تلفن تحت شبکه چیست

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 76
نویسنده پیام
headsetvoip آفلاین


ارسال‌ها : 409
عضویت: 17 /6 /1400


تلفن تحت شبکه چیست

برای پاسخ به سوال تلفن تحت شبکه چیست، ابتدا باید به معنی لغوی آن بپردازیم. تلفن تحت شبکه یا تلفن ویپ از فناوری های صوتی و اینترنتی IP برای قرار دادن و انتقال تماس های تلفنی از طریق شبکه IP مانند اینترنت به جای شبکه تلفن سنتی سوئیچ شده عمومی (PSTN) استفاده می کند. سرویس تلفنی مبتنی بر IP دیجیتال از پروتکل های کنترلی مانند Session Initiation Protocol (SIP) ،Skinny Client Control Protocol (SCCP) یا پروتکل های اختصاصی دیگر استفاده مینماید. تلفن های تحت شبکه می توانند تلفن های نرم افزاری ساده یا نرم افزاری مبتنی بر هدف باشند که تقریباً شبیه تلفن های معمولی یا تلفن های بیسیم هستند. تلفن های PSTN سنتی به عنوان تلفن های VoIP با آداپتورهای تلفنی آنالوگ (ATA) استفاده می شوند.امروزه اکثر مشاغل از نوعی سیستم تلفنی مجهز به اینترنت استفاده می کنند. فناوری VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) شامل هیچ فناوری آنالوگ یا سوئیچ نمی شود و با تبدیل تماس ها به سیگنال های دیجیتال، تماس ها را از طریق اینترنت متصل می کنند و همچنین برای برقراری و دریافت تماس به امکاناتی فراتر از اتصال به اینترنت و یا رایانه، تلفن دفتر یا تلفن هوشمند نیاز ندارند. تلفن های تحت شبکه در مشاغل فعلی که از فناوری تلفن آنالوگ استفاده می کنند و معمولاً سالهاست که سیستم خود را مستقر کرده اند، بسیار پرطرفدار میباشند. این کاربران در بیشتر موارد آنها از سیستم تبادل شعبه خصوصی سانترال ویپ (PBX) استفاده می کنند که یک واحد سوئیچینگ است که تلفن ها و داخلی های شرکت را به یکدیگر و به خطوط آنالوگ خارج متصل می کنند. این کار بسیاری از کارمندان را قادر میسازد تعداد محدودی خط خارجی را تقسیم کنند که این امر بالقوه باعث کاهش هزینه ها می شود.جهت مشاهده ی ادامه ی مقاله می توانید روی تلفن تحت شبکه کلیک نمایید.


چهارشنبه 03 آذر 1400 - 11:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


قیمت غذای سگ

بهترین غذای سگ چیست

در لیست بهترین غذاهای سگ می توان غذاهای زیادی را قرار داد از جمله: گوشت، مرغ، ماهی ، جگر را به عنوان منابع غنی از پروتئین و برنج و سیب زمینی به عنوان منبع کربوهیدرات و برای تامین ویتامین می توان به هویج و سبزیجات اشاره کرد، که هر سه دسته این مواد باید در برنامه غذایی سگ گنجانده شود. شما می توانید از دامپزشکان و متخصصان پت شاپ پی کی پت به آسانی برنامه ای غذایی مختص سگ خود را که یک رژیم غذایی کامل و بالانس شده بر اساس نیازهای سگ، موادغذایی مورد علاقه سگ و همچنین بودجه مالی در نظر گرفته شد دریافت نمایید.

خرید غذای سگ از پت شاپ پی کی پت .

نقش تغذیه درست در رشد سگ

برای صاحبان سگ تغذیه سگ یک دغدغه مهم و اصلی محسوب می شود، نکته حائز اهمیت این است باید بدانید قطعا الزامات تغذیه ای سگ بالغ با توله سگ متفاوت است. توله سگ ها برای رشد نیاز به استفاده از مواد مقوی دارند و آن ها باید از غذاهایی که مختص توله سگ ها می باشد تغذیه کنند و همچنین تعداد وعده های غذایی در طی روز توله سگ با سگ بالغ متفاوت است. توله سگ به سگ های زیر 12 ماه یا یکسال می گویند برای تعداد وعده های غذایی، توله سگ های بین 2 تا 3 ماه به 4 وعده غذایی در طی روز، توله سگ های بین 3 الی 6 ماه به 3 وعده غذایی و توله سگ های بین 6 الی 12 ماه به 2 وعده غذایی در طی روز نیازمند می باشند.

خرید غذای سگ از پت شاپ معتر بسایر اهمیت دارد.

معمولا توله سگ ها تا 3 الی 4 هفتگی از شیر مادر تغذیه می کنند که این برای حفظ سلامت آن ها بسیار مفید می باشد. پس از این مدت اگر قصد استفاده از غذای خشک و یا غذای جامد برای توله سگ دارید، بهتر است آن را با آب گرم کافی خیس کنید تا غذایی مانند حریره شود. توله سگ ها چون بسیار به بازی علاقمند هستند، بهتر است هنگام برای ترغیب شدن آن ها به غذا کمی با سگ بازی کنید و سعی کنید انگشتتان را درون غذای آماده ببرید تا سگ غذا را از روی دست شما لیس بزند.

قیمت غذای سگ ارزان

قیمت غذای سگ

قیمت غذای خشک سگ


دوشنبه 20 دی 1400 - 16:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group