شناخت بلبرینگ

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 241
نویسنده پیام
raha70 آفلاین


ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


شناخت بلبرینگ
تاریخچه بلبرینگانسان پی برد به گردش در آوردن اجسام (غلتش یا حرکت غلتشی) بسیار ساده تر و آسانتر از ساییدن آن ها ( لغزش یا حرکت لغزشی) بر روی هم می باشد. در همین زمان بود که بلبرینگ ها اختراع شدند. شاید به همین دلیل است که اختراع آن در کنار اختراع چرخ از نقطه عطف‌های تاریخ صنعت به شمار می‌رود. در مورد تاریخچه اختراع بلبرینگ‌ها باید گفت که برای اولین بار این قطعه مکانیکی حدود 226 سال قبل، یک آهنگر ولزی ساخت که بسیار ابتدایی و ساده بود. بعدها فردریش فیشر آلمانی ساخت آن را تکمیل کرد و شکل و شمایل صنعتی‌تری به آن بخشید مثلا: چرخ های دوچرخه را مانند نقش ساچمه در بلبرینگ ها تصور کنید که اگر به جای چرخ چیزی مانند اسکی را به جای آن قرار دهیم آنوقت حرکت دادن آن به دلیل وجود اصطحکاک بالا در خلاف جهت حرکت چرخ (قانون سوم نیوتن) بسیار مشکل خواهد بود. بنابراین غلتیدن دو سطح روی هم (حرکت غلطشی) بسیار آسان تر از آن خواهد بود که بر روی هم بلغزند (حرکت لغزشی)انواع بلبرینگبلبرینگ­ها انواع مختلفی دارند که معمولا بر حسب نوع بار و میزان باری که تحمل می­کنند تقسیم بندی می­شوند و بر این اساس برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می­گیرندانواع بلبرینگ عبارتند از:بلبرینگ‌های شیار عمیقبلبرینگ‌های تماس زاویه ای تک ردیفهبلبرینگ‌های تماس زاویه ای دو ردیفهبلبرینگ‌های خود تنظیمبلبرینگ‌های کف گرد:بلبرینگ‌های کف گرد یک ردیفه،بلبرینگ‌های کف گرد دو ردیفه

سه شنبه 18 خرداد 1400 - 14:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
maygy آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 19 /3 /1400
سن: 29


شناخت بلبرینگ
Заказать seo поисковую оптимизацию сайта, Заказать услуги по продвижению сайта По всем возникшим вопросам Вы можете обратиться в скайп логин pokras7777Раскрутка сайта под ключ
.Так же собираем базы Обратесь всегда будем рады вам помочь наша группа в телеграме бесплатные базы для хрумера или в пишите
скайп

چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 21:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raha70 آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


یاتاقان چیست
یکی از صدها قطعه‌ای که در ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی مورد استفاده زیاد قرار میگیرد، انواع یاتاقان ها می باشد. یاتاقان‌ها کاربرد وسیعی در همه‌ ماشین آلات مکانیکی، کارخانه‌ای و صنعتی دارد.جالب تر اینکه درهر وسیله‌ای که قابلیت حرکت و چرخش دارد، یاتاقان‌ها کاربرد دارند.یاتاقان ها و انواع آنمی توان حرکت دو قطعه بر روی یکدیگر را تصور نمود به صورتی که بین این دو قطعه، هیچ قطعه روان کننده حرکتی قرار نگرفته باشد. این دو قطعه در مدت زمان کوتاهی در اثر حرارت ایجاد شده و اصطکاک، دچار خوردگی و یا شکست می‌شوند. کارایی اصلی یاتاقان ها درست در همین شرایط است. یاتاقان و انواع زیرمجموعه آن، از جمله بلبرینگ و رولبرینگ ها ساخته شدند تا اصطکاک بین قطعات سیستم های مکانیکی را به حداقل برسانند و غلطک های موجود در یاتاقان ها، حرکت قطعات نسبت به یکدیگر را روانتر و راحت تر کنند .قیمت یاتاقان و خرید یاتاقان و مشخصات فنی یاتاقان در فروشگاه تهران فرگام. محصولات یاتاقان در فروشگاه تهران فرگام :یاتاقان UC- یاتاقان UCP - یاتاقان UCT - یاتاقان UCF - یاتاقان UCFL - یاتاقان UCFC

