loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 1 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 1 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 27 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 27 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 31 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 260 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 250 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 89 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 356 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 168 masterico
قیمت باربیکیو 1 53 masterico
شناخت بلبرینگ 10 256 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 473 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 446 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 49 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 52 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 51 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 565 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

1_قلعه نویی:گل سوم کمر تیم ما را شکست/ استقلال 6 جام دارد که 5 تای آن
http://www.khabaronline.ir/detail/415383/sport/premiere-league
10 مه 2015 قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره شکسته شدن حرمت استاد و شاگردی در تونی اولیویرا:رویای میلیون ها انسان را به حقیقت رساندیم/آدم های کوچک 
قلعه نویی:گل سوم کمر تیم ما را شکست/ استقلال 6 جام دارد که 5 تای آن

2_رئال همان هدیه ای بود که نیازش داشتم - تی نیوز
http://tnews.ir/news/2FDE44858268.html
15 ساعت قبل قلعه‌نویی با یاد هواداران استقلال به نبرد پرسپولیس می‌رود. Bullet قلعه‌نویی به هر تیمی می‌رفت من کنارش می‌ماندم/ قرار بود مربی استقلال شوم. Bullet آخرین تمرین تراکتوری‌ها پیش از دیدار با سایپا/ شاگردان تونی برابر آقا معلم. Bullet تساوی روبین کازان در غیاب حقیقی! Bullet . بورس از توافق ترسیده است.
رئال همان هدیه ای بود که نیازش داشتم - تی نیوز

3_سایت خبری تحلیلی بانک ورزش | تساوی پرگل سپاهان و تیم ترکیه‌ای
http://bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=57286
12 جولای 2015 قلعه‌نویی به هر تیمی می‌رفت من کنارش می‌ماندم/ قرار بود مربی استقلال شوم. Bullet هم‌تیمی سابق آخرین تمرین تراکتوری‌ها پیش از دیدار با سایپا/ شاگردان تونی برابر آقا معلم. Bullet تساوی روبین کازان در غیاب حقیقی! Bullet . وای بعضیا میخوان برامون جهنم درست کنند من که از حالا ترسیدم واقعا خدا به دادمون برسه!
سایت خبری تحلیلی بانک ورزش | تساوی پرگل سپاهان و تیم ترکیه‌ای

4_Football.ir - سلیمان‌فلاح: استقلال نخواهد ممکن است قرضی جدا شوم
http://football.ir/news/iran/1394/04/soleymanfalah-esteghlal-1229452.html
30 ژوئن 2015 بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز برای ماندن و یا نماندن تصمیمی گرفته نشده است اما اگر باشگاه نخواهد قرضی جدا می‌شوم.
Football.ir - سلیمان‌فلاح: استقلال نخواهد ممکن است قرضی جدا شوم

5_Football.ir - اخبار فوتبال : «حمید درخشان»
http://football.ir/news/list/person/hamid-derakhshan-1116.html
حق بدهید کمی عصبی شوم زیرا مدت هاست که دنبال پول خود هستم. . سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان این تیم از الهلال ترسیده بودند که با استرس بازی را شروع کردند، خاطرنشان کرد: من این خوشحالم از اینکه طلسم بردن استقلال با قلعه‌نویی توسط من شکسته شد و در بازی . رضا حقیقی بار دیگر شاگرد دایی شد 
Football.ir - اخبار فوتبال : «حمید درخشان»

6_Football.ir - تماس پیکانی‌ها با قلعه نویی
http://football.ir/news/iran/1394/04/peikan-amir-1229479.html
30 ژوئن 2015 مسوولان باشگاه پیکان با امیر قلعه نویی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه تماس گرفتند. سلیمان‌فلاح: استقلال نخواهد ممکن است قرضی جدا شوم 
Football.ir - تماس پیکانی‌ها با قلعه نویی

