POE سوئیچ شبکه

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 59
نویسنده پیام
nazgol1369 آفلاین


ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


POE سوئیچ شبکه

کابل شبکه چیست؟

در پاسخ به سوال کابل شبکه چیست با تعریف کابل شبکه آغاز می‌کنیم. کابل شبکه به مجموعه سیم‌هایی از جنس مس یا شیشه گفته می‌شود که برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین کامپیوترها و روترها و سوییچ‌ها و شبکه‌های استورج SAN (به طور کلی بین اجزا و مولفه های شبکه) استفاده می‌شود. پس کابل‌ها رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری منتقل می‌شود.

انواع کابل شبکه

پیشینه کابل شبکه

ایده ارتباطات دیجیتالی در سال ۱۸۴۴ توسط ساموئل مورس و اختراع تلگراف ارایه شد. شاید در نگاه اول با آنچه که ما امروز داریم بسیار متفاوت باشد اما اساسا یکی است. تفاوت مهم آن‌ها سرعت آن‌ها است. در اواسط قرن ۱۹ در هر ثانیه حداکثر دو یا سه خط و نقطه در تلگراف ارسال می‌شد اما اکنون سرعت به بیش از یک گیگابیت رسیده است.

انواع کابل شبکه

قیمت کابل شبکه

لیست قیمت کابل شبکه

پس از تلگراف، مخترع فرانسوی به نام امیل بودات، ماشین چاپ تلگراف Teletypewriter را ارایه داد که در آن از کیبورد و کد پنج بیتی استفاده می‌شد و پیام های تلگرافی به صورت مجازی، ارسال و دریافت می‌شد. هنوز هم در ارتباطات سریال، از Baud Rate برگرفته از نام Baudot، استفاده می‌شود.

پس از بررسی ویژگی‌های مورد نیاز در هر شبکه، به راحتی با مراجعه به مقاله کابل شبکه چیست؟ معرفی انواع کابل شبکه ، می‌توانید کابل مورد نظر را انتخاب کنید و از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

دیگر محصولات وستا :

رک دیواری

رک ایستاده

قیمت رک دیواری

قیمت رک ایستاده

سوئیچ شبکه

POE سوئیچ شبکه


یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:22
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group