شنبه 02 مرداد 1400 - 14:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


سیستم اعلام حریق
سیستم اعلام حریق چیست و چگونه کار می کند؟
اعلام حریق دستی مجموعه ای از تجهیزات اعلام حریق نظیر دتکتور دود، حرارت، شعله و گاز است که برای تشخیص علائم حریق و هشدار دادن از طریق آژیرها و فلاشرها استفاده می شود. طراحی، اجرا و استفاده درست از این سیستم، میتواند جلوی بسیاری از خطرات جانی و مالی را بگیرد. اما شاید برای شما جالب باشد دانستن این مطلب که با توجه به اهمیت بالای سیستم اعلان حریق در پروژه های صنعتی و ساختمانی، اما متاسفانه بیش از 90درصد پروژه های اعلام حریق دستی که در کشور کار می شوند، نهایت پس از چند ماه خاموش و بلا استفاده می شوند.

همچنین امروزه از اعلام حریق دستی به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود تا خسارت های ناشی از حریق را به حداقل برسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود.
اعلان حریق یا اعلام حریق دستی؟

معمولا در نامه نگاری های بین شرکتی دیده می شود که کارفرما سرتیتر موضوع نامه خود اعلام حریق ذکر کرده و در جواب از طرف پیمانکار و یا مشاور کلمه اعلام را دریافت می کند و یا بالعکس.
با توجه با اینکه در سیستم های اعلان حریق عمل آشکار کردن و ظاهر کردن (آگاه کردن) اتفاق می افتد، اصطلاح صحیح همان سیستم اعلان حریق می باشد.



برای تجهیزاتی مانند آشکارسازها، مرکز کنترل بهتر است از اصطلاح اعلان حریق استفاده نمود. (نظیر آشکارساز دود اعلان حریق، شستی اعلان حریق، کنترل پنل اعلان حریق و…)


برای تجهیزاتی مانند آژیر و فلاشرها می توان از اصطلاح اعلام حریق استفاده نمود. (نظیر آژیر اعلام حریق، فلاشر اعلام حریق و…)
برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت آموت در ارتباط باشید.

شنبه 09 مرداد 1400 - 14:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raha70 آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


رولبرینگ چیست
رولبرینگ ها یکی دیگر از ابزار و قطعاتی هستند که در صنایع گوناگون ، ماشین آلات تولیدی و مصرفی کاربرد بسیاری دارند.

رولبرینگ‌ها دارای فرق زیادی با بلبرینگ ها نبوده کارایی هر دو نسبتاً برابر است .رولبرینگ کروی-رولبرینک مخروطی-رولبرینک استوانه ای-رولبرینگ کروی کف گرد از انواع رولبرینگ می باشد..
تفاوت بلبرینگ و رولبرینگ
بر خلاف بلبرینگ ها، رولبرینگ ها تنها قادر به تحمل بارهای شعاعی هستند. آنها می توانند بارهایی با وزن های زیاد را به راحتی جا به جا و تحمل نمایند.
تفاوت اصلی رولبرینگ و بلبرینگ ، تحمل و مقاومت آنها در برابر میزان بار تحمیل شده میباشد. بطور کلی، فشار وارد شده برانواع رولبرینگ ها و بلبرینگ ها به دو صورت شعاعی و محوری میباشد که با توجه به نوع آنها در صنایع مختلف و ماشین آلات و دستگاه های گوناگون بکار گرفته می شوند .ولبرینگ ها اغلب در صنایع و تجهیزات انتقال نیرو، ویبراتورها، کارگیرهای ماشین ابزار، شفت های دستگاه های برش ، ماشین آلات معدنی ، صنایع مربوط به غلطک های بزرگ و سایر صنایع کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.
استعلام قیمت بلبرینگ و قیمت رولبرینگ در فروشگاه تهران فرگام

