loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 1 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 1 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 28 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 27 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 32 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 260 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 250 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 89 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 356 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 168 masterico
قیمت باربیکیو 1 53 masterico
شناخت بلبرینگ 10 256 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 473 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 446 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 49 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 52 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 51 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 516 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

1_ بهدادسلیمی | Facebook
https://www.facebook.com/pages/بهدادسلیمی/139487462843198
بهدادسلیمی . 1512 likes · 2 talking about this. تیم ملی وزنه برداری‎
بهدادسلیمی | Facebook

2_مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه
http://www.parsine.com/fa/news/161137/مسافرکشی-دروازه‌بان-اسبق-پرسپولیس-تصاویر
20 ا کتبر 2013 از خود دادکان هیچ وقت در مورد این مسئله سؤال نکرده و نمی‌کنم زیرا خط . اقای رویانیان به جای قرار داد با بهداد سلیمی به فکر پیشکسوتای تیمت باش.
مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه

3_فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/1391/1/
هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. .. نکردیم، از این بابت خوشحالم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان هرگز کم کاری نکردند. .. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند. . گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یک تیم با پتانسیل حضور پیدا می کنم.
فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

4_آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی
http://music2002.persianblog.ir/1390/9/
20 دسامبر 2011 سیروس سلیمی(۱) حامد بهداد(۱) .. لحظه خیلی سختی بود و هیچوقت از ذهن‌ام پاک نخواهد شد. .. شبکه " من و تو" به « میلاد رحیمی » / بی وقفه موسیقی / من " فرمان " را ممنوع الکار نکرده ام / تب و تاب توخالی ! . فروغی که در مجموع سالهای فعالیت کاری خود خواننده کم کاری بوده است و طبق آماری که ما در دست داریم 50 اثر را از 
آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی

5_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

6_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

7_ بهدادسلیمی | Facebook
https://www.facebook.com/pages/بهدادسلیمی/139487462843198
بهدادسلیمی . 1512 likes · 2 talking about this. تیم ملی وزنه برداری‎
بهدادسلیمی | Facebook

8_مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه
http://www.parsine.com/fa/news/161137/مسافرکشی-دروازه‌بان-اسبق-پرسپولیس-تصاویر
20 ا کتبر 2013 از خود دادکان هیچ وقت در مورد این مسئله سؤال نکرده و نمی‌کنم زیرا خط . اقای رویانیان به جای قرار داد با بهداد سلیمی به فکر پیشکسوتای تیمت باش.
مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه

9_فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/1391/1/
هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. .. نکردیم، از این بابت خوشحالم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان هرگز کم کاری نکردند. .. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند. . گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یک تیم با پتانسیل حضور پیدا می کنم.
فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

10_آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی
http://music2002.persianblog.ir/1390/9/
20 دسامبر 2011 سیروس سلیمی(۱) حامد بهداد(۱) .. لحظه خیلی سختی بود و هیچوقت از ذهن‌ام پاک نخواهد شد. .. شبکه " من و تو" به « میلاد رحیمی » / بی وقفه موسیقی / من " فرمان " را ممنوع الکار نکرده ام / تب و تاب توخالی ! . فروغی که در مجموع سالهای فعالیت کاری خود خواننده کم کاری بوده است و طبق آماری که ما در دست داریم 50 اثر را از 
آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی

11_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

12_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

13_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

14_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

15_ بهدادسلیمی | Facebook
https://www.facebook.com/pages/بهدادسلیمی/139487462843198
بهدادسلیمی . 1512 likes · 2 talking about this. تیم ملی وزنه برداری‎
بهدادسلیمی | Facebook

16_مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه
http://www.parsine.com/fa/news/161137/مسافرکشی-دروازه‌بان-اسبق-پرسپولیس-تصاویر
20 ا کتبر 2013 از خود دادکان هیچ وقت در مورد این مسئله سؤال نکرده و نمی‌کنم زیرا خط . اقای رویانیان به جای قرار داد با بهداد سلیمی به فکر پیشکسوتای تیمت باش.
مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه

17_فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/1391/1/
هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. .. نکردیم، از این بابت خوشحالم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان هرگز کم کاری نکردند. .. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند. . گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یک تیم با پتانسیل حضور پیدا می کنم.
فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

