loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 5 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 6 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 31 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 30 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 33 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 261 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 251 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 91 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 358 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 170 masterico
قیمت باربیکیو 1 55 masterico
شناخت بلبرینگ 10 257 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 475 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 448 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 56 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 54 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 52 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 569 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

1_آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5
http://sedayemadarane.blogfa.com/post-60.aspx
حالا امروز با فکر کردن به این تاپیک هر بار کاری کرده که عصبانیم کرده فکر خودشم خیلی راضیه میگه خیلی خوبه که بعضی روزا همش بازی میکنم فقط سعی می کنم تا خوب راجع به این قضیه بدونم تا اگر واقعا ضریب هوشیش بالا نبود توی . پ در مورد قرص و دارو من فقط اون داروی گیاهیی رو که تو صفحات قبل گفتم توصیه می کنم
آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5

2_فلسفی | قالب وبلاگ
http://pichak.net/crop/tag/فلسفی/
بعدش خیلی آروم گفت : من که عمرم رفت ولی حالا که بهش نگاه میکنم به همش خندم میگیره! —. هر چه روح به خدا نزدیک تر باشد، آشفتگی اش کمتر است؛ زیرا نزدیک ترین نقطه به مرکز . کارهای بزرگ تنها از مردان بزرگ ساخته است و مردان هنگامی بزرگ می شوند که بخواهند. .. توی بازی ها ، هنر اینه که آدم با حالت هارد ( سختی بالا ) تا آخر بره
فلسفی | قالب وبلاگ

3_یک بعلاوه یک میشه یک
http://ma-yeknafarim.blogfa.com/
پـــ ن : 1.تمامی کامنت ها را جواب میدهم. 2. متنی که در جمله آخر پست قبلی وعده داده شده حتما تا 10 روز آینده نوشته میشه. ممنون از حیران شده ام در بازی های روزگار که یکی پس از دیگری رو میشود و من که حس میکنم این روزها درگیر این بازی ها شده ام. . پست بالا نیمه تمام ماند به دلایلی که نشد ادامه اش بدهم. . می رود به هر سمت و سویی که دلش بخواهد.
یک بعلاوه یک میشه یک

4_ زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم
http://be5tpoems.blogfa.com/
بگذار هر چه دوست دارند تعریف کنند ، خوب یا بد ،. داستان ها باید پ ن : روزی که گذشت مراسم یادبود اولین شهید غواص شناسایی شده در کرج بود . نوشته شده در .. و چشم که باز می کنم ببینم. خوشبخت . رد شدم آزمون جرات را ، درصد عشق بازی ام کم بود .. بلند بالا! ای تیک تاک نبض! ای لنگر بودن! بودن چه بیهوده ست. اگر قیامتی نباشد.
زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم

5_کتاب‌هایی که خونده‌ام - عباس معروفی
http://91-5.blogfa.com/tag/عباس-معروفی
پدر می گفت که هر جنگی به خاطر صلح در می گیرد، و هر صلحی مقدمه ای است برای جنگ. خدا بخواهد که باد سرِ بازی داشته باشد، حالا یا با موهای او، یا با دل من، چه فرق میکند؟ پ.ن ۳: برای اینکه پست طولانی تر از این نشه، بقیه ی قسمت های دوست داشتنی ش . حال آدم را ببرد که فقط وقتی به زبان مادری حرف می زند، همه ی هستی اش می آید بالا.
کتاب‌هایی که خونده‌ام - عباس معروفی

6_راهنمای استراتژی های موثر در Clash of Clans: ده راهبرد، تاکتیک و حقه
http://digiato.com/article/2014/08/14/راهنمای-استراتژی-های-موثر-در-clash-clans-ده-راه/
14 آگوست 2014 گفته های بالا به این معنی است که شما هر بار که دهکده خودتان را چک می کنید و اگر کسی بخواهد از شما انتقام بگیرد هم با پیامی مواجه می شود که آنلاین بودن شما . والله منکه هنوزم بازی میکنم چندبار ول کردم باز برگشتم به بازی:/لامصب ول کنم نیس خیلی خوبه:| .. راهنمای خدمات الکترونیک: خرید اینترنتی بلیت قطار.
راهنمای استراتژی های موثر در Clash of Clans: ده راهبرد، تاکتیک و حقه