یکشنبه 14 شهریور 1400 - 14:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raha70 آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


بلبرینگ کف گرد چیست
بلبرینگ کف گرد نوع خاصی از انواع بلبرینگ بوده که کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد. اصولا بلبرینگ کف گرد نقش مهمی در ماشین‌ آلات و دستگاه‌های صنعتی و حرکات آن‌ها ایفا می‌نماید . و پس نصب این قطعه به دستگاه‌های متفاوت ،‌ سرعت و دقت عملکرد آن‌ها افزایش چشمگیری پیدا می کند.
پیش از اختراع بلبرینگ‌ها، حرکت‌ها با اصطکاک سطوح روی هم ایجاد می‌شد. این موضوع معایب زیادی داشت و مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد. صفحاتی که روی هم کشیده می‌شدند داغ می‌شدند. گرمای زیاد به آن‌ها آسیب می‌رساند.


بلبرینگ کف گرد چیست؟
بلبرینگ‌های کف گرد دارای ظرفیت بالایی برای تحمل بار محوری می باشد . لازم به توضیح اینکه این بلبرینگ کف گرد برای تحمل بارهای شعاعی چندان مناسب نیست. بلبرینگ کف گرد به صورت یک طرفه و دو طرفه طراحی و تولید می‌شوند. از آنجاییکه این بلبرینگ‌ها از فولاد ساخته می‌شود.از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار میباشند . همچنین در نصب آن‌ها نیز باید از بهترین گریس‌ها استفاده گردد تا دوام بیشتر و بهتری داشته باشند.
خرید بلبرینگ کف گرد - قیمت بلبرینگ کف گرد در فروشگاه تهران فرگام
سایر محصولات تهران فرگام
بلبرینگ شیار عمیق
بلبرنگ خود تنظیم
بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه
بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه

دوشنبه 10 آبان 1400 - 23:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


سوئیچ شبکه
کابل شبکه چیست؟
در پاسخ به سوال کابل شبکه چیست با تعریف کابل شبکه آغاز می‌کنیم. کابل شبکه به مجموعه سیم‌هایی از جنس مس یا شیشه گفته می‌شود که برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین کامپیوترها و روترها و سوییچ‌ها و شبکه‌های استورج SAN (به طور کلی بین اجزا و مولفه های شبکه) استفاده می‌شود. پس کابل‌ها رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری منتقل می‌شود.
انواع کابل شبکه



پیشینه کابل شبکه
ایده ارتباطات دیجیتالی در سال ۱۸۴۴ توسط ساموئل مورس و اختراع تلگراف ارایه شد. شاید در نگاه اول با آنچه که ما امروز داریم بسیار متفاوت باشد اما اساسا یکی است. تفاوت مهم آن‌ها سرعت آن‌ها است. در اواسط قرن ۱۹ در هر ثانیه حداکثر دو یا سه خط و نقطه در تلگراف ارسال می‌شد اما اکنون سرعت به بیش از یک گیگابیت رسیده است.

انواع کابل شبکه


قیمت کابل شبکه

لیست قیمت کابل شبکه

پس از تلگراف، مخترع فرانسوی به نام امیل بودات، ماشین چاپ تلگراف Teletypewriter را ارایه داد که در آن از کیبورد و کد پنج بیتی استفاده می‌شد و پیام های تلگرافی به صورت مجازی، ارسال و دریافت می‌شد. هنوز هم در ارتباطات سریال، از Baud Rate برگرفته از نام Baudot، استفاده می‌شود.


پس از بررسی ویژگی‌های مورد نیاز در هر شبکه، به راحتی با مراجعه به مقاله کابل شبکه چیست؟ معرفی انواع کابل شبکه ، می‌توانید کابل مورد نظر را انتخاب کنید و از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.