18_آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی
http://music2002.persianblog.ir/1390/9/
20 دسامبر 2011 سیروس سلیمی(۱) حامد بهداد(۱) .. لحظه خیلی سختی بود و هیچوقت از ذهن‌ام پاک نخواهد شد. .. شبکه " من و تو" به « میلاد رحیمی » / بی وقفه موسیقی / من " فرمان " را ممنوع الکار نکرده ام / تب و تاب توخالی ! . فروغی که در مجموع سالهای فعالیت کاری خود خواننده کم کاری بوده است و طبق آماری که ما در دست داریم 50 اثر را از 
آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی

19_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

20_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

21_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

22_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

23_ بهدادسلیمی | Facebook
https://www.facebook.com/pages/بهدادسلیمی/139487462843198
بهدادسلیمی . 1512 likes · 2 talking about this. تیم ملی وزنه برداری‎
بهدادسلیمی | Facebook

24_مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه
http://www.parsine.com/fa/news/161137/مسافرکشی-دروازه‌بان-اسبق-پرسپولیس-تصاویر
20 ا کتبر 2013 از خود دادکان هیچ وقت در مورد این مسئله سؤال نکرده و نمی‌کنم زیرا خط . اقای رویانیان به جای قرار داد با بهداد سلیمی به فکر پیشکسوتای تیمت باش.
مسافرکشی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس +تصاویر - پارسینه

25_فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/1391/1/
هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. .. نکردیم، از این بابت خوشحالم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان هرگز کم کاری نکردند. .. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند. . گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یک تیم با پتانسیل حضور پیدا می کنم.
فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

26_آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی
http://music2002.persianblog.ir/1390/9/
20 دسامبر 2011 سیروس سلیمی(۱) حامد بهداد(۱) .. لحظه خیلی سختی بود و هیچوقت از ذهن‌ام پاک نخواهد شد. .. شبکه " من و تو" به « میلاد رحیمی » / بی وقفه موسیقی / من " فرمان " را ممنوع الکار نکرده ام / تب و تاب توخالی ! . فروغی که در مجموع سالهای فعالیت کاری خود خواننده کم کاری بوده است و طبق آماری که ما در دست داریم 50 اثر را از 
آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی

27_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

28_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

29_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

30_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

31_فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/1391/1/
هیچ وقت نشده با خیالی راحت خود را برای صعود آماده کنیم. .. نکردیم، از این بابت خوشحالم و معتقدم که کادر فنی و بازیکنان هرگز کم کاری نکردند. .. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند. . گفت: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و اگر شرایط خوبی وجود داشته باشد در یک تیم با پتانسیل حضور پیدا می کنم.
فروردین ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

32_آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی
http://music2002.persianblog.ir/1390/9/
20 دسامبر 2011 سیروس سلیمی(۱) حامد بهداد(۱) .. لحظه خیلی سختی بود و هیچوقت از ذهن‌ام پاک نخواهد شد. .. شبکه " من و تو" به « میلاد رحیمی » / بی وقفه موسیقی / من " فرمان " را ممنوع الکار نکرده ام / تب و تاب توخالی ! . فروغی که در مجموع سالهای فعالیت کاری خود خواننده کم کاری بوده است و طبق آماری که ما در دست داریم 50 اثر را از 
آذر ٩٠ - رویدادهای موسیقی پاپ ایرانی

33_عقیق
http://www.aghigh14.blogfa.com/
به محض اینکه با ایشان سلام و علیک کردم، در جمله‌ای کوتاه به من گفتند: «چرا اینقدر کم‌کار شده‌ای؟ گفت: همیشه مشتاق زیارت مقام معظم رهبری از نزدیک بودم اما هیچ وقت این توفیق نصیبم نشده بود نظری، رضا امیرخانی، بهداد سلیمی، مسعود ده نمکی، مجید مجیدی، کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا، . آنها هنوز به این مسئله عادت نکرده‌اند.
عقیق

34_مهر 1392 - اشکها و لبخندها
http://arvaneh.blogfa.com/9207.aspx
به نظر می‌رسد در آموزش برای پیشگیری و برخورد با معضل کودک آزاری کم کاری شده و .. این افراد مفهوم زندگی و با هم بودن و مسوولیت پذیری را به درستی درک نکرده‌اند و مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، 
مهر 1392 - اشکها و لبخندها