7_دير و دور
http://arpiran.blogfa.com/
مقصر تویی و چشم هات، که نمی فهمند من سه روز معتکف بوده ام! پ.ن: بی خودی پای توی پرانتز یک ( به نظرم برای تقویت خلاقیت بازی خوبی بود اما اگر وقتی چیه که هر از گاهی یه نفر حرفی می زنه باقی ما هم بی فکر و بررسی دنباله ی اون رو می گیریم؟ انگشت‌هام را شانه می‌کنم توی پریشانِ موهایت و آهسته می‌گویم از من راضی هستی بانو؟
دير و دور

8_دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
http://khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
و هر چه که باعث این ترسش شده ، ناشی از توهمات بی پایه و اساسه. . همین معاشقه ی طرفه هم از بین میره و باید مدتها پله های دادگاه رو بالا پایین کنید،بعدش چی میشه؟ .. فقط خدا جوابشو بده با زندگیت بازی کرد چقدر یک زن می تونه پلید باشه زندگی با چنین زنی کفاره داره .. اما راجع به مقایسه این دو تا پست که گفتم بیشتر فکر کنید .
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر

9_حکمِ فحش و نسبت‌های ناروا دادن در فقه‌اسلامی و قانون مجازات ایران « وادی
http://www.vaadi.ir/archive/403
مشغول کارهایم بودم که دیدم تبلتم را برداشته و بازی مورد علاقه‌اش را بازی می‌کند! . که هر کدام برای خود احکام و شرایط و میزان‌ی دارد که در این بحث اصلا! هم‌چنین اگر به شخصی بگوید:”سگ” “حقیر” “پست” “کافر” “مرتد” و هرکلمه‌ای که موجب اذیت مخاطب اولین نوک پیکان به سمت خودم است و الفاظی که استفاده می‌کنم … پ.ن۱: تعزیر یک نوع 
حکمِ فحش و نسبت‌های ناروا دادن در فقه‌اسلامی و قانون مجازات ایران « وادی

10_پس از پایان
http://pasazpayan.blogfa.com/
28 سپتامبر 2014 به جا ماندن در امتداد عمقی که از دست های تو به بالا می آمد. . سال هاست دست فروشی می کنم که هر روز صبح در تو خیره بمانم. حکایت تو هم او که تو را و من را و دیگری را به هرکجا که بخواهد دست می برد! لیلی کجاست؟ پ ن: تعدادی از پست های قبلی رو مجدد قرار دادم تا روند زبانی و معنایی وبلاگ حفظ بشه. پ ن: دارم می رم دنبالش!
پس از پایان

11_مهر 1385 - مشاوره و درمان اینترنتی توسط دکتر ابراهیمیdr.ebrahimi
http://feel.blogsky.com/1385/07/
ش, ی, د, س, چ, پ, ج آنها فکر می کنند که من نمایش بازی می کنم یا خودبخود خوب می شوم ولی من واقعابا خیلی .. همسر به خودش این حق را می دهد که هر وقت دلش بخواهد خصوصی با اعضای خانواده اش .. خودش صدام کرد باورم نمی شد، ایستادم، نفسم بالا نمی اومد .
مهر 1385 - مشاوره و درمان اینترنتی توسط دکتر ابراهیمیdr.ebrahimi

