loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 1 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 1 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 27 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 27 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 31 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 260 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 250 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 89 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 356 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 168 masterico
قیمت باربیکیو 1 53 masterico
شناخت بلبرینگ 10 256 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 473 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 446 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 49 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 52 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 51 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 470 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

1_طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع شخصی بودند
http://abieteh.com/طالب‌لو-در-گذشته-برخی-بازیکنان-استقل/
9 ژانويه 2015 در حال حاضر تمامی بازیکنان به موفقیت تیمی فکر می‌کنند، نه موفقیت فردی. مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفته که در این تیم از سیستم چرخشی در 
طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع شخصی بودند

2_ژوئن - پارس فوتبال
http://www.parsfootball.com/author/elahi/2015/6/
خبر شوک آور برای استقلال | طالب لو هم رفتنی شد از قبل هم طلب دارم اما فعلا به مسائل مالی فکر نمی کنم .. یک دروازه بان بازی نخواهد کرد بنیتز به سیستم چرخشی اعتقاد ندارد: گلر شماره یک در لالیگا و لیگ قهرمانان به میدان می رود رقابت دروازه بانی 
ژوئن - پارس فوتبال

3_رحمتی:4 سال قبل طالبلو را رد کردند به اسم من تمام شد! - برنامه نود
http://90tv.ir/news/117012/رحمتی-از-منصوریان-رخصت-میگیرم-و-با-استقلال-امضا-میکنم4-سال-قبل-طالبلو-را-رد-کردند-به-اسم-من-تمام-شد/
29 ژوئن 2015 4 سال قبل مرا آورديد و طالب‌لو را رد كرديد، به اسم من تمام شد، فكر كردند شرط من بوده! پارسال هم مرا درضمن اونا هم از سیستم چرخشی استفاده نمیکنند.
رحمتی:4 سال قبل طالبلو را رد کردند به اسم من تمام شد! - برنامه نود

4_مظلومی: اسم من می‌آید هواداران فکر می‌کنند باید دربی را ببریم/ در حال
http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/70027/مظلومی-اسم-من-می-آید-هواداران-فکر-می-کنند-باید-دربی-را-ببریم-در-حال-مذاکره-با-سیدجلال-هستیم
3 جولای 2015 بهترین کاری که وحید طالب لو در ماه رمضان انجام داد وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید بعد از مدت‌ها مجددا به استقلال بیایید اظهار فعلا رحمتی را اعلام کرده‌ایم بازیکنان دیگری هم هستند که نامشان را اعلام نمی‌کنم. . دست باشه و تیکه به یه بازیکن نکنین و سیستم بازی به طور چرخشی باش که به مشکل نخوریم.
مظلومی: اسم من می‌آید هواداران فکر می‌کنند باید دربی را ببریم/ در حال

5_علاقه ژوزه مورینیو به جذب یحیی توره | ورزش 3
http://www.varzesh3.com/news/1241065/19-15
17 مه 2015 به گزارش "ورزش سه"، این چهارمین فصل حضور توره در سیتی است و او با این باشگاه دو قهرمانی لیگ برتر و این احتمال وجود دارد که توره در چرخشی 180 درجه ای، بجای ایتالیا راهی چلسی شود. گفتگو صمیمی با صادقی و طالب‌لو (ویدیو) دی ماریا : به جدایی از منچستر فکر نمی کنم · حق‌جو: سیستم صبا وعده و وعید است.
علاقه ژوزه مورینیو به جذب یحیی توره | ورزش 3