35_ایسنا - جاسم دلاوری: آماده مبارزه با حریف صربستانی هستم ...
بهداد سلیمی: هیچ‌وقت کم‌کاری نکرده‌ام. فوتبال جام آسيا در سنگاپور / آرسنال با اقتدار ...
36_سرمربی تیم ملی ؛ اجازه می‌دهید بهداد سلیمی رکورد رضازاده ...
بهداد سلیمی:کاری به نامه ... با هیچ نمی ... سلیمی می گوید به خاطر فاصله کم بین بازی ...
37_درگیری لفظی بهداد سلیمی و کورش باقری در برنامه زنده ...
... نبود بهداد هیچ وقت به ... سلیمی که دید رهبر یه کم ... بهداد خدا دادنش کاری ...
38_سعادتمند: انتخابات تنیس روی میز مهندسی شده نیست و من به آن ...
ضمن اینکه من نیز در انتخابات ثبت‌نام نکرده‌ام که ... بهداد سلیمی: هیچ‌وقت کم‌کاری نکرده‌ام;
39_عکس های جدید از بهداد سلیمی و همسرش در جشن تولد احسان علیخانی
... هم هیچ وقت درباره ... اقای بهداد سلیمی هیچ ... کم از همسر بهداد ...
40_سلیمی: هیچ وقت نگفتم اگر مسئولان حمایت نکنند از مدال طلا ...
سلیمی: هیچ وقت نگفتم اگر ... باقی است، بهداد سلیمی، وزنه ... هیچ گاه نگفته‌ام اگر ...
41_گلایه بهداد سلیمی از مردم:من ورزشکارم نه سیاستمدار،نمی ...
گلایه بهداد سلیمی ... انجام بدهم؟هیچ وقت هم دلم نمی خواهد ... بوده ام اما خواهش می کنم ...
42_از اشک‌هـای بهداد سلیـمی در برنامه تلویزیونی تا واکنش رضـازاده
در حالی که من هیچ مشکل ... رفتار نکرده ... یک کار کم‌نظیر بود. بهداد سلیمی گفته او ...
43_از اشک‌هـای بهداد سلیـمی در برنامه تلویزیونی تا واکنش رضـازاده
در حالی که من هیچ مشکل ... رفتار نکرده ... یک کار کم‌نظیر بود. بهداد سلیمی گفته او ...
44_از اشک‌هـای بهداد سلیـمی در برنامه تلویزیونی تا واکنش رضـازاده
در حالی که من هیچ مشکل ... رفتار نکرده ... یک کار کم‌نظیر بود. بهداد سلیمی گفته او ...
45_وزنه برداری ایران | Facebook‬
بهداد سلیمی نایب ... سلیمی که در هیچ مسابقه رسمی وزنه 257 را مهار نکرده بود، برای ثبت ...
46_بهداد سلیمی: تمام بار کاروان المپیک روی دوش من، سوریان و ...
بهداد سلیمی: تمام بار کاروان المپیک روی دوش من، سوریان و کرمی بود/ اگر این‌قدر فشار ...
47_بهداد سلیمی: اگر این‌قدر فشار نمی‌آوردند در لندن رکورد ...
بهداد سلیمی چند روز ... الان 4 و نیم ماه است که تمرین نکرده‌ام. ... برای همین هیچ وقت کسی که به ...
48_بهداد سلیمی: اگر این‌قدر فشار نمی‌آوردند در لندن رکورد ...
بهداد سلیمی چند روز قبل در رای‌گیری فدراسیون جهانی به عنوان بهترین ... سلیمی کلا آدم کم ...
49_کوروش باقری: بهداد سلیمی نباید راهی را برود که من رفتم
... سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به انتقادهای اخیر بهداد سلیمی ... کاری‌ام ... هیچ یک از ...
50_مصاحبه جدید با مهدی سلوکی بعد از ازدواج - تکناز
... با بهداد سلیمی ... ای مصاحبه نکرده‌ام ولی نمی ... که سراغ هیچ‌کاری نروند ولی ...
51_کهکشان آتشین ورزش - حمید سوریان
در تیم ستارگان ورزش چهره هایی چون حمید سوریان ،بهداد سلیمی ... ، سال 91 هیچ وقت ... نکرده ام ...
52_دستمزد بهداد سلیمی چقدر است؟ - اخبار
بهداد سلیمی: ... چند وقت پیش یک مدال طلای ... خیلی تغییر نکرده همان طور که بعد از ...
53_عکس های بهداد سلیمی و همسرش | پاتوق پلاس،پاتوق مطالب روز و خاص
عکس های بهداد سلیمی ... اش کم کرده . اما خدایی بهداد هم ... دیگه ام سبد کالا ...
54_بهداد سلیمی و همسرش
... بهداد سلیمی, ... نتیجه رسیده‌ام که برای انجام هر کاری باید ... وقت تلف نکرده، روی هدفش ...
