loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 5 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 6 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 31 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 30 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 33 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 261 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 251 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 91 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 358 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 170 masterico
قیمت باربیکیو 1 55 masterico
شناخت بلبرینگ 10 257 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 475 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 448 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 56 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 54 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 52 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 499 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

1_آمدن به استقلال بزرگ‌ترین ریسک ممکن بود - Varzesh.com - ورزش دات
http://www.varzesh.com/2015/07/آمدن-به-استقلال-بزرگ‌ترین-ریسک-ممکن-ب/
9 جولای 2015 به‌ هر‌ حال فضاي خوبي در قم براي من فراهم شده بود و لطف خدا هم شامل حالم شد تا بتوانم آقاي علي دايي سرمربي تيم بزرگسالان بود و نظرشان اين بود كه بازيكن بله نيم‌فصل پارسال هم شنيدم كه آقاي قلعه‌نويي من را براي استقلال حالا مي‌توانم در كنارش تجارب زيادي به ‌دست بياورم و با او خط مياني استقلال را بيمه كنيم.
آمدن به استقلال بزرگ‌ترین ریسک ممکن بود - Varzesh.com - ورزش دات

2_شهریور ۱۳۹۰ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا
http://omranss.blogfa.com/9006.aspx
استقلال خانه من است و همیشه با بردهای این تیم خوشحال می شوم هر چند که بی رحمی ها و رنج های .. جالب بود که مورد اعتراض همکاران خود در مجلس قرار گرفتم و به من گفتند که چرا وقت وضعیت برای تیم بهتر می‌شد اما من که نمی‌توانم به جای مربی تصمیم بگیرم. .. در استقلال امیر قلعه‌نویی به لحاظ کسب جام بهترین مربی است اما او هرگز در 3 
شهریور ۱۳۹۰ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::.. - بلاگفا

3_خرداد 1390 - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..
http://www.omranss.blogfa.com/9003.aspx
هرکی این پست رو میبینه و دلش برا ss میتپه یه فحش توی دلش به قلعه نویی بده( موضوع فحش آزاده!)*** کرار سال قبل ستاره لیگ ما بود اما کریمی که من خیلی دوستش دارم و احترام خاصی هم برای اگر مجید بیاید، ما یک مربی بدنساز هم به تیم اضافه می‌کنیم. .. هواداران استقلال اگر قرار باشد در ايران بازي كنم صددرصد در استقلال مي‌مانم.
خرداد 1390 - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

4_استقلال تهران
http://esteghlal-tehran.blogfa.com/
وي افزود: به استقلال بازگشتم تا دوباره با اين تيم قهرمان شوم. قرار داد وي احتمالا امروز در هيئت فوتبال ثبت مي شود. هر مربي ديگري غير از قلعه‌نويي بود هم استقلال بايد با دست پر وارد ليگ جديد .. من در باشگاه می‌مانم یا خیر؟ . در جریان این بازی دفاع چپ تیم مس سرچشمه به من چسبیده بود و هرجا می‌رفتم او شانه به شانه کنارم بود.
استقلال تهران

5_پدرخوانده ی آبی
http://ssking.blogfa.com/
پدرخوانده ی آبی - استقلال سرور پرسپولیس. به نظر من وقتی قرار است ارز از مملکت خارج کنیم، باید جنس خوب وارد کنیم تا پول‌مان . سواران به سردبیری صدری میرعمادی هر دو شنبه با قیمت 5 ریال به روی دکه ها می رفت. علت اختلاف این بود که سرپرست تیم ملی در خرمشهر به علی دانایی فر مربی تیم تاج که .. من می ماندم و می جنگیدم.
پدرخوانده ی آبی

6_من و آرش و استقلال - برهانی
http://mylove-ss-9.blogfa.com/tag/برهانی
برهانی روز گذشته بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت. شاید بهانه مربیان استقلال برای بازی ندادن به آرش مصدومیتش بود اما همه می‌دانند اختلافات در اواسط این دیدار امیر قلعه نویی در تعویضی هوشمندانه، رمضانی را به جای برهانی به میدان . هر سال 50 درصد تیم می‌رفتند اما من برای تمدید قرارداد هیچ شرط و شروطی نمی‌گذاشتم.
من و آرش و استقلال - برهانی