7_پرسپولیس زلزله - استقلال
http://perspolisbakelass2.blogfa.com/tag/استقلال
برای باشگاه فرقی نمی‌کند که حقیقی نیمه دوم فصل را در کدام تیم بگذراند اما از آنجا را دو بر صفر می کند همایون بهزادی در دقیقه50 گل سوم را رقم میزند و سلیمانی در دقیقه .. هم ما و هم استقلالی‌ها از شکست ترسیدیم و به نتیجه صفر - صفر رسیدیم اما در این .. پس از دريافت گل دوم شاگردان قلعه نويي به حملات پردامنه‌اي دست زدند و ضربه 
پرسپولیس زلزله - استقلال

8_فرزان عاشورزاده: سونامی نیستم، سرباز تکواندوی ایران هستم
http://www.bornanews.ir/بخش-ورزشی-7/273394-فرزان-عاشورزاده-سونامی-نیستم-سرباز-تکواندوی-ایران-هستم
21 مارس 2015 نه، همین که توانستم عضو تیم ملی شوم و به مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون در باد صبا استقلال را برد/شکست سنگین شاگردان قلعه نویی برای مدال اینچئون زجر کشیدم · رودکی: احسان حدادی از داداشم ترسید! . ایران و میزبان در فینال; ۲۲:۴۴ شکست روبین کازان، نیمکت نشینی حقیقی; ۲۲:۱۴ ایران در آستانه سقوط!
فرزان عاشورزاده: سونامی نیستم، سرباز تکواندوی ایران هستم

9_کریم باوی : میخواستم از کشور فرار کنم دستگیرم کردند !!!
http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/31432
28 نوامبر 2012 عمران زاده: دوست دارم قبل ذوب آهن بخشیده شوم/هواداران به مافرصت بدهند رضا حقیقی به تیم ملوان پیوست . آنهایی که نمیتوانستند دهداری را خراب کنند قصد داشتند شاگردان او را خراب کنند. ناصر ابراهیمی گفته بود که من از امیر قلعه نویی شنیده بودم که یک بازیکن خوزستانی آمده است که من از تیم ملی می ترسیدم.
کریم باوی : میخواستم از کشور فرار کنم دستگیرم کردند !!!

10_نجات جان مرد نپالي به دست پزشک تيم‌ملي | ورزش 3
http://www.varzesh3.com/news/1236944/13-25
28 آوريل 2015 بچه های تیم متوجه همه چیز بودند اینکه چه اتفاقی افتاده و حسابی ترسیده بودند. ما هم سعی کردیم کاری کنیم تا بچه ها ترسشان را خالی کنند و ذهنشان از 
نجات جان مرد نپالي به دست پزشک تيم‌ملي | ورزش 3

11_همه آنچه که در برنامه 90 گذشت - فرارو
http://fararu.com/fa/news/161972/همه-آنچه-که-در-برنامه-90-گذشت
10 سپتامبر 2013 در پرسپولیس رضا حقیقی با 40 دریافت توپ و جواد نکونام از استقلال با 28 دریافت توپ بیشترین دریافت توپ را در حاج رضایی استاد قلعه‌نویی است و در سپاهان باهم کار کرده‌اند. به هرحال شرایطی ایجاد شد تا من از تیم فجر جدا شوم. . شاگردان کواچ چقدر شانس صعود دارند؟ (تصاویر) از کدام عنکبوت باید ترسید.
همه آنچه که در برنامه 90 گذشت - فرارو

12_مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي [بایگانی] - انجمن های هواداران
http://www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-469.html
12 ژانويه 2009 حقیقی : به خدا ،با دست گل زد احتمال حضور عضو قلعه نویی به فیروز: اگر پایین نیایی من هم کنارت می نشینم سیاوش اکبر پور جان واریو: در داربی گل بزنم منفور می شوم .. -ترس برادر مرگ است و آنها ترسيده اند، نبردن اين استقلال خجالت دارد. - پيرواني .. -اعتراض دسته جمعي شاگردان فيروز به پنالتي دقيقه 90.
مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي [بایگانی] - انجمن های هواداران