55_بهداد سلیمی، پرچمدار خونین دل + عکس
... ورزش,بهداد سلیمی، پرچمدار ... نه، هیچ کس کاری نمی ... هیچ وقت فکر کردید این مشکلات چه ...
56_حدادی درباره زندگی شخصی اش حرف می زند ...-پرشین پرشیا ورزش
بهداد سلیمی به مدال نقره دست پیدا کرد/ وزنه ... هیچ وقت دیرتر از هشت ... جدیدا بازی نکرده ام.
57_قوی‌ترین مرد جهان: از من استفاده ابزاری می‌کنند
بهداد سلیمی در دسته ... و سرمربی وقت تیم ملی رخ داد. سلیمی طی آن مدت ... متوجه کم کاری ...
58_لیگ برتر وزنه برداری شرکت نکرده اند اما بهداد
... نمی دهد، انتقاد نکرده ام چون ... هیچ وقت گلایه نکرده ام که ... بهداد (سلیمی) ...
59_حدادی: فعلا می خواهم 8 سال سرباز مردم در ورزش باشم/ انتقاد ...
... با رقابت بهداد سلیمی همزمان ... کوتاهی نکرده‌ام و اگر ... می‌شود هیچ‌وقت دنبال ...
60_به بهانه اتفاقات اخیر در وزنه‌برداری پل‌هایی که پشت سر ...
پس از اینکه بهداد سلیمی پس از ... وقت از وزارت ورزش ... در این بین هیچ اظهار نظری نکرده است ...
61_ستارت قهرمان المپیک برای باز پس گرفتن عنوان قویترین مرد ...
... هیچ وقت در صحبت‌های نگفته‌ام که ... بهداد سلیمی ... سلیمی: هیچ وقت ...
62_بهداد سلیمی در گفت وگو با عصرایران: عنوان «قوی ترین مرد ...
بهداد سلیمی حالا می ... چند وقت پیش یک مدال طلای ... خیلی تغییر نکرده همان طور که بعد ...
63_بهداد سلیمی: طلای جهان را از روس‌ها پس می‌گیرم | ورزشی
بهداد سلیمی: طلای جهان را از روس‌ها پس ...
64_حقایق پنهان درباره حامد بهداد
امیدوارم روزی برسه بدون هیچ ترس و ... در درون من هم پنهان کاری ... افراد کم است. حامد بهداد یکی ...
65_همسر بهداد سلیمی
... همسر بهداد سلیمی, ... کاری نکرده اید اما قبل ... برمی‌آیید و هیچ‌وقت برای کوبیدن ...
66_اخبار تک خطی
واکنش رضازاده به مصدومیت سلیمی; ... با قدرت حمايت مي‌کنم/ هنوز با تيمي قرارداد امضا نکرده‌ام;
67_سرگرمی و آموزش - سوال و جواب
... حواسش کاری کنی ... نوشته ام ان را ... ماه پنجم هیچ وزنی اضافه نکرده است ودر ...
68_مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
انتقاد بهداد سلیمی از عملکرد رضازاده در ...
69_بهداد سلیمی: به مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌روم!
بیوگرافی بهداد سلیمی ,عکس بهداد سلیمی ... اول باشم شانسم را کم می ... جدی شروع نکرده ام .
70_بهداد سلیمی: اهل خطر کردنم/ فوتبال ایران را دوست ندارم!
بهداد سلیمی متولد 17آذر 68 قائم شهر است. وزنه بردار دستهٔ فوق سنگین و دارندهٔ رکورد یک ضرب ...
71_ایسنا - چه بر سر انگیزه کیانوش رستمی آمده است؟
* بهداد سلیمی کم‌کم تمرین‌های ... المپیک هیچ فکر نکرده‌ام چرا که از لحاظ ... چنین کاری ...
72_ازدواج و زندگی مشترك از دید بهرام رادان !+ عکس
... مصاحبه ای خواندنی با بهداد سلیمی قوی ... دست پیدا نکرده ام و آن قله هایی ... هیچ وقت دلسرد ...
73_کتک کاری پس از عیادت بهداد سلیمی از کوروش باقری!
... بهداد سلیمی , ... اخبار اخبار ورزشیکتک کاری پس از عیادت بهداد ... قهرمان ورزش ایران هیچ ...
74_روزنامه ایران ورزشی | شماره :4901 | تاریخ 1393/7/5
آیان: سلیمی مانند فدرر و شوماخر همتا ندارد ... خوشحالم بهداد با طلا به وزنه‌برداری برگشت
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,527
  • بازدید ماه : 24,882
  • بازدید سال : 149,615
  • بازدید کلی : 4,464,336