7_اردیبهشت 1390 - سایت استقلال,اخبار روز باتصویر - میهن بلاگ
http://steghlalia.mihanblog.com/post/archive/1390/2
21 مه 2011 خیلی‌ها فكر می‌كنند پرسپولیسی‌ام، اما اولین تیم من استقلال اهواز بود شاید اگر آن زمان شرایط استقلال اهواز به هم نمی‌ریخت در این تیم می‌ماندم. قلعه‌نویی و قطبی ولی در رده باشگاهی با هیچ مربی ایرانی كار نكرده بودم. نمی‌دانم نظرش نسبت به من چیست اما فكر می‌كنم حقم است كه به تیم ملی دعوت شوم هر چند بازی در تیم 
اردیبهشت 1390 - سایت استقلال,اخبار روز باتصویر - میهن بلاگ

8_تیر 1387 - پایگاه اطلاع رسانی فوتبال جنوب FOOTBALL JONOOB
http://samad1056.blogfa.com/8704.aspx
17 جولای 2008 براي همين بود كه وقتي امير قلعه‌نويي مربي استقلال شد، ديگر مرا نخواست و رفتم فولاد. تيم آماتور بارسلونا دنبال من بود و قرار بود بروم آنجا، اما مصدوم شدم و يكي از . وقتي در فوتبال ما يك مربي به تيم ديگر ميرود و 15 بازيكن از تيم سابق در سفرهايي كه براي بازي‌هاي مقدماتي مي‌رفتند من هر بازي سه – چهار تا گل 
تیر 1387 - پایگاه اطلاع رسانی فوتبال جنوب FOOTBALL JONOOB

9_استقلال یعنی حجازی وکاپیتان فرهاد
http://www.hegazivafarhad.blogfa.com/
خوشبختانه تیم امسال نسبت به تیم فصل قبل تیم بهتری است وهمه از این .. سرمربی ما کریم میرآخوری بود و دستیار او هم منصور ابراهیم زاده و حسن زاده. یعنی قرار شد از بین من و مجیدی یکی به استقلال برویم که آخرش فرهاد رفت. ناصرخان( حجازی) ان موقع به فتح الله زاده گفته بود هر طور شده باید این پسر را برای .. تا ابد آبی میمانم.
استقلال یعنی حجازی وکاپیتان فرهاد

10_هواداران 4 آتیشه استقلال
http://zoheirss.blogfa.com/
28 جولای 2014 در نیمه اول تراکتورسازی و استقلال به تساوی یک بر یک رسیدند. در شروع نیمه دوم امیر قلعه‌نویی 3 تعویض انجام داد و هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری و . مدافع هافبک ملی پوش استقلال در پایان گفت: پیشنهاد من از تیم هوفن‌ هایم آلمان است . گذشته با تو امضاء شده بود و ظاهرا مشکلاتی که درنحوه تنظیم این قرارداد دیده می‌شد 
هواداران 4 آتیشه استقلال

11_استقلال جوان Archives - مرکز عکس جی پال
http://axely.in/post/استقلال-جوان/
10 جولای 2015 بازیکنی که مدنظر باشگاه پرسپولیس بود با استقلال قرارداد بست. به همراه . بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال برخورد گرمی با رضا من به استقلال اهواز یا هر باشگاه دیگری بروم دوست دارم آتیلا حجازی در کنارم . باید می ماندم و مبارزه می کردم. . بله نيم‌فصل پارسال هم شنيدم كه آقاي قلعه‌نويي من را براي استقلال 
استقلال جوان Archives - مرکز عکس جی پال

12_مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!/هرگز به استقلال فکر
http://www.parsnews.com/بخش-ورزشی-7/283628-مکانی-بابت-این-شوخی-از-مردم-عذرخواهی-می-کنم-هرگز-به-استقلال-فکر-نمی-کنم
23 ژوئن 2015 تيپ و ظاهر هر كس به خودش مربوط است و شايد اين قيافه من مورد توجه يكسري پارسال كه آقاي دايي سرمربي پرسپوليس بود سر تمرينات خيلي بازي داشت يادم مي‌رفت رضا نورمحمدي هم مدافع روي تور ماست البته واليبال ولي سردار آزمون هم كنارت بود. اگر هم روزي از اين تيم جدا شوم تا آخر عمر به پيراهن قرمز وفادار مي‌مانم.
مکانی: بابت این شوخی از مردم عذرخواهی می‌کنم!/هرگز به استقلال فکر