6_گوناگون » بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش است ولی درباره آن حرف
http://www.khabar.pichak.net/گوناگون/بازوبند_کاپیتانی_استقلال_با_ارزش_است_ولی_درباره_آن_حرف_نمی_زنم_برخوردی_که_با_صادقی_و_بیگ_زاده_شد_برای_من_هم_اتفاق_افتاده_بود
طالب لو از آن دست بازیکنانی است که حرف دلش را خیلی راحت به زبان می‌آورد. حرف هایش را دوست داری کادر فنی درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده کند یا به طور مدام از یک دروازه‌بان؟ - اینکه درون درباره کاپیتانی صحبت نمی‌کنم. * یعنی مثل از توهم ماست که فکر می کنیم آدم های مهمی هستیم / تغییر دیدگاه درباره تئاتر1 ساعت پیش.
گوناگون » بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش است ولی درباره آن حرف

7_پاشازاده: منصوریان در استقلال سد شکن می‌شود - مشرق نیوز | آخرین
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/412505/پاشازاده-منصوریان-در-استقلال-سد-شکن-می‌شود
بهترین کاری که طالب‌لو در ماه‌رمضان انجام داد . سن و سال امیرقلعه نویی فکر نمی کنم به آنجایی برسد که آن اتفاق برای آقای پروین افتاد برای او هم رخ دهد. در جامعه ما خیلی بد جاافتاده بود یک دور چرخشی وجود داشت و اصلا برای مربیگری به جوان راه نمی . گفتم به نفر نیست سیستم مهم است سیستم من اینطور است که به هیچ نفری وابسته 
پاشازاده: منصوریان در استقلال سد شکن می‌شود - مشرق نیوز | آخرین

8_نقش مذهب در بهداشت روانی (۲) - مهمترین اخبار ایران و جهان
http://vista.ir/content/132774/نقش-مذهب-در-بهداشت-روانی-(۲)/
اگر توجهى به روابط اجتماعى افرادى که بيمارى روانى دارند داشته‌ باشيم، در مى‌يابيم مضطرب دائماً در فکر و خيال اتفاقات منفى و نگران‌کننده است و هميشه وقايع منفى را براى . بانک اطلاعاتی کتاب / رایانه‌کار درجه 2: مبانی و فناوری کامپیوتر: مطابق با کد عنایتی: یکی، دو روز دیگر تکلیفم روشن می‌شود اما فکر نمی‌کنم در استقلال 
نقش مذهب در بهداشت روانی (۲) - مهمترین اخبار ایران و جهان

9_ویدا جوان: آدم های بی مزه خیلی هم سرگرم کننده اند - بیتوته
http://www.beytoote.com/news/cultural-news/ghnews574.html
4 روز پیش به جز اینکه دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش های استاد سمندریان است، طراحی لباس هم می کند، این در حالی است آخرین بازمانده از نوع خودت بودن، البته برای من، فکر نمی کنم طبیعت از این اتفاق چندان هم دلگیر شه. .. اخبار,طالب لو و مهدی رحمتی کامپیوتر و اینترنت ویسکومتر چرخشی،ویسکومتر دورانی.
ویدا جوان: آدم های بی مزه خیلی هم سرگرم کننده اند - بیتوته

10_اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر
http://www.beytoote.com/news/sporty-news/
در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال تیمهای صربستان و آمریکا به ترتیب لهستان و… اخبار,اخبار .. پایان کدورت‌های رحمتی و طالب‌لو در یک محفل دوستانه + عکس . کنایه تند کارلوس کروش به کفاشیان/من خودم را پشت دروغ پنهان نمی کنم! نه من خواسته های استقلال را قبول دارم و نه باشگاه خواسته های مرا / فعلا فقط به استقلال فکر می کنم 
اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر

11_اظهارات ضد و نقیض مظلومی در بین استقلالی‌ها - بیتوته
http://www.beytoote.com/news/sporty-news/mnews32034.html
5 جولای 2015 فردوسی پور در زمان گزارش بازی به حاشیه های مختلفی هم می پردازد. اما وقتي به طالب‌لو مي‌رسد، با چرخش معتقد است قطعا در طول فصل به اين دروازه‌بان بازي .. کامپیوتر و اینترنت . را قبول دارم و نه باشگاه خواسته های مرا / فعلا فقط به استقلال فکر می کنم . نامزد جمهوریخواه: توافق با ایران را در روز اول لغو نمی کنم 
اظهارات ضد و نقیض مظلومی در بین استقلالی‌ها - بیتوته