13_تکلیف مشخص است » رو به فردا
http://heldin.ir/archives/737
قلعه‌نویی بیشتر بر این عقیده است که اگر بازیکنی احساس می‌کند شرایطش در جای دیگر تفاوت . در مورد زراره بن اعین شاگرد امام صادق علیه السلام مراجعه کنید به:.
تکلیف مشخص است » رو به فردا

14_تا ها لا این تور ترسیدی - فیلم آکا
http://film.akairan.com/filme/tanz/2015717184855.html
1 روز پیش تا ها لا این تور ترسیدی. 1394/04/27. سایت فیلمفیلم خنده دار، فیلم طنز ، کلیپ خنده دار · آکاایران : تا ها لا این تور ترسیدی 
تا ها لا این تور ترسیدی - فیلم آکا

15_دربـــی تــهران
http://baderbi.blogfa.com/
امیر قلعه‌نویی، ترکیب تیمش را برای دیدار مقابل پرسپولیس مشخص کرد. به این ترتیب 11 حریف با انگیزه می آید و ما باید به خاطر غلامحسین مظلومی عزیز و هواداران در این مسابقه پیروز شویم. قلعه نویی با سرمربی استقلال در این بخش در کنار شاگردان خود پا به توپ شد. در بخش روزي كه مجتبي محرمي از دربي ترسيد؟ نمي‌خواهم از 
دربـــی تــهران

16_خریدار پرسپولیس:فقط کشتی تفریحی ام 3 میلیون دلار می ارزد!
http://hodana.ir/fa/news/87805/خریدار-پرسپولیسفقط-کشتی-تفریحی-ام-3-میلیون-دلار-می-ارزد
3 مه 2015 مثلا آمدم از کشور خارج شوم ، کسی با همین اسم بدهی مالیاتی داشته و مثلا منتها من آمدم بیایم، داخل آسانسور همکارهای شما هجوم آوردند، ترسیدم آسانسور سقوط کند. می خواهم بتوانیم بگوییم که ما تحقیق کردیم، حرف های شما حقیقت است. . استقبال قلعه‌نویی از حضور انصاری‌فرد در ملوان و ارائه فهرست بازیکنان تا فردا.
خریدار پرسپولیس:فقط کشتی تفریحی ام 3 میلیون دلار می ارزد!

17_زنی که می خواهد به ایران حمله کند/ عکس - پارس
http://www.parsnews.com/بخش-سیاسی-3/288309-زنی-که-می-خواهد-به-ایران-حمله-کند-عکس
9 جولای 2015 می خواهم ایرانی ها بدانند که اگر من رئیس جمهور شوم، به ایران حمله خواهم کرد . به قول خودتون اوه مای گاد چقدر ترسیدم! . حقیقت ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ ۱۰:۳۱ . توافق با قلعه‌نویی به معنای امضای قرارداد است/ او فردا به انزلی نمی‌آید · چرا زنان پیش رضا حقیقی بار دیگر شاگرد دایی شد · طوفان تهران،دایی را به این شکل انداخت · جریان 
زنی که می خواهد به ایران حمله کند/ عکس - پارس

18_ : استـــــقلال قهـــرمــــــان : - هـــر آنچـــه در بــرنامه 90 گذشتـــــ
http://www.cloob-esteghlal.blogfa.com/category/27/هـــر-آنچـــه-در-بــرنامه-90-گذشتـــــ
من سال‌ها شاگرد پروين بودم، اما تا به حال به من زنگ نزده بود. . رئيسي کيا به من زنگ زد و پرسيد که من ناراحت نمي شوم اگر اکبري اخراج شود؟ .. عليپور: شک نکنيد اگر فرد ديگري هم حقيقت را بداند و آن را کتمان کند و بعد بيايد و فرافکني طوري برنامه تان را شروع کرديد که هر کس حرفي براي گفتن داشت ترسيد آن را بر زبان بياورد.
: استـــــقلال قهـــرمــــــان : - هـــر آنچـــه در بــرنامه 90 گذشتـــــ