13_Football.ir - اخبار فوتبال : «ژوزه مورینیو» - صفحه ۱۱
http://football.ir/news/list/person/jose-morinho-9137.html?page=11
سرمربی پرتغالی تأکید کرد: فهرست کامل و ایده‌‌آل هر مربی برای یک تیم، یک فهرست ۱۸ نفره است و حالا فن خال: مورینیو دوست من است؛ با او وارد جنگ لفظی نمی شوم.
Football.ir - اخبار فوتبال : «ژوزه مورینیو» - صفحه ۱۱

14_#والیبال - Google+
https://plus.google.com/explore/والیبال
بروتو ،سرمربی تیم ملی ایتالیا، ایوان زایتسف، دراگان تراویسا، جولیو سابی و . چون ما هم ضعیف مثل شما،،،،،ولی تیتر روزنامه ما کری بود برای دربی ،،،اما برای شما! من به اینجا آمدم تا آنقدر یاد بگیرم و باتجربه شوم که بتوانم به تیم ملی کشورم کمک سال گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته آخر به میدان رفتند که امسال قرار  
#والیبال - Google+

15_عزت‌اللهی:ماجرای‌دوپینگی مسیر زندگی‌ام را تغییر داد - مشرق نیوز
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/435010/عزت‌اللهیماجرای‌دوپینگی-مسیر-زندگی‌ام-را-تغییر-داد
29 ژوئن 2015 سال گذشته که به اتلتیکو می‌رفتم چند پیشنهاد دادم تا آنها برای من کم کم جایگاهم را در اتلتیکومادرید پیدا کردم و فهمیدم که مربیان از من چه می‌خواهند. این تیم هم در معرض سقوط به دسته پایین‌تر بود و من شش هفته همراه آنها همین موضوع باعث شد دو دل شوم و چون به تیم ملی هم دعوت شدم گفتم باید به هر امکانی وجود دارد.
عزت‌اللهی:ماجرای‌دوپینگی مسیر زندگی‌ام را تغییر داد - مشرق نیوز

16_انجمن طرفداران استقلال - صفحه 106 - www.Kocholo.org
http://kocholo.org/forum/طرفداران-رشته-های-ورزشی/300-▌▌-انجمن-طرفداران-استقلال▌▌-106.html
6 مه 2013 و خم شوم پيشانيشان را ببوسم و ازشان بخواهم هيچ وقت نخواهند شبيه من باشند . رسانه ها قرار می گرفت، در طول فصل توانست به خوبی مشکلات پرتعداد آبی ها را مدیریت کرد. قلعه نویی که حالا پخته تر از همه سالهای گذشته شده این بار استقلال را با تیمی که با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان بود و در برخی مقاطع 
انجمن طرفداران استقلال - صفحه 106 - www.Kocholo.org

17_ارتش آبیBlue army
http://darbi.blogfa.com/
سبک دست در پاسخ به این سئوال که افشارزاده گفته قرار است روز شنبه از طریق آگهی ما کنار می رویم زیرا مزایده یعنی بهترین پیشنهاد و ما آمدیم به استقلال کمک کنیم. . به هر حال مواقعي چنين اتفاقاتي رخ مي‌دهد و با اين حال من از کادر فني و بازيکنان . و خود دایی هم گفته بود : کسی که لابی قوی تری دارد سرمربی تیم ملی می شود!
ارتش آبیBlue army

18_راکی ایران ویلچر نشین مشت زمانه - فرارو
http://fararu.com/fa/news/219310/راکی-ایران-ویلچر-نشین-مشت-زمانه
5 ژانويه 2015 راکی که روزگاری با مشت هایش نامش بر زبانها بود هفت سال کابوس بار را یک روز کنار درب باشگاه رزمی مشغول تماشای ورزشکاران بودم که آن مربی انگلیسی اشاره کرد داخل بیا. من و من برای انجام دادن این رشته هفته‌ای یک بار به جای دیگری می‌رفتم. ما هر پنجشنبه با تیم اهواز مسابقه می دادیم و به واسطه توانایی‌های که 
راکی ایران ویلچر نشین مشت زمانه - فرارو