12_بیوگرافی ورزشکاران - آکاایران
http://biografiaka.akairan.com/biography/sport/
بیوگرافی وحید طالب‌لو + تصاویر وحید طالب‌لو · درخشش حجازی و عابدزاده اولویتم در ایران همیشه پرسپولیس است/ به اروپا فکر نمی کنم · افشای لابی‌های بلاتر از 
بیوگرافی ورزشکاران - آکاایران

13_آذر 1393 - پرسپولیس زلزله
http://perspolisbakelass2.blogfa.com/1393/09
شرکت های ناشناخته (شانس خرید سهام: بسیار قوی)؛ چه کسی فکر می‌ کرد هنگامی که اما با سیستم انتخابی وزارت ورزش (بخوانید امیررضا خادم) گروه جدید و ناشناخته ای حالا وحید طالب لو به یک دوراهی بزرگ رسیده است؛ اینکه راهی استقلال، خانه قدیمی پرسپولیس روزهای خوب هم داشته و من در روزهای بد و تلخ پرسپولیس را رها نمی‌کنم و 
آذر 1393 - پرسپولیس زلزله

14_استقلال قهرمان
http://naserkhanhejazi.blogfa.com/
دقیقه 29: ضربه کاشته حمید دیوسالار از بالای دروازه طالب لو به اوت رفت. . وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند بیش از اندازه به جاسم کرار بها داده است، عنوان . مدت ها صحبت از حضور وي در باشگاه پرسپوليس بود، در چرخشي عجيب به استقلال پيوست. .. البته من به این حرف ها و پیامک ها توجه نمی کنم. . سایت مفید کامپیوتر
استقلال قهرمان

15_دانلود برنامه ماه عسل 94 با کیفیت عالی
http://www.doostiha.ir/1394/03/28/دانلود-ماه-عسل-94.html
18 ژوئن 2015 دانلود رایگان ویژه برنامه تلویزیونی ماه عسل 94 به مناسبت ماه رمضان 1394 با اجرای احسان علیخانی با لینک مستقیم و کیفیت پایان کدورت‌های رحمتی و طالب‌لو + عکس بدون تگ تبلیغاتی قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی . چرا ما ملت فکر می کنیم هر چه گریه بیشتر کنیم به خدا نزدیک تر می شیم؟
دانلود برنامه ماه عسل 94 با کیفیت عالی

16_پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - ازپس گردنی خرازی به وزیر خارجه
http://qudsonline.ir/detail/News/254987
27 دسامبر 2014 به گفته منابع بلندپایه، سلیمانی دو بار از مقابل سفارت آمریکا پیاده عبور کرد .. به طور مثال حميد درخشان با اصرار به استفاده از سيستم چرخشي نه تنها تمركز جذب وحيد طالب‌لو، شنيديم پرسپوليسي‌ها به دنبال يك سنگربان با‌تجربه اما هم همین اتفاق رخ داد و فکر می کنم اوج وفاداری من به باشگاه راه آهن ثابت شد.
پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - ازپس گردنی خرازی به وزیر خارجه

17_رافائل واران - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/tag/رافائل_واران
خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از عملکرد آنجلوتی در فصل حذف شدن همیشه دردناک و باعث سر افکندگی است اما فکر می کنم فرانسه می تواند و یکی از روش های آنجلوتی استفاده از سیستم چرخشی است که با توجه به فشردگی همراه اول(۱) هوشنگ نصیرزاده(٩) هیئت مدیره(٢٤) والیبال(۱۱٩) وحید طالب لو(٢) وحید 
رافائل واران - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

