خرید کابل شبکه cat6

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 32
نویسنده پیام
mahsa733 آفلاین


ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


خرید کابل شبکه cat6

کابل شبکه چیست

کابل شبکه به مجموعه سیم هایی از جنس مس یا شیشه گفته می‌شود که برای اتصال و انتقال داده و اطلاعات بین کامپیوترها و روترها و سوییچ ها و شبکه های استورج SAN (به طور کلی بین اجزا و مولفه های شبکه) استفاده می‌شود. پس کابل ها رسانه‌ای هستند که داده‌ها در آن جریان دارند و اطلاعات از دستگاهی در شبکه به دستگاه دیگری منتقل می‌شود. حالا که درباره کاربرد کابل های شبکه صحبت کردیم بپردازیم به اینکه کابل شبکه کامپیوتری چه انواعی دارد.

انواع کابل شبکه و کاربرد آنها

کابل های ارتباطی شبکه انواع مختلفی دارند و انتخاب نوع مناسب کابل شبکه کاملا بستگی به ساختار و توپولوژی و معماری سیستم دارد مثل اینکه بزرگی شبکه چقدر است، چه پروتکلی استفاده می‌شود و چه توپولوژی دارد.

شناخت انواع کابل شبکه و دانستن درباره چگونگی ارتباط آنها با دیگر ویژگی های شبکه، به شما کمک می‌کند تا شبکه موفقی راه اندازی کنید. توجه داشته باشید که پیاده سازی دقیق و درست اولیه شبکه، شما را از ساعت ها عیب یابی سیستم معاف خواهد کرد. اگر درباره انواع کابل شبکه اطلاعات کمی دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا دانش خوب و به روزی در این زمینه کسب کنید.

نوع کابل چه در شبکه های محلی و LAN و چه در شبکه های WAN نقش مهمی ایفا می‌کند اما شما فقط در کابل کشی شبکه خودتان تصمیم گیرنده هستید و کابل کشی WAN بر عهده اپراتورها است.

انواع کابل شبکه یا به عبارتی کابل شبکه LAN، عبارتند از کابل زوج به هم تابیده Twisted Pair، کابل Unshielded Twisted یا UTP، کابل کواکسیال Coaxial، کابل چند جفتی Multi Pair. رسانه دیگری به نام بی سیم و وایرلس هم داریم که به عنوان وای فای شناخته می‌شود.

تجهیزات اکتیو شبکه

کابل cat6

کابل شبکه cat6

خرید کابل شبکه cat6

کابل شبکه cat6a


شنبه 11 دی 1400 - 11:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group