19_افشاگری: حملات جواد نکونام به قلعه نویی - فیفادی | FifaDay.ir
... رفت ولی سرانجام به تیمی آمد ... قلعه‌نویی به ... کنار استقلال می‌ماندم ولی ...
20_بیوگرافی ژنرال آسیا(امیر قلعه نوعی) - عشقن استــقلال
در تیم آن روز استقلال به جز قلعه نویی ... من آن مربی را ... جدید استقلال بود؛ «راه می رفت و ...
21_قلعه‌نویی: می‌روم کشاورزی اما به استقلال برنمی‌گردم
قلعه‌نویی: می‌روم ... تا به امروز من کار ... قریب یا هر فرد دیگری بیاید به این تیم ...
22_امیر قلعه‌نویی: می‌روم کشاورزی اما به استقلال برنمی‌گردم ...
قلعه نویی در خصوص ... فتح الله زاده به عشق استقلال تیمی را بستیم که ... می شوم که هر ...
23_حقیقی: اگر قرار به چک بود همانجا می‌ماندم - درج آگهی در گوگل
... پدیده به هر حال تیم استان من ... قلعه‌نویی: توزی به ... اگر قرار به چک بود همانجا می‌ماندم ...
24_ایسنا - افشاگری‌ جنجالی نکونام علیه قلعه‌نویی
از اینجا شروع می‌کنم که من به استقلال ... قلعه‌نویی به ... استقلال قرار گرفتید، رفت و ...
25_Football.ir - اخبار فوتبال : «امیر قلعه‌نوعی»
کنایه مظلومی به قلعه نویی: تیم من ... مربی تاریخ استقلال به ... رفت. زیدان: به من می ...
26_تصاویر دیده نشده از خاتون قلعه نویی دختر امیر قلعه نویی ...
... آقای قلعه نویی از استقلال به گوش ... می شوم چون ... و مادرم به من می گویند نظر هر ...
27_تصاویر دیده نشده از خاتون قلعه نویی دختر امیر قلعه نویی ...
... آقای قلعه نویی از استقلال به گوش ... می شوم چون ... و مادرم به من می گویند نظر هر ...
28_تصاویر دیده نشده از خاتون قلعه نویی دختر امیر قلعه نویی ...
... آقای قلعه نویی از استقلال به گوش ... می شوم چون ... و مادرم به من می گویند نظر هر ...
29_بهار نیوز - افشاگری‌ جنجالی نکونام علیه قلعه‌نویی
آنها گاهی با یک جمله و یک مصاحبه، در ذهن مردم می ... قلعه‌نویی. ... رفت ولی سرانجام به تیمی ...
30_فوتبال 7
هاشم بیک‌زاده بازیکن ملی‌پوش استقلال به ... جام را به قلعه نویی ... پیش بود من هر وقت ...
31_Mojtaba Jabbari | Facebook
توهین‌ها را متوجه من کرده بود. به هر حال من ... از استقلال رفت و ... قلعه‌نویی می ...
32_جام نیوز :: JamNews - متن کامل حملات بی سابقه نکونام به ...
متن کامل حملات بی سابقه نکونام به قلعه نویی ... او به من می‌گفت ... استقلال قرار گرفتید، رفت و ...
33_www.omranss.blogfa.com
حتي دو سه سال پيش هم قرار بود به ... قلعه نویی با استقلال ... به هر حال باید به من حق ...
34_قلعه‌نویی سرد و بی‌روح با من دست داد!
... استقلال بوده است. من یکی ... قلعه‌نویی به من گفته برو با همان‌هایی که کار می ...
35_بروزترین سایت هواداران استقلال
... مجید نامجومطلق مربی اسبق استقلال می ... به نظر من قلعه‌نویی می ... هر چه از توهین بود به من ...
36_نوازی: قلعه‌نویی مقصر ناکامی استقلال است
قلعه نویی مقصر ناکامی استقلال است من فکر می کنم ... قلعه نویی به ... نویی بیشتر از هر مربی ...
37_فتح‌الله‌زاده: اختلافی با قلعه‌نویی و افشارزاده ندارم/آقای ...
... اختلافی با قلعه‌نویی و افشارزاده ... من نه با امیر قلعه‌نویی اختلافی ... مردم مصاحبه می ...
38_جنجالی ترین مصاحبه نکونام علیه قلعه نویی! + متن کامل ...
قلعه نویی به ترکیه رفت. ... می‌کنم که من به استقلال آمدم ... الان در استقلال می‌ماندم ولی در ...
39_شهرخبر - منصوریان: نگذاشتم قلعه نویی جای حجازی را بگیرد (1 ...
... می دهد به امیر قلعه نویی. ... و هر تیمی هم در دنیا آبی می ... من در استقلال بود ...
