اسکیپ رومم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 67
نویسنده پیام
charming آفلاین


ارسال‌ها : 251
عضویت: 18 /4 /1397


اسکیپ رومم

اسکیپ روم نامی آشنا برای تمامی کسانی که در ایران به بازی اتاق فرار علاقمندند. اسکیپ روم به مدیریت آقای مسیح خدابخشیان فعالیت خود را در در بهار ۱۳۹۵ آغاز نمود، اولین اتاق فراری که این مجموعه راه اندازی گردید در عمارت دبیرالملک واقع در منطقه بازار شهر تهران افتتاح شد، قطعاً می توان اتاق فرارهای مجموعه ی اسکیپ روم را جزو بهترین اتاق فرارهای حال حاضر دانست، در بین سناریوهای این مجموعه بازی هایی با ژانرهای کارآگاهی، ژانر وحشت و بازی های فرار محیطی مشاهده می شود.

ایده اولیه راه اندازی اتاق فرار توسط آقایان مسیح خدابخشیان و پیمان فاطمی صورت گرفت. اسکیپ روم در شهرهای دیگر همچون اصفهان، کرج، اهواز، کرمان، چالوس و قزوین اتاق فرارهایی را تأسیس نمود که علی رغم اینکه در برخی از این بازی ها از یکدیگر الهام هایی گرفته شده است ولی تفاوت هایی در سناریو و سیر معماها مشاهده می شود.


سه شنبه 25 تیر 1398 - 15:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mahsa733 آفلاین



ارسال‌ها : 470
عضویت: 24 /8 /1397


اسکیپ رومم

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش تنوع بالایی دارد و برای مقاصد مختلف وجود دارد که آژانس های مسافرتی برگزار کننده تورهای داخلی و خارجی چارتر کننده برای خالی نماندن صندلی های هواپیما و در برخی موارد برای خالی نماندن اتاق های هتل ها، تخفیف هایی را برای مسافران در نظر می گیرند و از این طریق اقدام به فروش تورها با قیمت پایین تری می کنند.

تور لحظه آخری کیش از آنجایی که تقاضا برای تورهای لحظه آخری زیاد است، شما برای رزرو این تورها باید سرعت عمل داشته باشید و دست دست نکنید.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید تور لحظه آخری کیش باید به آن توجه داشته باشید، این است که هر تور ارزانی لزوما خوب نیست. چرا که هستند تورهای لحظه آخری که برای کاهش هزینه ها هر پرواز یا هتلی را ممکن است ارائه دهند. بهتر است قبل از رزرو تور از معتبر بودن آژانس ارائه دهنده تور اطمینان حاصل کنید.

برای اطلاعات بیشتر تور لحظه آخری کیش کلیک کنید

خدمات شرکت آفر کیش:

جنگ ستارگان رنگارنگ

تور کیش

غواصی در کیش

شاتل کیش

اجاره ماشین در کیش

هتل در کیش

پارک دلفین کیش

پاراسل کیش


سه شنبه 15 مرداد 1398 - 12:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group