loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 4 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 6 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 7 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 8 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 14 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 242 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 235 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 72 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 340 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 149 masterico
قیمت باربیکیو 1 34 masterico
شناخت بلبرینگ 10 240 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 456 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 432 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 17 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 28 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 32 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 34 dr-peymanzandi
چاپ لیوان کاغذی و ظروف یکبار مصرف 0 41 sj-cup
آیا سرد نبودن یخچال سامسونگ دلیلی برای خراب بودن برد اصلی آن است؟ 1 98 amirali1400
موزال بازدید : 1130 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

1_ناگفته‌های جنجالی انوشیروانی از خداحافظی | ورزش 3
http://www.varzesh3.com/news/1247536/12-17
20 ژوئن 2015 فکر می‌کنم یک قهرمان به هر دلیلی کنار برود حداقل حقش این است که چند انوشیروانی ادامه داد: اگر رصد کنید تا سال 2012 تیم جوانان با ترکیب فوتبال‌دستی با کاشانی،خلیلی و نیکبخت (ویدیو) اعتراض نرم معروف به جاودانی.
ناگفته‌های جنجالی انوشیروانی از خداحافظی | ورزش 3

2_الف - خداحافظی با باجه‌های تلفن همگانی
http://alef.ir/vdcexf8wxjh8fni.b9bj.html?277533
21 ژوئن 2015 رضا خلیلی در عین حال اینگونه عنوان کرد که با وجود کاهشی که در تعداد تلفن‌های در کشورهای مختلف دنیا در زمینه گسترش استفاده از تلفن‌های عمومی صورت می گیرد به گفته او در چنین شرایطی اگر ما هزینه‌های نگهداری را هم در نظر بگیریم این کیوسک‌ها از حد استاندارد جهانی منطقی است اگر برخی از آنها را حذف کنیم.
الف - خداحافظی با باجه‌های تلفن همگانی

3_پورتال پرشین وی
http://www.persianv.com/
علی عبدالمالکی از زندگی شخصی و دوران سختی هایش می گوید 12 سال تجاوز وحشیانه ناپدری به دختر 11 ساله، قربانی:مادرم باعث شد در 13 سالگی . بهاره کیان افشار بازیگر گاهی پشت سر نگاه کن: تعادل داشته باشید! . اگر می خواهید عینکی نشوید ، دم کرده این گیاه را بخورید . بهینه سازی و افزایش سرعت تلفن همراه با این نرم افزار 
پورتال پرشین وی

4_FARHAD
http://abipoosh7.blogfa.com/
بعد از این گل فشار حملات ملوان کاسته شد و استقلال به دروازه این تیم نزدیک شد اما ضربه آزاد محمد خلیلی که در دقیقه ۴۵ به تیر دروازه ملوان برخورد کرد تنها فرصت جدی .. در خاتمه قلبا اعلام مي‌دارم که به خداحافظي از فوتبال تمام حوادث و حاشيه‌هايش را هم در سایر تیم ها گفت: من گفته بودم که در ایران باشم فقط در استقلال بازی می کنم.
FARHAD

5_خلیلی: اسب 100 میلیونی که اسب نیست - مشرق نیوز | آخرین اخبار
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/429040/خلیلی-اسب-100-میلیونی-که-اسب-نیست
15 ژوئن 2015 به گزارش مشرق، مسعود خلیلی با بیان اینکه در حال حاضر مسابقات پرش با اسب در کرد: همیشه می گفتیم که چرا به مسابقات آسیایی نمی‌رویم و یا اگر به باید برای آنها آموزش‌های خاصی برگزار کنیم تا تیم‌های نوجوانان و جوانان داشته باشیم. احساس می‌کنم در 50 سوارکار برتر جهان، تمامی سوارها در یک سطح هستند و عامل 
خلیلی: اسب 100 میلیونی که اسب نیست - مشرق نیوز | آخرین اخبار

6_افسران جوان جنگ نرم - اگر شهدا نبودند . !
http://www.afsaran.ir/link/872142
12 مارس 2015 علیرضا منصوریان در مصاحبه قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران : اگر شهدا نبودند ، ما الان نمی توانستیم فارسی صحبت کنیم و مجاب بودیم به زبان اگر شهدا نبودند ، شما مجبور به سخن گفتن به زبان عربی نمیشدی . . ماسایت رو خسته می کنیم. به یاد شهید علی خلیلی. ۲۹ زائر کرب و بلا گفت خداحافظ و دید.
افسران جوان جنگ نرم - اگر شهدا نبودند . !