18_ایرانجوان دوراهک
http://iranjavandorahakrzb.world-hacker.org/
به گزارش ایرانجوان دوراهک، جنگ صعود بین دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان با 10 که قبلا بود، سیستم 1ـ3ـ2ـ4 او برای دروازه، اعتقادی به سیستم چرخشی یا حضور طالب‌لو و مهدی رحمتی و قبل از آنها برومند، فنایی و هادی طباطبایی امیدی به حضور در .. سه امتیاز شیرین خود را به دست آورد تا با خیال راحت تر به ادامه مسابقات فکر کند.
ایرانجوان دوراهک

19_همه چیز درباره گوشی جدید اپل iPhone 5S
http://www.doostiha.ir/1392/07/01/همه-چیز-درباره-گوشی-جدید-اپل-iphone-5s.html
23 سپتامبر 2013 پایان کدورت‌های رحمتی و طالب‌لو +عکس این گوشی که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیفون 5 دارد، اما از همچنین توسعه دهندگان اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS حق دسترسی . لینکی که دادین چیزی رو اثبات نمی‌کنه، فقط همون مطلب رو به انگلیسی نوشته . مدیونی اگه فکر کنی با دیدن این گوشی دست و پام شل شد 
همه چیز درباره گوشی جدید اپل iPhone 5S

20_عکس روز؛ افتخارات بنیتز در فوتبال اسپانیا - تی نیوز
http://tnews.ir/news/93CA42439480.html?old=1
طرفداری- رافا بنیتز در حالی فردا به عنوان سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید معرفی . 1960 یک مادریدیستا بوده و برای سال بعد سیستم چرخشی رو وعده داده قابل تامل هست. . می‌ شوند سیاسی: همکاری با پرسپولیس را رد نمی‌ کنم اما خودم نخواستم مدیرعامل شوم! . بازیکن سابق استقلال خطاب به مظلومی/فقط به فکر راضی کردن مخالفان قلعه 
عکس روز؛ افتخارات بنیتز در فوتبال اسپانیا - تی نیوز

21_اردیبهشت ۱۳۹۱ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..
http://omranss.blogfa.com/9102.aspx
نتیجه را پیش بینی نمی‌کنی؟ پیش بینی نمی‌توان همین مصاحبه کافی بود تا فتح‌الله‌زاده در چرخشی 180 درجه‌ای حرف‌های خودش را زیر سؤال ببرد. دیرعامل باشگاه .. آخه ملت 1 لقمه نون ندارن بخورن شما با ماشین آخرین سیستم میای سر تمرین میگی پول نداریم؟!!؟ زودتر برو . ما فعلا باید به فکر بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. وی با.
اردیبهشت ۱۳۹۱ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

22_استقلال قهرمان
http://naserkhanhejazi.blogfa.com/
دقیقه 29: ضربه کاشته حمید دیوسالار از بالای دروازه طالب لو به اوت رفت. . وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند بیش از اندازه به جاسم کرار بها داده است، عنوان . مدت ها صحبت از حضور وي در باشگاه پرسپوليس بود، در چرخشي عجيب به استقلال پيوست. .. البته من به این حرف ها و پیامک ها توجه نمی کنم. . سایت مفید کامپیوتر
استقلال قهرمان

23_دانلود برنامه ماه عسل 94 با کیفیت عالی
http://www.doostiha.ir/1394/03/28/دانلود-ماه-عسل-94.html
18 ژوئن 2015 دانلود رایگان ویژه برنامه تلویزیونی ماه عسل 94 به مناسبت ماه رمضان 1394 با اجرای احسان علیخانی با لینک مستقیم و کیفیت پایان کدورت‌های رحمتی و طالب‌لو + عکس بدون تگ تبلیغاتی قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی . چرا ما ملت فکر می کنیم هر چه گریه بیشتر کنیم به خدا نزدیک تر می شیم؟
دانلود برنامه ماه عسل 94 با کیفیت عالی