19_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس نوراللهی: من کجا، کریم
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931206000343
25 فوریه 2015 فارس:قلعه نویی بعد از دربی هم خیلی از تو تعریف کرد. نوراللهی:در پست من حقیقی، کفشگری و حتی محمد آقای نوری بودند. فارس:دایی تو را به پرسپولیس آورد و با توجه به اختلاف او و مایلی کهن نمی ترسیدی از تیم امید خط بخوری؟ من کوچکتر از آنم که درباره اختلاف این دو نظر بدهم اما چون شاگرد هر دوی آنها بوده ام می 
گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس نوراللهی: من کجا، کریم

20_اجبار همسر به برقراری رابطه نامشروع!
http://www.chaharah.com/News/23274466/اجبار-همسر-به-برقراری-رابطه-نامشروع!
2 روز پیش تشویق عجیب تماشاگران تنیس ایران در دیویس کاپ · رضا حقیقی به تیم ملوان اقدامات نهایی برای عرضه ویندوز 10 به بازار · رضا شاگرد امیر شد · هدف از سفر وی را زیر گرفتم ترسیدم و پا به فرار گذاشتم چرا که نمی‌دانستم چه کار کنم من من در قتل همسرم نقشی نداشتم تنها به خواسته خودش دست به کارهای شوم می‌زدم.
اجبار همسر به برقراری رابطه نامشروع!

21_راهکاری عجیب برای جلوگیری از آزار جنسی - پایگاه خبری پیک خبر
http://www.peykekhabar.com/خبر-اخبار-اخبار-روز-حوادث/39775-آزار-جلوگیری-عجیب-جنسی-راهکاری/#!noscript=true
29 ژوئن 2015 دختر 5 ساله قربانی نیت شوم مرد هوسران · شکنجه مرگبار زن جوان توسط . و به شدت ترسید و به همین خاطر، برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آزار 
راهکاری عجیب برای جلوگیری از آزار جنسی - پایگاه خبری پیک خبر

22_آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت روزنامه نود | navad.net
http://vista.ir/live/source/18/1/navad.net/روزنامه نود
روزنامه نود · 04/23 -کوهیان: ما ترسیده بودیم که در کوارتر اول با آمریکا مساوی شدیم؟ روزنامه نود · 04/20 -آخرین وضعیت پیوستن قاضی و حقیقی به تیم صبای قم / روزنامه نود 04/20 -ناکامی شاگردان ولاسکو از صعود به سطح یک لیگ جهانی / روزنامه نود · 04/20 .. در صورتی که رئیس جمهور شوم تحریمهای ایران دوباره اعمال خواهد شد - نامزد 
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت روزنامه نود | navad.net

23_پلاتینی: نباید اجازه دهیم همه بازیکنان تراز اول در یک تیم باشند
http://www.tarafdari.ir/خبر/362137/پلاتینی-نباید-اجازه-دهیم-همه-بازیکنان-تراز-اول-در-یک-تیم-باشند
مشکل سوم فیرپلی مالی این بود که فقط به درامد ها و خرج ها نگاه میکرد که این موضوع برای . درضمن درامد بارسا و رئال مگه کمه که ترسیده از پس فیرپلی مالی برنیان؟
پلاتینی: نباید اجازه دهیم همه بازیکنان تراز اول در یک تیم باشند

24_اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=khabar&id=213
تكه چوب را از من بخواهى، به تو نخواهم داد وَ هرگز امر الله را در خود نخواهى ديد و اگر پشت كنى (و اسلام نياوري) قطعا خداوند تو را خوار خواهد كرد و من عاقبت تو را شوم مى‌بينم.
اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان

25_ارتباط نامشروع زن با مرد افغان به قتل انجامید - برترین ها
http://payane.ir/news/item/97119/ارتباط-نامشروع-زن-با-مرد-افغان-به-قتل-انجامید
4 روز پیش محمد از سمت شاگرد پياده شد و خواست از جلوي ماشين به سمت راننده بيايد كه ناگهان كلاچ از زير پاي ما خيلي ترسيده بوديم براي همين جسد را در حاشيه جاده انداختيم و فرار كرديم. . محمد نادری: استرس داشتم، همسر فقیه نصیری شوم! تجربه شهرام حقیقت دوست از همبازی شدن با گاو . مذاکره ملوان و قلعه‌نویی تا 2:30 بامداد.
ارتباط نامشروع زن با مرد افغان به قتل انجامید - برترین ها

26_عکس های جدید لی مین هو بازیگر زیبای کره ای و همسرش - نمکستان
http://namakstan.ir/lee-min-ho-4.html
نیت شوم پسر 17 ساله بلای جان دختر همکلاسی شد + عکس ها درخواست رابطه جنسی معلم 45 ساله از پسر 17 ساله , رابطه جنسی معلم و شاگرد عکس دیدنی از همسر و پسر امیر قلعه نویی . خداییش ترسیدم .. عکس سلفی علیرضا حقیقی و لوئیز فیگو 
عکس های جدید لی مین هو بازیگر زیبای کره ای و همسرش - نمکستان

27_باقري: پرسپولیس شده بچه يتيم فوتبال! - برترین ها
http://www.ircounseling.org/news/item/88393/باقري:-پرسپوليس-شده-بچه-يتيم-فوتبال!
11 ژوئن 2015 او مي‌گفت برخورد با نوراللهي را ديدم و ترسيدم! بله، اين رفتارها . محمد نادری: استرس داشتم، همسر فقیه نصیری شوم! سرافراز هم دردی را دوا نکرد! تجربه شهرام حقیقت دوست از همبازی شدن با گاو .. استقلال شوم · قلعه‌نویی بزرگترین جا مانده لیگ پانزدهم . بیرانوند: شاگردی منصوریان برایم افتخار است · طاهری: باقری 
باقري: پرسپولیس شده بچه يتيم فوتبال! - برترین ها

28_احتمال لژیونر شدن دروازه بان نفت تهران - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/422717/احتمال-لژیونر-شدن-دروازه-بان-نفت-تهران
30 مه 2015 راستش را بخواهید خیلی ترسیدیم و با ترس و لرز رفتیم هتل. . منتشر کردند که نشریه موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا هم یکی از آنهاست و باعث شد بیشتر شناخته شوم . صعود شاگردان منصوریان به جمع 8 تیم برتر/ نفت ایران در عربستان طلا شد خدا کنه حقشو بازم ضایع نکنن و حقیقی رو بازم بذارن فیکس تیم ملی.
احتمال لژیونر شدن دروازه بان نفت تهران - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران

29_فیروز کریمی:ف‌.ک ها لیاقت خود را نشان دادند/ پاداشم 500 میلیونی بود
http://newsroom.dana.ir/News/323037.html
24 مه 2015 این نشانگر سطح کیفی بالای مسابقات است تیم نفت تهران هم سوم شد. هم حضور در شمال برای حنجره‌ام خوب نیست و دکتر صحبت‌هایی کرد که من ترسیدم. سلفی علیرضا حقیقی و لوئیز فیگو (عکس) قلعه نویی این روزها به چه کاری مشغول است؟ برنامه یک چهارم نهایی جام جهانی ساحلی؛ تاریخ سازی شاگردان اوکتاویو 
فیروز کریمی:ف‌.ک ها لیاقت خود را نشان دادند/ پاداشم 500 میلیونی بود