دیگر محصولات وستا :

رک دیواری

رک ایستاده

قیمت رک دیواری

قیمت رک ایستاده

سوئیچ شبکه

POE سوئیچ شبکه

دوشنبه 24 آبان 1400 - 12:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


خرید باربیکیو از فروشگاه اینترنتی افروز
طعم غذاهایی که روی آتش پخته می شوند بسیار لذیذ و متفاوت هستند و اگر شما تمایل دارید غذاهایتان را روی آتش بپزید نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید یک باربیکیو نیست و می توانید خودتان دست به کار شوید و برای ساخت باربیکیو خانگی اقدام نمایید.



5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو


باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز
ساختن باربیکیو در حیاط و تراس و … به راحتی امکان پذیر است و اگر شما تمایل دارید باربیکیو را به صورت حرفه ای بسازید، بهتر است مراحل ذکر شده در ادامه این مطلب را به صورت مرحله به مرحله طی کنید.



5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو


باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز


آموزش ساخت باربیکیو در منزل
باربیکیو را می توانید با کمک مصالح مختلف نظیر چوب و سیمان و آجر در منزل بسازید سپس از این کباب پز خانگی برای پخت غذاهای مختلف استفاده نمایید. در ادامه آموزش ساختن باربیکیو آجری و سیمانی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مطلب آموزشی مورد توجه تان قرار بگیرند.


5 نکته برای خرید کباب‌پز که باید قبل از خرید بدانید



باربیکیو سیمانی چیست



آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ





مزایای استفاده از باربیکیو



باربیکیو گازی یا باربیکیو زغالی؟-مزایا و معایب انواع کباب پز



خرید باربیکیو از فروشگاه اینترنتی افروز
فروشگاه اینترنتی افروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز فروشگاه اینترنتی افروز، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای اطلاع تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.
بیشتر بدانید:
طرز تهیه سس باربیکیو

دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raha70 آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


بلبرینگ شیارعمیق چیست
بلبرینگ‌های شیار عمیق به علت توانایی و قدرت كاركرد در سرعت های بالا ، محكم بودن در حین كار و نیاز نداشتن آن به تعمیر و نگهداری پس از نصب و همچنین تحمل بار شعاعی و محوری از هر دوطرف،به عنوان یكی از پرمصرف ترین شناخته شده در جهان می باشند..بلبرینگ‌های شیار عمیق به دو صورت بلبرینگ تك ردیفه و بلبرینگ دو ردیفه ساخته می شوند.اجزای تشكیل دهنده بلبرینگ‌های شیار عمیق عبارتند از: ساچمه ، قفسه ،رینگ داخل و رینگ خارجی.بلبرینگ‌های شیار عمیق در صنایع بسیاری مانند خودروها ، ماشین های لباسشویی ، صنایع غذایی و صنایع فولاد كاربرد دارند. از جمله برندهای معتبر این محصول میتوان به FAG,SKF,NSK.IKO,DUF, و... اشاره كرد.عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید عبارتند از:مواد بكار رفته ، ابعاد و سایز این محصول ، شركت تولید كننده و برند بلبرینگ.

سایر خدمات شرکت تهران فرگام
بلبرینگ کف گرد
یاتاقان و قیمت یاتاقان صنعتی
قیمت رولبرینگ
فروش ساچمه

شنبه 16 بهمن 1400 - 10:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
raha70 آفلاین



ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /3 /1400


معرفی و شناخت انواع یاتاقان خوب
یکی از صدها قطعه‌ای که در ساخت و تولید ماشین آلات صنعتی مورد استفاده زیاد قرار میگیرد، انواع یاتاقان ها می باشد. یاتاقان‌ها کاربرد وسیعی در همه‌ ماشین آلات مکانیکی، کارخانه‌ای و یاتاقان صنعتی دارد.جالب تر اینکه درهر وسیله‌ای که قابلیت حرکت و چرخش دارد، یاتاقان‌ها کاربرد دارند.می توان حرکت دو قطعه بر روی یکدیگر را تصور نمود به صورتی که بین این دو قطعه، هیچ قطعه روان کننده حرکتی قرار نگرفته باشد. این دو قطعه در مدت زمان کوتاهی در اثر حرارت ایجاد شده و اصطکاک، دچار خوردگی و یا شکست می‌شوند. کارایی اصلی یاتاقان ها درست در همین شرایط است. یاتاقان و انواع زیرمجموعه آن، از جمله بلبرینگ و رولبرینگ ها ساخته شدند تا اصطکاک بین قطعات سیستم های مکانیکی را به حداقل برسانند و غلطک های موجود در یاتاقان ها، حرکت قطعات نسبت به یکدیگر را روانتر و راحت تر کنند .همچنین مانع ایجاد لرزش در قطعات مکانیکی و صدای ایجاد شده ناشی از انتقال نیرو قطعات به یکدیگر می باشند.جهت اطلاع از قیمت یاتاقان،قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ با شرکت تهران فرگام بزرگترین وارد کننده بلبرینگ و یاتاقان ... تماس بگیرید.