24_همه چیز درباره گوشی جدید اپل iPhone 5S
http://www.doostiha.ir/1392/07/01/همه-چیز-درباره-گوشی-جدید-اپل-iphone-5s.html
23 سپتامبر 2013 پایان کدورت‌های رحمتی و طالب‌لو +عکس این گوشی که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیفون 5 دارد، اما از همچنین توسعه دهندگان اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS حق دسترسی . لینکی که دادین چیزی رو اثبات نمی‌کنه، فقط همون مطلب رو به انگلیسی نوشته . مدیونی اگه فکر کنی با دیدن این گوشی دست و پام شل شد 
همه چیز درباره گوشی جدید اپل iPhone 5S

25_پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - ازپس گردنی خرازی به وزیر خارجه
http://qudsonline.ir/detail/News/254987
27 دسامبر 2014 به گفته منابع بلندپایه، سلیمانی دو بار از مقابل سفارت آمریکا پیاده عبور کرد .. به طور مثال حميد درخشان با اصرار به استفاده از سيستم چرخشي نه تنها تمركز جذب وحيد طالب‌لو، شنيديم پرسپوليسي‌ها به دنبال يك سنگربان با‌تجربه اما هم همین اتفاق رخ داد و فکر می کنم اوج وفاداری من به باشگاه راه آهن ثابت شد.
پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - ازپس گردنی خرازی به وزیر خارجه

26_رافائل واران - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
http://perspolismadrid.persianblog.ir/tag/رافائل_واران
خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از عملکرد آنجلوتی در فصل حذف شدن همیشه دردناک و باعث سر افکندگی است اما فکر می کنم فرانسه می تواند و یکی از روش های آنجلوتی استفاده از سیستم چرخشی است که با توجه به فشردگی همراه اول(۱) هوشنگ نصیرزاده(٩) هیئت مدیره(٢٤) والیبال(۱۱٩) وحید طالب لو(٢) وحید 
رافائل واران - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

27_ایرانجوان دوراهک
http://iranjavandorahakrzb.world-hacker.org/
به گزارش ایرانجوان دوراهک، جنگ صعود بین دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان با 10 که قبلا بود، سیستم 1ـ3ـ2ـ4 او برای دروازه، اعتقادی به سیستم چرخشی یا حضور طالب‌لو و مهدی رحمتی و قبل از آنها برومند، فنایی و هادی طباطبایی امیدی به حضور در .. سه امتیاز شیرین خود را به دست آورد تا با خیال راحت تر به ادامه مسابقات فکر کند.
ایرانجوان دوراهک

28_عکس روز؛ افتخارات بنیتز در فوتبال اسپانیا - تی نیوز
http://tnews.ir/news/93CA42439480.html?old=1
طرفداری- رافا بنیتز در حالی فردا به عنوان سرمربی جدید باشگاه رئال مادرید معرفی . 1960 یک مادریدیستا بوده و برای سال بعد سیستم چرخشی رو وعده داده قابل تامل هست. . می‌ شوند سیاسی: همکاری با پرسپولیس را رد نمی‌ کنم اما خودم نخواستم مدیرعامل شوم! . بازیکن سابق استقلال خطاب به مظلومی/فقط به فکر راضی کردن مخالفان قلعه 
عکس روز؛ افتخارات بنیتز در فوتبال اسپانیا - تی نیوز

29_اردیبهشت ۱۳۹۱ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..
http://omranss.blogfa.com/9102.aspx
نتیجه را پیش بینی نمی‌کنی؟ پیش بینی نمی‌توان همین مصاحبه کافی بود تا فتح‌الله‌زاده در چرخشی 180 درجه‌ای حرف‌های خودش را زیر سؤال ببرد. دیرعامل باشگاه .. آخه ملت 1 لقمه نون ندارن بخورن شما با ماشین آخرین سیستم میای سر تمرین میگی پول نداریم؟!!؟ زودتر برو . ما فعلا باید به فکر بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. وی با.
اردیبهشت ۱۳۹۱ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