30_خبرگزاری آريا - گفت‌وگويي خواندني با دوقلوهاي پرسپوليس - آریا
http://aryanews.com/News.aspx?code=20150225142027267&svc=50
26 فوریه 2015 اتفاقا همان روز برخي دوستان از طرف امير قلعه نويي زنگ زدند که اميرخان تو نوراللهي:در پست من حقيقي، کفشگري و حتي محمد آقاي نوري بودند. دايي تو را به پرسپوليس آورد و با توجه به اختلاف او و مايلي کهن نمي ترسيدي از تيم اميد خط بخوري؟ من کوچکتر از آنم که درباره اختلاف اين دو نظر بدهم اما چون شاگرد هر دوي 
خبرگزاری آريا - گفت‌وگويي خواندني با دوقلوهاي پرسپوليس - آریا

31_حلی - سلام خانوم معلم. | جستجو | - آخرین مطالب سایت
http://helli1.ir/list/سلام خانوم معلم..html
اول فکر میکردند ترسیده، گفت :این پوتینها را امروز از تدارکات گرفتم حیفه مال بیت المالند. شاگرد: شما بیش از این گفتید که من ، ذهنم نیستم بلکه چیزی ماورای آن هستم . . است پیشاپیش سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه ملت ایران تبریک . هیچکس حقیقـت من را نفهمیـد جز معلم ریاضی که همیشه میگفـت : گوساله بشین !
حلی - سلام خانوم معلم. | جستجو | - آخرین مطالب سایت

32_برق جان کشاورز خدابنده ای را گرفت - News - Shafaqna
http://monitor.shafaqna.com/FA/IR/1195330
12 ساعت قبل وی اظهار کرد: فرزندم به شدت ترسیده بود و پس از بیرون آمدن از درون استخر نیز دهانش را همچنان سفت و محکم بسته نگه داشته بود و حرفی رضا حقیقی دوباره بازیکن علی دایی شد هافبک پیشین پرسپولیس شاگرد دایی شد رییس جمهور شوم دوباره ایران را تحریم می کنم! گزینه استقلال با قلعه نویی به توافق رسید 
برق جان کشاورز خدابنده ای را گرفت - News - Shafaqna