12_رئال نیوز
http://avalreal.mihanblog.com/
هدایت به بالا پ.ن: آرامشتونو حفظ کنید یه نفس عمیق بکشید حالا یه صلوات اروم ختم کنید گرت باخواست خودش مقابل رم پشت مهاجم بازی کرد که آزادی عمل و تحرک بسیار بالایی داشت. قبلا به رسم ادب این حرفها را نمی زدم اما اکنون این کار را می کنم.” بیل هر جا که دلش بخواهد بازی می کند. . 5- اودگارد در پست اصلی خود بازی نکرد .
رئال نیوز

13_ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش - فرهنگیان نیوز- تدبیر
http://www.farhangiannews.ir/view-10703.html
2 سپتامبر 2013 با سلام احترام همکاران محترم می توانند نظراتی که به نظرشان مفید می دانند پست الکترونیکی: . دبیران متاسفانه باند بازی شدیدی است مدیران و خود مسول مربوطه هر که را مایل میکند و این امر باعث شده که دبیران با امتیاز بالا انگیزه ا ی جهت کار را از پایین را به حهت دوستی با مدیر به هر جایی که دلشان بخواهد میدهند 
ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش - فرهنگیان نیوز- تدبیر

14_اينـــجا ايـــرانه !
http://www.motarezam.blogfa.com/
سال اخرمه هنوزم وقتی امتحانمو خراب میکنم ياد بچّگی اينشتين ميفتم ! پ.ن ۳) فهمیدم مهم اينجا ايرانه " !!!! الان در موقعیتی هستم که هر پستی بذارم به یکی بر میخوره.
اينـــجا ايـــرانه !

15_خبرگزاری ایمنا - برای مردم تاقچه بالا نمی‌گذاريم/ اين نسل دست پرورده
http://www.imna.ir/fa/doc/interview/174702/مردم-تاقچه-بالا-نمی-گذاريم-نسل-دست-پرورده-داورزنی-بالاخره-ولاسكو-بايد-می-رفت
دلالان معضل اصلی بخش کشاورزی/نرخ خرید گندم تولید داخل پ . جالب است که هر دو بار با تیم پیکان به اصفهان آمده‌ام و بار اول هم چند فصل پیش بود که با قائمي: حتما ، اگر باشگاه ما را بخواهد چرا كه نه. لیگ ایران بسیار سخت است و از هر بازیکن خارجی که در هر پستی در لیگ ایران بازی می‌کند هم بپرسید همین را به شما خواهند گفت.
خبرگزاری ایمنا - برای مردم تاقچه بالا نمی‌گذاريم/ اين نسل دست پرورده

16_ادبی - ورود با کفش های سیاه ممنوع!
http://amethyst3.persianblog.ir/tag/ادبی
پ.ن: دوستای شیرازی و مازندرانی پیدا کردمروزایی که خودم قشنگش میکنم شاید. نویسنده بگو گاهی که دلتنگم ، ازاون بالا تو می بینی بگو گاهی که غمگینم تو هم دلتنگ و غمگینی خدایا ! دویدن بیاموز ، چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زودباشی، دیر و زندگی کتاب بازی بود که هرثانیه باید از آن می آموختیو تو آن دانش 
ادبی - ورود با کفش های سیاه ممنوع!

17_پری خُله
http://www.babaee1.blogsky.com/
به دور از هر نوع عقده و کمپلکس می گویم که شما حتی به اندازه ی ت خ م آن بابا نمی ارزید از آب روان برایتان خواهم نوشت ، نوشتن این پست بلند بالا را در وضعیتِ بسیار دشوارِ که : کجای کارِ من اشتباه بود؟ کدوم راه رو خطا رفتم؟ چرا پسرم لاشی میزنه؟ پ . ن . برای شبکه سه بازی می کنه و چون شوهرش کمی حساس میشه دیگه قید بازیگری رو  
پری خُله

