عکس جدید امین حیایی با همسرش

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 457
نویسنده پیام
mammadalmani آفلاین


ارسال‌ها : 24
عضویت: 27 /10 /1392
محل زندگی: Tabriz


عکس جدید امین حیایی با همسرش
عکس جدید امین حیایی با همسرش
عکس امشب امین حیایی و همسرش در مراسم اختتامیه سومین جشنواره جام جم
تصویر: http://berooztarinha.com/wp-content/uploads/2014/01/119062_630.jpg

امضای کاربر :
یکشنبه 29 دی 1392 - 11:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


پمپ خانگی ابارا
پمپ خانگی ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ خانگی ابارا سری های مختلفی همچون PRA، CMA،CDA، AGA دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این مدل ها خواهیم پرداخت. بطور کلی عموم مردم پمپ های خانگی را به اسم های پمپ جتی ، پمپ بشقابی و پمپ نیم اسب برای مصارف خانگی و عمومی می شناسند. با توجه به مشخصات کلی ساختمان شما (تعداد طبقات، تعداد واحد در هر طبقه و متراژ واحدها) با یک فرمول ساده می توان مناسب ترین پمپ خانگی را برای رفع نیاز ساختمانتان از نمایندگی پمپ ابارا در ایران تهیه نمود.

شنبه 09 مرداد 1400 - 14:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nazgol1369 آفلاین



ارسال‌ها : 249
عضویت: 14 /11 /1398


آشنایی با پمپ ابارا (EBARA)
آشنایی با پمپ ابارا (EBARA)
پمپ ابارا یکی ازشرکت های تولید پمپ آب در کشور ژاپن است . که بیش از یک قرن سابقه دارد و جایگاهی در سطوح اول پمپ سازی دارد .
این شرکت در حوزه تولید پمپ های سانتریفیوژی در صنایع بزرگ نظیر نفت و گاز و پتروشیمی ، فولاد ، آب و فاضلاب ، سدسازی ، کشاورزی ، غذایی و دارویی و حتی صنایع کوچک و خانگی فعالیت می کند .
انواع مدل های پمپ آب ابارا

  • مدل CD که تک پروانه ای می باشد.[*]مدل CDX[*]مدل 2CDX که دو پروانه ای است.[*]مدل DWO یا مدل پروانه باز،[*]مدل MD-MMD4[*]مدل 3D[*]مدل 3DPF[*]مدل 3LPF[*]در هر کشور نمایندگی های رسمی این شرکت قرار دارند که هر خریدار می بایست برای تهیه پمپ اصل ابارا به این مراکز مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری کند .

  • از خرید پمپ ابارا از هر مکانی جز نمایندگی های رسمی اشتباه است زیرا سودجویانی وجود دارند که برای منافع خود پمپ ابارا تقلبی را بجای پمپ اصل ابارا به فروش می رساند .



شنبه 09 مرداد 1400 - 14:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
masterico آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 26 /1 /1403


عکس جدید امین حیایی با همسرش
پمپ آب پنتاکس یکی از بهترین برند های موجود در بازار میباشد. در میان مجموعه پمپ های پنتاکس میخواهیم 4 دسته از پر مصرف ترین پمپ های آب پنتاکس را برایتان شرح دهیم. پمپ آب نیم اسب و یک اسب پنتاکسدسته اول پمپ نیم اسب پنتا‌کس مدل PM 45 و یک اسب مدل PM 80 میباشد. غالبا استفاده از این مدل پمپ ها جهت تحت فشار کردن آب برای یک یا دو واحد مسکونی میباشد. این پمپ ها دارای قسمت مکش کوچکی می‌باشند و همین امر میزان هواگیری در آنها را کاهش می‌دهد. جنس پروانه آن ها از برنج و نوع آن خورشیدی میباشد. این پمپ ها به علت دارا بودن قیمت مناسب کاربرد فراوانی در سیستم های آبرسانی دارد. پمپ آب بشقابیدسته دوم پمپ های مدل بشقابی CM 100، این مدل پمپ در دو گونه CM 50 با قدرت نیم اسب و CM 100 با قدرت یک اسب تولید می‌شوند. این دسته به دلیل دارا بودن پروانه تکنو پلیمر (نوعی پلاستیک) بسیار کم صدا بوده و آلودگی صوتی را به حداقل می‌رساند. حداکثر ارتفاع آنها ۳۵ متر بوده و از پمپ مدل CM 50 با قدرت نیم اسب جهت نصب داخل واحد مسکونی نیز می‌توان استفاده نمود. مدل CM 100 با قدرت یک اسب بشقابی جهت تحت فشار کردن ۸ واحد مسکونی در ۴ طبقه نیز می‌توان استفاده نمود. پمپ آب CAM 100دسته سوم پمپ‌های مدل CAM 100 با قدرت یک اسب که جهت انتقال آب در مسافت‌های طولانی و همینطور ویلاها و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد این پمپ به دلیل دارا بودن هوزینگی که یک لیتر آب را در خود ذخیره می‌کند نیاز به هواگیری نداشته لذا در ویلاها که معمولاً سکونت دائمی نیست بسیار کاربرد دارد. حداکثر ارتفاع این پمپ 45 متر و حداکثر دبی آن 4 متر مکعب می‌باشد لذا برای ساختمان‌های مسکونی با ارتفاع 5 طبقه و تعداد 5 واحد مناسب است‌. در ضمن از این پمپ جهت انتقال آب برای آبیاری قطره‌ای نیز می‌توان استفاده نمود. پمپ آب دو پروانهدسته چهارم پمپ‌های دو پروانه مدل CB این پمپ‌ها از قدرت یک اسب تا ۱۵ اسب تولید می‌گردند. پرمصرف‌ترین آنها قدرت یک و نیم اسب مدل CB160، دو اسب مدل CB210 و ۳ اسب مدل CB310 می‌باشد.در ضمن مدل یک اسب آن CB 100 نیز پرکاربرد است این پمپ با دارو بودن دو پروانه از جنس تکنو پلیمر و برنج جز گروه پرمصرف این برند می‌باشد. از پمپ‌های دو پروانه یک اسب الی سه اسب جهت تحت فشار کردن آب برای ۸ الی ۲۰ واحد مسکونی استفاده می‌گردد. در ضمن جهت سیستم‌های آتش‌نشانی و آبیاری نیز بسیار پرکاربرد می‌باشد.

یکشنبه 26 فروردین 1403 - 17:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group