33_ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم/ سرپرست باشگاه پرسپولیس نگذاشت ...
ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم/ سرپرست ... ، رضا حقیقی بعد از یکی دو ... که دیدم و شنیدم ترسیدم.
34_جام نیوز :: JamNews - ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم/ سرپرست ...
ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم ... ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم/ سرپرست ... رضا حقیقی بعد از ...
35_حقیقی: روزی شاگرد قلعه‌نویی می‌شوم که در استقلال نباشد
... من همیشه برای امیر قلعه‌نویی احترام ... روزی شاگرد قلعه‌نویی می‌شوم که ... حقیقی ادامه داد ...
36_صحبت جالب رضا حقیقی درباره قلعه نویی
... امیر قلعه نویی احترام قائلم اما روزی شاگرد او می شوم که در ... حقیقی درباره قلعه نویی 2 ...
37_جام نیوز :: JamNews - دوست دارم شاگرد قلعه نویی شوم ...
دوست دارم شاگرد قلعه نویی شوم / افتخار ... شاگرد آقای قلعه‌نویی شوم و با ... حقیقی در ...
38_حقیقی: روزی شاگرد قلعه‌نویی می‌شوم که در استقلال نباشد/ کی ...
... من همیشه برای امیر قلعه‌نویی احترام قائلم اما روزی شاگرد او می‌شوم که در استقلال نباشد. ...
39_آغاز مذاکرات باشگاه استقلال با هافبک برزیلی | متافوتبال
حقیقی: ترسیدم شاگرد قلعه‌نویی شوم/ سرپرست باشگاه پرسپولیس نگذاشت برگردم! متافوتبال ...
40_جام نیوز :: JamNews - روزی شاگرد قلعه نویی می شوم که در ...
جام نیوز , اخبار رسانه های برون مرزی ... آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ 3 بازیکن دیگر در ...
41_جام نیوز :: JamNews - روزی شاگرد قلعه نویی می شوم که در ...
جام نیوز , اخبار رسانه های برون مرزی ... آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ 3 بازیکن دیگر در ...
42_جام نیوز :: JamNews - روزی شاگرد قلعه نویی می شوم که در ...
جام نیوز , اخبار رسانه های برون مرزی ... آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ 3 بازیکن دیگر در ...
43_خبرگزاری بین المللی تسنیم - از استقلال پیشنهاد دارم، می ...
مصوبه امروز مجلس مغایر اصل ۱۷۶ قانون اساسی نیست; طه هاشمی‌: قرار نیست سمت بالاتری در ...
44_ویدئو: مصاحبه با پرسپولیسی ها پس از برد ترینیداد و توباگو ...
ویدئو: مصاحبه با پرسپولیسی ها پس از برد ترینیداد و توباگو
45_Perspolis | Facebook
To connect with Perspolis, sign up for Facebook today. Sign Up Log In. Perspolis. Sports Team. Public Cancel Save Changes. People. 1,173 likes. About ...
46_فرشید طالبی: دوست دارم شاگرد امیرخان قلعه نویی شوم | فرشید
... سرش می زنند ابراز علاقه می کند تا شاگرد امیر قلعه نویی ... امیرخان قلعه نویی شوم.
47_افکارنيوز - خرید دیگر قلعه نویی برای استقلال در نیم فصل؟
... استقلال تیم پرطرفداری است و دوست دارم در این تیم بازی کنم و شاگرد قلعه‌نویی شوم. ...
48_چاپارک - مرا نخواستند اما روزی در استقلال شاگرد قلعه نویی ...
مرا نخواستند اما روزی در استقلال شاگرد قلعه نویی می شوم
49_فرشید طالبی: دوست دارم شاگرد امیرخان قلعه نویی شوم
... دوست دارم شاگرد امیرخان قلعه نویی ... یک فصل هم که شده شاگرد آقای قلعه‌نویی شوم و با ...
50_قلعه نویی نگران افشاگری مهدی رحمتی است؟ - فیفادی | FifaDay.ir
کلید خوردن جدایی رحمتی از استقلال از یک جلسه فنی بین امیر قلعه نویی و ... شوم به آن ... حقیقی با ...
51_روزی گلر چلسی می شوم - فوتبال
خبرنگار روزی گلر چلسی می شوم آنهایى كه به صورت حرفه اى لیگ برتر فوتبال ایران را دنبال.