40_پاشازاده: می‌توانم آزادی را جهنم حریفان استقلال کنم
اول فصل که قرار بود به استقلال ... هر مربی دیگری هم بود می ... به قلعه نویی: تیم من ...
41_دختران ابي پوش - فرهاد مجیدی
فصل بعد ،امیر قلعه نوعی از استقلال رفت ... من این چنین بود. هر ... تیمی به غیر از استقلال ...
42_میثم بائو: نان ما را قلعه نویی می دهد!
... قلعه نویی دارد به استقلال آمده ... به صراحت از قلعه نویی تعریف کرد: «پشت سر مربی ای که ...
43_دنیای پرخاطره کریم باوی؛ از مستطیل سبز تا جبهه‌های جنگ
سپس قلعه‌نویی به من گفت ... با امیر قلعه‌نویی رفیق بود هر دو به ... می‌رفت به دنبالش ...
44_شهرخبر - منصوریان: نگذاشتم قلعه نویی جای حجازی را بگیرد ...
... کارم گذاشته می گوید من امیر قلعه نویی ... بود که به استقلال ... رفت مربی شد و من احساس ...
45_ღ♥ღهواداران مهدی رحمتیღ♥ღ
... و من به آقای نظری گفتم هر ... قلعه نویی به حدی بود ... به عشق استقلال می ...
46_قلعه نویی در گفت و گو با مجله نوروزی خبرآنلاین : فردوسی ...
امیر قلعه نویی در این گفت و ... به من حسادت می ... های او با حضور مربی خارجی هم مزید ...
47_عنایتی‌‌‌: هرکس با قلعه نویی بد است به من ناسزا می گوید ...
... صبا و قلعه‌نویی می ... قلعه نویی بد است به من ناسزا می ... خودش، استقلال، صبا و قلعه ...
48_طالب‌لو: رحمان احمدی سربلند بیرون آمد/ مظلومی گفت مثل دوره ...
... چند ساله من بود. من در هر تیمی که بودم ... جمع می‌کردند، قلعه‌نویی به من ... از استقلال رفت و ...
49_خسرو حيدري در آستانه ... - TABRIZ SPORT
به هر حال من فکر می کنم ... قلعه نویی قرار است یک ... برای بازگشت به استقلال بود که پس از ...
50_اخبار استقلال - اخبار جدید فوتبال
... دستیار کنارش قرار دهد ... استقلال تنها تیمی بود که در ... قلعه نویی در پاسخ به ...
51_قلعه نویی : فردوسی پور و دشمنانم به من حسادت می کنند
*به هر حال برای مربی مثل ... ها فکر می کنند قلعه نویی به خاطر ... من هم یکی دیگر بود همین ...
52_اخبار فوتبال » قلعه نویی:از حضور مجیدی در استقلال استقبال ...
... تیم خانه من بود. ... امیر قلعه نویی مطرح شده و به نظر می ... که مربی استقلال می شود و ...
53_آراداسپرت - خبرلحظه به لحظه فوتبال
... و استقلال قرار بود این ... بدو ورود به ایران گفت با هر تیمی دلش ... امیر قلعه نویی بود
54_رويکرد - فتح‌الله‌زاده: اختلافی با قلعه‌نویی و افشارزاده ...
مدیرعامل سابق آبی‌پوشان گفت: من نه با امیر قلعه‌نویی اختلافی دارم و نه با افشارزاده مشکلی ...
55_قلعه نویی: درباره قوچان نژاد از آن هایی بپرسید که ماهی یک ...
... بازی سنگینی بود؛ هر دو تیم به ... به رفتار هوتن قلعه نویی: ... می‌رود مربی پرسپولیس به ...
56_جام نیوز :: JamNews - من بدبخت آمدم استقلال برایم بد شد ...
* دقیقا چه کسی گفته بود قرار ... من آقای قلعه‌نویی را می ... نویی قول دادم به استقلال ...
57_منصوریان: نگذاشتم قلعه نویی جای حجازی را بگیرد
... مجابت می کند که خیلی به پروپایش نپیچی. قرار است در مورد استقلال حرفی ... قلعه نویی جای ...
58_افشاگری‌ جنجالی نکونام علیه قلعه‌نویی
... علیه قلعه‌نویی : ... رفت ولی سرانجام به تیمی آمد ... هایی به زبان آورد که می ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 453
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 1,008
  • باردید دیروز : 1,178
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,598
  • بازدید ماه : 3,598
  • بازدید سال : 156,609
  • بازدید کلی : 4,471,330