30_طالب‌لو: اصلاً به سیستم چرخشی فکر نمی‌کنم
ما تمرینات را نه خیلی زود شروع کردیم و نه خیلی دیر. شاید اگر کمی زودتر شروع می‌کردیم وضعیت ...
31_کارلو آنچلوتی: فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم ...
... فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم چرخشی ... ویدیو؛ وقتی ده خیا فکر می کند ...
32_روزنو - رضا حقیقی به صبا پیوست - صاحب‌خبر
طالب‌لو: به سیستم چرخشی فکر ...
33_ورزشی » ویدئو/ انتقال سید مهدی رحمتی به پاری سن ژرمن توسط ...
طالب‌لو: به سیستم چرخشی فکر نمی‌کنم رگبار باران و وزش شدید باد، عصر امروز در تهران
34_طالب لو : بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش است ولی درباره ...
... کرد که وحید طالب‌لو نسبت به این اتفاق ... از سیستم چرخشی یا روش دیگری ... نمی‌کنم.
35_جام نیوز :: JamNews - واکنش طالب لو به اظهارات کنایه آمیز ...
واکنش طالب لو به اظهارات ... فکر می‌کنم تیم ... اعلام کرده بودند به سیستم چرخشی ...
36_کارلو آنچلوتی: تیم خسته نیست و فعلاً نیازی به سیستم چرخشی ...
... تیم خسته نیست و فعلاً نیازی به سیستم چرخشی ... به پیشنهادهای دیگرم فکر ... نمی‌ کنم ...
37_29 تیر؛پیشخوان روزنامه های ورزشی صبح ایران | تیتر یک روزنامه
... اصلاً به سیستم چرخشی فکر نمی کنم. ... و با استناد به دلایل ... طالب لو: اصلاً به سیستم ...
38_طالب‌لو: درباره کاپیتانی حرف نمی‌زنم
... کرد که وحید طالب‌لو نسبت به این اتفاق ... از سیستم چرخشی ... نمی‌کنم ...
39_طالب‌لو: درباره کاپیتانی حرف نمی‌زنم
... کرد که وحید طالب‌لو نسبت به این اتفاق ... از سیستم چرخشی ... نمی‌کنم ...
40_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در استقلال بعد از چند ... نمی‌توانیم کی‌روش را به زور ...
41_کارلو آنچلوتی: تیم خسته نیست و فعلاً نیازی به سیستم چرخشی ...
... تیم خسته نیست و فعلاً نیازی به سیستم چرخشی ... به پیشنهادهای دیگرم فکر ... نمی‌ کنم ...
42_ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران - اگر ...
اگر بفهمم رحمتی و طالب‌لو همچنان ... رحمتی، استقلال را نمی‌بندد و به او ... ما به فوتبال فکر ...
43_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین ... کمیته فنی از کی‌روش نمی ... حمله دستیار قلعه نویی به ...
44_بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش است ولی درباره آن حرف نمی ...
... کرد که وحید طالب‌لو نسبت به این اتفاق ... از سیستم چرخشی یا روش دیگری ... نمی‌کنم.
45_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در ... توهین به فرهاد ... از علی ابن حسین حمایت می کنم
46_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در ... امید به طلسم‌شکنی ... ترسو نیستم که فرار کنم
47_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در ... پولادی به پرداخت 80 ... کی‌روش نمی‌تواند ...
48_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
واکنش طالب‌ لو به باخت استقلال +عکس ... هاشمیان: حرف‌هایم را کسی گوش نمی‌دهد
49_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در استقلال بعد از چند سال ... استیضاح وزیر به خاطر کارلوس ...
50_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین ... شکایت به فیفا ... برزیل در جام جهانی والیبال شرکت نمی ...
51_پراید سواری دانیال داوری در تهران +عکس - Bartarinha.IR ...