52_بیرانوند؛آرزوی شاگردی قلعه نویی را دارم
دوست داشتم شاگرد قلعه نویی شوم چون سال هاست آرزوی شاگردی او را دارم، اما به خاطر صحبت های ...
53_قلعه‌نویی را دوست دارم اما در دربی با هیچ استقلالی رفاقت ...
قلعه‌نویی را دوست دارم اما ... رضا حقیقی در گفت‌وگو با ... شام قبل از بازی حاضر می‌شوم و نه ...
54_مشهورترین مصاحبه‌ها علیه قلعه‌نویی / جدول
امیر قلعه‌نویی ... شاگرد ناخلف من ... «مثل آقایان نیستم که دلتنگ جاده تندرستی مجموعه انقلاب شوم.
55_حقی در گفت‌وگو با فارس: قلعه‌نویی بخواهد نیم‌فصل استقلالی ...
... قلعه‌نویی در تمرینات استقلال شرکت می‌کنم و اگر رضایت او را جلب کنم نیم‌فصل استقلالی می ...
56_آرزوی حقیقی، کابوس زارع! - ParsFootball
... رضا حقیقی، هافبک سابق پرسپولیس به ملوان پیوست تا شاگرد امیر قلعه نویی ... بخشیده شوم ...
57_قلعه‌نویی پیشنهاد داد سرمربی استقلال شوم
... ارتباطم با امیر قلعه‌نویی برادرانه و دوستانه ... قلعه‌نویی پیشنهاد داد سرمربی استقلال شوم.
58_بحث صادقی‌وقلعه‌نویی صحبت استاد و شاگرد بود | ورزش 3
... بحث امیرحسین صادقی و امیر قلعه‌نویی صحبت ... و شاگرد است. قلعه‌نویی به ... شوم. ستاره ...
59_قلعه نویی داماد دار شد
خاتون قلعه نویی پای سفره ... رحمتی بماند مشمول می شوم و می روم ... دوست دارم شاگرد قلعه نویی باشم
60_قلعه‌نویی بخواهد نیم‌فصل استقلالی می‌شوم | ورزش 3
... با قلعه‌نویی صحبت کردم و او از من خواست که در تمرینات حاضر شوم. ... من شاگرد قلعه‌نویی بودم ...
61_اخبار فوتبال » مرا نخواستند اما روزي در استقلال شاگرد قلعه ...
مرا نخواستند اما روزي در استقلال شاگرد قلعه‌نوعي مي‌شوم: 9354 ...
62_هشدار نیوز - اولادی: افتخار می‌کنم شاگرد قلعه‌نویی هستم
با این شرایط واقعاً امیر قلعه‌نویی کار بزرگی ... می‌کنم که شاگرد ... نمی‌شوم و باز ...
63_افشار‌زاده:نکونام شاگرد امیر بود | طرفداری
... نکونام شاگرد امیر ... حقیقی: هرگاه ... قلعه‌نویی برای جدایی صادقی درخواست کتبی ...
64_نظری: استقلال را به خاطر قلعه‌نویی دوست دارم/ جای کسی ...
... خواهم شاگرد قلعه‌نویی شوم. ... علت حضور قلعه‌نویی دوست دارم و می‌خواهم شاگرد او باشم ...
65_مشهورترین مصاحبه‌ها علیه قلعه‌نویی / جدول
امیر قلعه‌نویی ... شاگرد ناخلف من ... «مثل آقایان نیستم که دلتنگ جاده تندرستی مجموعه انقلاب شوم.
66_چرخش از ملوان به سمت صبا/ رضا حقیقی شاگرد دايي شد
چرخش از ملوان به سمت صبا/ رضا حقیقی شاگرد ... نود؛ قلعه نویی ... خارج شوم مگر ...
67_نیم‌فصل استقلالی می‌شوم ! - دی اسپورت | www.dsport.ir
نیم‌فصل استقلالی می‌شوم ! صفحه ...
68_Mehdi Rahmati (استقلال) | Facebook‬
... که یکسال و نیم شاگرد شما در ... دادید تا خراب شوم. ... * قلعه نویی اعتقاد دارد شما ...
69_قلعه‌نویی: آیه نازل نشده که من همیشه قهرمان شوم!
شبکه اطلاع رسانی راه دانا-قلعه‌نویی: آیه نازل نشده که من همیشه قهرمان شوم! : ...
70_رضا حقیقی دوباره بازیکن علی دایی شد - خبر آنلاین | خبر فارسی
رضا حقیقی بار دیگر شاگرد ... قلعه نویی دوباره دل ... در صورتی که رئیس جمهور شوم تحریمهای ...
71_این بار استاد از شاگرد شکایت کرد! | نکونام با شکایت قلعه ...
... نکونام با شکایت قلعه‌نویی ... ايران شوم! ... ها، این شاگرد بود که از استاد ...
72_گوناگون » بسیار خوشحال می شوم دوباره به استقلال بیایم و ...
بسیار خوشحال می شوم دوباره به استقلال بیایم و شاگرد مظلومی شوم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,518
  • بازدید ماه : 24,873
  • بازدید سال : 149,606
  • بازدید کلی : 4,464,327