7_تجربۀ کار با کار چاق کن های آنلاین ! | وبلاگ هاست ایران
http://blog.hostiran.net/تجربۀ-کار-با-کار-چاق-کن-های-آنلاین/
20 نوامبر 2013 ما برای ثبت و پیگیری این کارها انواع نرم افزار های آنلاینِ مدیریت پروژه رو بررسی کردیم که تجربیات تلخ و شیرینمون رو براتون می نویسیم که دیگه امکاناتش خیلی زیاد بود و به درد یک تیم ۴ نفری نمی خورد. اگر پست رو پیدا می کردم می شد درس بزرگی ازش گرفت… . خداحافظ Trello بنویسیم … . مهدی خلیلی.
تجربۀ کار با کار چاق کن های آنلاین ! | وبلاگ هاست ایران

8_ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - سال ...
... از فوتبال خداحافظی می کنم ... مان در روند تیمی ما ... می کنم دل هواداران را به ...
9_خلیلی: آقای درخشان خودت عقب‎گرد هستی | ورزش 3
... دوباره تمریناتم را به صورت اختصاصی پیگیری می‌ کنم ... خداحافظی ندارم. خلیلی: ... اگر تیمی ...
10_هستم اگر میروم گر نروم نیستم
هستم اگر میروم گر نروم ... خداحافظی به سبک ... بسته گرمای نفسهایت را احساس می کنم ...
11_عنایتی: با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم
... با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کنم. ... ما در بازی‌ها بخوبی به گل می‌رسیم و از ...
12_گفت‌وگوی فارس با بازیکنی که خارج از ایران از فوتبال ...
... بود که فکر می‌کنم به خاطر ... به من گفت اگر می‌توانی ... کرد و فکر می‌کنم خداحافظی او ...
13_خبرگزاری بین المللی تسنیم - عنایتی: ۴ پیشنهاد دارم و سال ...
... از فوتبال خداحافظی می‌کنم ... بازخواست می‌کنند. اگر در لیست ... به این پرسش که ...
14_افکارنيوز - ترجیح می دهم در پارک بدوم، به درفشی فر نروم
... برانکو به من گفت اگر درد ... و خواهش می کنم ... سختی می گذرد. من در هر تیمی که پول ...
15_جام نیوز :: JamNews - نکونام: سال‌ آينده با تيم‌ ملی ...
... سال‌ آينده با تيم‌ ملی خداحافظی می‌کنم. ... به من نگفته است و اگر می ... 22 تیمی لیگ ...
16_جام نیوز :: JamNews - نکونام: سال‌ آينده با تيم‌ ملی ...
... سال‌ آينده با تيم‌ ملی خداحافظی می‌کنم. ... به من نگفته است و اگر می ... 22 تیمی لیگ ...
17_جام نیوز :: JamNews - نکونام: سال‌ آينده با تيم‌ ملی ...
... سال‌ آينده با تيم‌ ملی خداحافظی می‌کنم. ... به من نگفته است و اگر می ... 22 تیمی لیگ ...
18_عنایتی: ۴ پیشنهاد دارم و سال آینده با پیراهن تیم دیگری از ...
... از فوتبال خداحافظی می‌کنم. ... امروز به اردوی استقلال می ... کسب کرد/اگر می ...
19_پروین: باید با علی کریمی صحبت کنم
در خصوص خداحافظی ... با تیمی خوب را انتخاب می ... اگر بودم زمین به آسمان می ...
20_اخبار فوتبال » عنایتی: ۴ پیشنهاد دارم و سال آینده با ...
... فوتبال خداحافظی می‌کنم / در ... بازخواست می‌کنند. اگر در لیست ... پیراهن تیمی دیگر ...
21_سال بعد با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم
داعش در 50 کیلومتری ایران است؛ اگر به 40 ... خداحافظی می کنم ... هم تیمی است مهدی ...
22_گابریل: ترجیح می دهم در پارک بدوم، به درفشی فر نروم / در ...
... به درفشی فر نروم / در ایران فقط در پرسپولیس بازی می کنم ... برانکو به من گفت اگر درد ...
23_نگران خداحافظی با پیراهن استقلال هستم، اگر نشد با یک تیم ...
... برگشتم تا بعد از 5 سال با پیراهن استقلال خداحافظی کنم و ... در تیمی باشم خودم ... می‌کنم با ...
24_ایسنا - جمالی: به خاطر مدیریت فدراسیون جودو، خداحافظی کردم ...
یا این که من را در ر‌قابت‌های تیمی ... خداحافظی کنم آن هم به ... اگر سعید ملایی هم مدال می ...
25_- شاید از فوتبال خداحافظی کنم
... تردید شود و اگر شرایط به همین ... که نام تیمی را به ... فوتبال خداحافظی می‌کنم.
26_RaftoBargasht - محسن خلیلی
... دوره ات قصد نداری اگر تیمی پیدا ... می‌کنم که به من اجازه داد در ... خلیلی+خداحافظی ...
27_خداحافظی نکونام را قبول ندارم کفاشیان: رفتن کی‌روش به صلاح ...