... در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، فراموش نمی کنم. سیستم چرخشی ... به مربیگری هم فکر می ...
52_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش ... با این قیمت کسی اقدام نمی ... دستور کفاشیان به ...
53_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص اولین حضورش در ... از 2 نفر در فدراسیون نمی ... امروز به تمرین ...
54_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در ... زیادی به تیم ما نیاورد. فکر می ... تیم ما سیستم چرخشی وجود ...
55_طالب‌لو: با فروزان مثل برادر هستیم - درج آگهی در گوگل
... وحید طالب‌لو در خصوص ... فکر می‌کنم تیم ... کرده بودند به سیستم چرخشی اعتقادی ...
56_طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع ...
... ، وحید طالب‌لو پس از چند سال به استقلال ... تیم از سیستم چرخشی در خط ... فکر می‌کنم بازی ...
57_برچسب ها - طالب لو - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ...
که برای نخستین بار وحید طالب لو را درون دروازه... حمله خطرناک زد و حتی دروازه طالب لو را هم ...
58_بوستانی: طالب‌لو انگیزه فروزان را بالا می‌برد | ورزش 3
اما استقلال به سیستم چرخشی ... البته من منکر این نمی شوم که حضور طالب لو باعث می شود ... می‌کنم.
59_طالب‌لو: در گذشته برخی بازیکنان استقلال به دنبال منافع ...
... ، وحید طالب‌لو پس از چند سال به ... و فکر می‌کنم ... تیم از سیستم چرخشی در خط ...
60_طالب لو: هرگز با رحمتی آشتی نمی کنم - تی نیوز
طالب لو: هرگز با رحمتی آشتی نمی کنم. ... بازگشت مجدد به استقلال که سالیان سال در کنارش بودم و ...
61_من و سزار به‌خاطر کرانچار رفتیم جانواریو:خط هافبک استقلال ...
اجتماعي صفحه اصلي گروه تيتر اخبار جامعه صفحه اصلي گروه عبور از خط خبر گردشگري و محیط زیست ...
62_مظلومی: رحمتی، استقلال را نمی‌بندد و به او اجازه دخالت نمی‌دهم
اگر بفهمم رحمتی و طالب‌لو ... به این پرسش که فکر نمی ... لو و رحمتی از سیستم چرخشی ...
63_طالب لو: می‌گفتند برای حجازی بازی نمی کنم
طالب لو گفت: همه از ... هم نمی کنم. به عنوان یک ... سپس اقدام به تبادل لینک کنید. سیستم بصورت ...
64_90tv.ir :: بلتی: مسی نمی تواند سیستم چرخشی را قبول کند
... مسی هیچ وقت نمی تواند نیاز به سیستم چرخشی در ترکیب ... سیستم چرخشی که در دراز مدت ...
65_مظلومی: رحمتی، استقلال را نمی‌بندد و به او اجازه دخالت نمی ...
... تشکر کنم که حرفه‌ای فکر می ... و طالب‌لو به ... لو و رحمتی از سیستم چرخشی ...
66_جام نیوز - نسخه ی متنی - بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش ...
... «اینکه درون دروازه از سیستم چرخشی ... طالب‌لو نسبت به ... به آن ورود و اظهارنظر کنم.
67_طالب‌لو: درباره کاپیتانی حرف نمی‌زنم
... رحمتی با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرد می‌شد پیش‌بینی کرد که وحید طالب‌لو نسبت به ... نمی ...
68_«سکوت» واکنش دروازه‌بان استقلال به اتفاقات قبل از بازی با ...
وحید طالب‌لو در گفت ... فکر می‌کنم تیم استقلال ... اعلام کرده بودند به سیستم چرخشی ...
69_مظلومی: اگر بفهمم رحمتی و طالب‌لو همچنان قهر هستند، تصمیم ...
به گزارش شفقنا ورزشی، پرویز مظلومی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرد دوباره به ... طالب‌لو ... کنم ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,508
  • بازدید ماه : 24,863
  • بازدید سال : 149,596
  • بازدید کلی : 4,464,317