18_علی کریمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/علی_کریمی
مادرش او را در کودکی پر جنب‌وجوش و سرشار از انرژی توصیف می‌کند و می‌گوید: در دوران کودکی و نوجوانی تا دلتان بخواهد شیشه همسایه‌ها و خانه‌مان را شکسته است». کریمی پس از آن به فتح تهران منتقل شد، جایی که ابتدا در رده جوانان بازی می‌کرد و در سال . در ۲۵ بازی بوندس‌لیگا، لیگاپوکال و لیگ قهرمانان به میدان رفت و به ترتیب در هر 
علی کریمی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

19_زلف هندو
http://raheell.blogfa.com/1392/10
پ.ن: اما من به شنیدن صدای نفست وقتی دارم با فلانی حرف میزنم راضی ترم ،اصلا قشنگی اش به همین تو ویران می کنم هرکه و هر چه که بخواهد روی اعصایم راه برود و از در نصیحت وارد نمی خواهم فمینیسم بازی در آورم نمی خواهم چهارتا شعار بدهم و بروم! جز لا ینفک زندگی شان بود و همیشه با آستین های بالا زده دیدمشان،زن هایی که مفتخر بودند 
زلف هندو

20_لیورپول - بیوگرافی بازیکنان
http://redsliverpool1892.blogfa.com/category/3
16 فوریه 2014 او اکنون در بلکبرن بازی میکند و کاپیتان اول این تیم به حساب می آید. . پ.ن : نه تولدش بود نه سالروز اومدنش نه رفتنش فقط نیت این بود هر چند که با خوندن همون خط اول مشخص میشه کی بوده . . در این مصاحبه اسکرتل چگونگی انتخاب پست دفاع را به طور شفاف این چهری ای که در بالا میبینید گفته که :.
لیورپول - بیوگرافی بازیکنان

21_دخمل ناز - بازی با کودک
http://www.nanaz88.blogfa.com/tag/بازی-با-کودک
زینب متحول میشود و اسباب بازیهایش را جمع میکند! پ.ن:عکسها از خیلی وقت قبل است! پ.ن:توضیح هر عکس با نگه داشت موس روی که بسی خوردنی شده بود تا دلتان بخواهد جیییییییغ! . شما هم اگر پستی توی وبلاگتون دارین که مربوط به بازی با کودکتون میشه .. عکس بالا:زینب هرچی رو تصاحب مبخواد بکنه پاش رو میذاره روش .
دخمل ناز - بازی با کودک

22_همه به من میخندند , آنها نمیدانند که
http://unwelcome-life.blogfa.com/
پ.ن : تو هنوز شوهر نکردی انصافا ؟! احساس میکنم دارم بزرگ میشم. AND IT S\O\CKS هستند کسانی که خدا را همانطور که هست بخواهند و هر روز خدا را بیشتر از قبل شکر می کنم بابت اینکه پایین تر از جایی که بالا ی شهر است متولد شدم. پ.ن : تا خدا همچین کف و ذوق قاطی کرده بودیم و عشق بازی می کردیم با جعبه اش . پست الکترونیک
همه به من میخندند , آنها نمیدانند که

23_زرمان
http://zarmaan.persianblog.ir/
اما بعدش ذهن بارها دادگاه برپا می‌کند و متعجب می‌شود که چطور از طرفْ گذشته، رشتهٔ حالا شاید هم تو مسخره کنی، خیال شوخی کنی یا شاید هم خیلی جدی بگیری و خیال تحول کنی که در هر دو صورت ناکامی. زمانی حفظ ظاهر بلد بودم که دیگر عرب و گ چ پ ژ. . یک‌حرفی هم بزنیم ته این پست: آدمی باید بخواهد تا ترک کند، باید بخواهد تا بگذرد و  
زرمان

24_بلاگ مستطاب زندگی
http://mostatab.blogfa.com/
و هرجا که دلش خواست دست هایش را بالا ببرد و بگوید امام رضا! و خلاصه . پ.ن. برای هم بذر گل هدیه ببریم و خاک خوب! در هر خانه ای آب و آفتاب پیدا می شود. + یکشنبه نهم 
بلاگ مستطاب زندگی

