... استفاده میکنند. این چراغ ها کاربردهای زیاد و مختلفی دارد و به علت تنوع بالا میتوان در قسمتهای مختلف مغازه وفروشگاه از آنها استفاده کرد.
علاوه بر فضای داخلی، نورپردازی فضای خارجی نیز اهمیت زیادی دارد. با بهبود سطح زندگی، انتظار افراد بالا رفته و همانطور که به محیط داخلی منزل و محل کارشان اهمیت میدهند، برایشان مهم است که محیط بیرونی مثل کوچه و خیابان و یا پارک و حیاط منزلشان به زیبایی تزئین و نورپردازی شده باشد. برخی از این چراغها که کاربرد بسیاری دارند عبارتند از: چراغ چمنی،چراغ دفنی،چراغ پارکی


چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 12:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group