... کند فکر می‌کنم مسئول ... اگر می‌خواهد بماند به صورت ... به خداحافظی او ...
28_می‌خواهم تا ۴۵سالگی بازی کنم
وقتی تیمی کم گل می ... ها به تیم هم کمک می‌کنم اما ... برای خداحافظی داری؟ فعلا می ...
29_تکمیلی/نوری: می‌خواستم در پرسپولیس بمانم اما مرا نمی ...
... یک سال قرارداد دارم اما مرا نمی‌خواهند و به تیمی می ... خداحافظی می‌کنم ... اگر نوری به ...
30_دایی: هرگز ‌از‌ تیم‌ملی ‌خداحافظی ‌نمی‌کنم
... «بهتر است آقایان به فکر بازی خداحافظی ... تشکر می‌کنم. اگر ... می‌دهد که چه تیمی ...
31_اشتباهات من را تکرار نکنید - تحلیلی از یک ماجرای خیانت به همسر
بنابراین می‌خواهم به او ثابت کنم که ... اش خداحافظی کنم. ... به تو یار!» می‌بینیم اگر ...
32_افکارنيوز - ترجیح می دهم در پارک بدوم، به درفشی فر نروم
... برانکو به من گفت اگر درد ... و خواهش می کنم ... سختی می گذرد. من در هر تیمی که پول ...
33_سال بعدباپیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم | «تنها
... طبیعتا انتخاب من هم تیمی است ... خداحافظی می کنم و بعد ... اگر هدفم پول بود به تیم ...
34_خلیلی: حضور درخشان عقب گرد کامل است!/ پرسپولیس باید مربی ...
درخشان معتقد بود حضور خلیلی یک بازگشت به عقب برای ... اختصاصی کار می کنم. ... می خواهد ...
35_عنایتی: ۴ پیشنهاد دارم و سال آینده با پیراهن تیم دیگری از ...
... برخلاف آنچه دوست داشتم سال آینده با پیراهن تیمی ... خداحافظی می‌کنم. به ... می‌کنند. اگر ...
36_خبرگزاری بین المللی تسنیم - بنگر: تیمی که در دربی می‌بازد ...
... از فوتبال خداحافظی می ... فوتبال خداحافظی می‌کنم. ... که به برنامه 90 می‌رود یا ...
37_میرزاپور: رحمتی باید به تیم‌ملی دعوت می‌شد | ورزش 3
... بازی می‌ کنم من با سلام به فوتبال نیامدم که خداحافظی کنم. ... می‌ کنم تا اگر شرایطی پیش ...
38_IranWire | فرزند من رفت چرا پدر و مادر دیگری را داغدار کنم؟
... وایر می‌گوید: «من اگر ... و خداحافظی می‌کند. به ... ها می‌زنند ثابت کنم که ...
39_خليلي: آقاي درخشان خودت عقب‎گرد هستي/ فعلا قصد خداحافظي ندارم
... من اختصاصی کار می کنم. ... ات قصد نداری اگر تیمی پیدا ... خیانت محسن خلیلی به ...
40_بختیار رحمانی:اگر به اروپا نروم به تیم محبوبم استقلال می ...
... اگر به اروپا نروم به ... موفقیت می کنم. با توجه به صحبت های ... از فوتبال خداحافظی کنم;
41_افشاگری: حملات جواد نکونام به قلعه نویی - فیفادی | FifaDay.ir
... سرانجام به تیمی آمد که ... می‌کنم که من به استقلال ... * اگر به الریان می‌رفتید ...
42_«انتقاد شدید علی کریمی از دایی» « Radio Koocheh
... را فراموش می‌کنم. ... می‌شود خداحافظی می ... دارد که اگر نبود خیلی‌ از ما به خاطر یک ...
43_سال آینده با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم ...
فعلا سکوت می کنم تا استقلال به ... مان در روند تیمی ما ... فوتبال خداحافظی می کنم ...
44_عنایتی: قبل از اینکه ناسزا بشنوم از فوتبال خداحافظی می‌کنم
... بشنوم خداحافظی می‌کنم. به گزارش وب ... هستند و تیمی قهرمان می‌شود ... اگر در هر ...
45_حرف های من - نامه هاي عاشقانه ي فروغ فرخزاد به همسرش پرويز ...
... نشسته ام و به تو فکر می کنم اگر بگویم ... اگر تلاش می کنم برای این ... نروم دیوانه می ...
46_جام نیوز :: JamNews - ستاره ملی پوش مد نظر پرسپولیس ...
... دادم اگر فصل بعد به اروپا نروم به ... می کنم. با توجه به ... شاهد خداحافظی ...
47_RaftoBargasht
... و هم اگر گل بزند می‌تواند به ... اگر تیمی پیدا نکردی خداحافظی ... کنم; خلیلی: ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1188
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 1,569
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,371
  • بازدید ماه : 15,461
  • بازدید سال : 114,746
  • بازدید کلی : 4,429,467