25_دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!!
http://2khtare-khob.blogfa.com/
پ: یک جواب میخوام که قانع بشم آخه خیلی از همکلاسیام دوست دختر دارن و به نظر میاد هر قدر ازش لذت ببری به همون مقدار از لذت ارتباطت با همسرت کم میشه حتی اگه این من با شنیدن این حرفا چندین برابر گریه میکنم که چرا به عشقش نتونستم جواب بدم. . میخوام پاک باشم میخوام خودم باشم میخوام سرمو بالا بگیرمو بگم منم هستم اراده دارم.
دخترا انقد ساده نباشید!!!!!!!!!!!

26_متشکریم پپ! - یک پزشک
http://1pezeshk.com/archives/2012/04/gracies-pep.html
29 آوريل 2012 موضوع آن بود که علی‌رغم آن‌که سبک بازی بارسا، بسیار بی‌نظیر و درخشان بود، اما می‌شناسد و او پتانسیل بالایی دارد، اما هر زمان که تیتو از او بخواهد، با آن که مربی .. خیلی خیلی به آن چیزی که من هم در مورد بارسا و پپ فکر می‌کردم نزدیک بود. . دو سال بعدشم که ۵ تا ازشون خوردیم سرم رو بالا نگه داشتم گفتم فقط رئال!
متشکریم پپ! - یک پزشک

27_Football.ir - اخبار فوتبال : «پپ گواردیولا»
http://football.ir/news/list/person/pep-guardiola-9253.html
گواردیولا از لام در خط دفاع ۴ نفره استفاده می‌کند. سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آلمان پست بازی کاپیتان فیلیپ لام را تغییر می‌دهد. پپ گواردیولا در ۲ سالی که هدایت باواریایی‌ها را در اختیار داشته در خط دفاع و بعد من همچنین روابط دوستانه ای با پپ دارم و چنانچه او بخواهد به باشگاه پیشین خود  
Football.ir - اخبار فوتبال : «پپ گواردیولا»

28_فروغ فرخزاد - بهترین شعرهایی که خوندم
http://nice-poem.persianblog.ir/tag/فروغ_فرخزاد
بازار مادر بود که میرفت با سرعت به سمت حجم های رنگی سال. و باز می آمد. با بسته های .. بالا خزیده اند و در شقیقه های منقلبش آن هجای خونین را تکرار میکنند سلام سلام . کسی از آسمان توپخانه در شب آتش بازی می آید و سفره را و هر چه را که باد کرده باشد قسمت میکند و سهم ما را هم میدهد .. بی آنکه خود بخواهند .. غزل پست مدرن | موسوی
فروغ فرخزاد - بهترین شعرهایی که خوندم

29_CUPFA - بازی فوتبال آنلاین - گزارش اختصاصی :آیا شواینی به سمت
http://www.cupfa.ir/group/view/news/article.php?id=128&cid=32022
3 روز پیش بازی فوتبال آنلاین CUPFA - سوالی که این روز ها ذهن بسیاری از هواداران کارزاری که هر روز که از آن می‌گذشت، آن ماشین جنگی در آن رسوخ‌ناپذیرتر و ترسناک‌تر می شد. و مانژوکیچ، شواین اشتایگر به تأیید حرف هم‌تیمی خود از او دفاع می‌کند و این و به درخواست پپ انجام شد که بایرن در پست او باستین شواین اشتایگر، 
CUPFA - بازی فوتبال آنلاین - گزارش اختصاصی :آیا شواینی به سمت

30_مطالب قدیمی‌تر - بوی عود عطر ارل گری
http://lasolitude.blogfa.com/?p=2
الکی ها. با این مسخره بازی هایم. پ.ن. همین که یک لحظه، یه لحظه ی خیلی کوتاه از ته دلم . همان سالی دو سه بار که سراغ دیوانش می روم و قبل از باز کردن سعی می کنم که خیلی .. باعث شدی که بعد از افتادن بلند شوم، باعث شدی که دلم بخواهد بالا بروم و رقابت کنم. اما این بخشیدن دائمی نیست، چون آدم ها محدودند و هر عملی، عکس العملی می خواهد.
مطالب قدیمی‌تر - بوی عود عطر ارل گری

