خرید کباب پز-خرید کباب پز

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 28
نویسنده پیام
mahsa733 آفلاین


ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


خرید کباب پز-خرید کباب پز

برای اینکه از کباب کردن مواد غذایی روی باربیکیو لذت ببرید نیاز نیست که حتما باربیکیو را از بیرون تهیه کنید و خود شما هم می توانید در حیاط منزل خود آن را بسازید.

اندازه ی باربیکو سیمانی را مشخص کنید.

ابتدا آجرها را روی هم بچینید تا اندازه ی انواع باربیکیو سیمانی مشخص شود و سپس بین آنها ملات یا همان سیمان بریزید.

اگر می خواهید باربیکو را روی زمین درست کنید ابتدا زمین را تا اندازه ای بکنید سپس آن را با شن و سیمان پر کنید بعد از 24 ساعت خشک می شود و سپس ادامه ی کار را انجام دهید.

اکنون که سطح زمین را هموار کردید، ماسه و سیمان را به نسبت 1 به 5 ترکیب نموده و سپس آجرها را روی لایه ای ملات بچینید هر جا که نیاز به آجر نیمه بود آجرها را با چکش نصف کنید و دیواره ی باربیکیو را بالا ببرید.

برای تعیین ارتفاع باربیکیو ذغالی سیمانی قد خود را مرجع قرار داده و ارتفاع آن را بالا ببرید، به اندازه ی یک آجر پشت باربیکیو خالی بگذارید تا اکسیژن لازم وارد شود. آجرها را تا ارتفاع مورد نظر بالا ببرید.

در انتهای کار می توانید از سنگ مسطح یا آجر سفالی استفاده کنید و یا سمت چپ آن چند آجر را به شکل میز کار بگذارید این کار هم ظاهر کار را زیبا می کند و هم نقطه ای برای تکیه دادن و استراحت شما ایجاد می شود.

پس از 48 ساعت که ملات ها خشک شد و خودش را گرفت با یک فرچه ی نرم گرد و غبار آن را جارو کرده و سپس بیرون باربیکیو را رنگ کنید.

سپس اقدام به ساخت منقل کباب کنید.

به همین شکل می توانید یک کباب پز سیمانی و باربیکیوی سیمانی مدرن برای ویلای خود بسازید.

استفاده از منقل های سیمانی بسیار پرطرفدار بوده زیرا زیبائی خاصی به فضای حیاط و باغ منزل شما می بخشد امیدواریم شما نیز بتوانید یک باربیکوی سیمانی بسازید و از کار خود و غذای لذیذی که توسط آن طبخ نموده اید لذت ببرید.

برای اطلاع از مزایا و معایب کباب پز گازی از بورس فروش باربیکیو در تهران آذر افروز دیدن نمایید.

خرید باربیکیو

خرید کباب پز


شنبه 11 دی 1400 - 11:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group