دوشنبه 22 فروردین 1401 - 12:17
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
masterico آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 26 /1 /1403


شناخت بلبرینگ
پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس را برایتان شرح دهیم.

پمپ آب نیم اسب و یک اسب پنتاکسدسته اول پمپ نیم اسب پنتا‌کس مدل PM 45 و یک اسب مدل PM 80 میباشد. غالبا استفاده از این مدل پمپ ها جهت تحت فشار کردن آب برای یک یا دو واحد مسکونی میباشد. این پمپ ها دارای قسمت مکش کوچکی می‌باشند و همین امر میزان هواگیری در آنها را کاهش می‌دهد. جنس پروانه آن ها از برنج و نوع آن خورشیدی میباشد. این پمپ ها به علت دارا بودن قیمت مناسب کاربرد فراوانی در سیستم های آبرسانی دارد. پمپ آب بشقابیدسته دوم پمپ های مدل بشقابی CM 100، این مدل پمپ در دو گونه CM 50 با قدرت نیم اسب و CM 100 با قدرت یک اسب تولید می‌شوند. این دسته به دلیل دارا بودن پروانه تکنو پلیمر (نوعی پلاستیک) بسیار کم صدا بوده و آلودگی صوتی را به حداقل می‌رساند. حداکثر ارتفاع آنها ۳۵ متر بوده و از پمپ مدل CM 50 با قدرت نیم اسب جهت نصب داخل واحد مسکونی نیز می‌توان استفاده نمود. مدل CM 100 با قدرت یک اسب بشقابی جهت تحت فشار کردن ۸ واحد مسکونی در ۴ طبقه نیز می‌توان استفاده نمود. پمپ آب CAM 100دسته سوم پمپ‌های مدل CAM 100 با قدرت یک اسب که جهت انتقال آب در مسافت‌های طولانی و همینطور ویلاها و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد این پمپ به دلیل دارا بودن هوزینگی که یک لیتر آب را در خود ذخیره می‌کند نیاز به هواگیری نداشته لذا در ویلاها که معمولاً سکونت دائمی نیست بسیار کاربرد دارد. حداکثر ارتفاع این پمپ 45 متر و حداکثر دبی آن 4 متر مکعب می‌باشد لذا برای ساختمان‌های مسکونی با ارتفاع 5 طبقه و تعداد 5 واحد مناسب است‌. در ضمن از این پمپ جهت انتقال آب برای آبیاری قطره‌ای نیز می‌توان استفاده نمود.

پمپ آب دو پروانهدسته چهارم پمپ‌های دو پروانه مدل CB این پمپ‌ها از قدرت یک اسب تا ۱۵ اسب تولید می‌گردند. پرمصرف‌ترین آنها قدرت یک و نیم اسب مدل CB160، دو اسب مدل CB210 و ۳ اسب مدل CB310 می‌باشد.در ضمن مدل یک اسب آن CB 100 نیز پرکاربرد است این پمپ با دارو بودن دو پروانه از جنس تکنو پلیمر و برنج جز گروه پرمصرف این برند می‌باشد. از پمپ‌های دو پروانه یک اسب الی سه اسب جهت تحت فشار کردن آب برای ۸ الی ۲۰ واحد مسکونی استفاده می‌گردد. در ضمن جهت سیستم‌های آتش‌نشانی و آبیاری نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد.

یکشنبه 26 فروردین 1403 - 17:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group