31_اخبار داعش لحظه به لحظه » داعش چیست ؟ نحوه شکل گیری داعش
http://www.daesh.ir/1393/05/13/داعش-چیست-؟-نحوه-شکل-گیری-داعش/
4 آگوست 2014 “دولت اسلامی در عراق و شام” یا “داعش ” گروه مسلحی است که با تفکرات سلفی . دارد که حیوان های پستی چون وداعش تصور ورود به کشورم را نداشته باشد. . فقط همه باید دست جمعی تاکید میکنم دست جمعی برای ظهور اقامون امام زمان (عج) دعا کنیم .. نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…
اخبار داعش لحظه به لحظه » داعش چیست ؟ نحوه شکل گیری داعش

32_دانــــش و دانســــتنیهای فـــوتبال - مربیگری درفوتبال
http://www.ballsport.blogfa.com/cat-14.aspx
1 فوریه 2015 با مشاهده بازی های امروزی در گوشه و کنار جهان مشاهده می شود که ورزش . زندگی در بایرن برای او نسبت به اسپانیا بسیار متفاوت خواهد بود اما این مربی نشان داده هرکاری که بخواهد او در مسائل فنی به "پپ" کمک می‌کند و در تمرینات حاضر است اما نقش .. در حالی که هر دو بازیکن توانایی بازی در پست مهاجم سایه ( SS ) را دارا 
دانــــش و دانســــتنیهای فـــوتبال - مربیگری درفوتبال

33_از تو ای شعر! واقعا ممنون!!
http://pastilkhor.persianblog.ir/
13 مه 2014 ضرر غیر مستقیم هم هر کالایی که به فکرتان برسد! مثلا اگر بخواهند با تمام کالاهای تولید شده در اقتصاد سرمایه داری برخوردی کنند که با سیگار 
از تو ای شعر! واقعا ممنون!!

34_اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران » گفتگو با وحید هاشمیان
http://iranfac.ir/گفتگو-با-وحيد-هاشميان/
18 مه 2015 حضور در تمرینات بایرن‌مونیخ و کارآموزی کنار تیم پپ گواردیولا برای شما سورپرایز بود کار گواردیولا این است که یک تصویر از بازی هجومی‌اش دارد و آن را تقسیم‌بندی می‌کند و هر یک مربی اینگونه است که فقط بازی مستقیم می‌کند و می‌خواهد به در آلمان که یک کشور غریب است از ابتدا کارم را آغاز کردم، بالا رفتم، 
اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران » گفتگو با وحید هاشمیان

35_پردازنده‌ی ۶۴ بیتی با ۳۲ بیتی چه تفاوتی می‌کند؟ - زومیت
http://www.zoomit.ir/articles/hardware/cpu/15075-64-bit-vs-32-bit
5 نوامبر 2014 مدت‌ها است که تقریبا تمام پردازنده‌های کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها از بستر ۶۴ حال اگر این پردازنده‌ها، بخواهند ۶۴ بیتی باشند باید از معماری پایه‌ی .. به مراتب قوی تر هست در حالی که هر دو 32 بیتی هستند، حالا متن این پست در بازیهای سنگین از تمام توان سخت افزار استفاده میشه تا بازی با . بازگشت به بالا 
پردازنده‌ی ۶۴ بیتی با ۳۲ بیتی چه تفاوتی می‌کند؟ - زومیت

36_مــن ایــنجا بـــس دلـــم تنــگ اســت
http://sareh.persianblog.ir/
نه ان خیابان ها همان است، نه بزرگ راهها و نه اهنگها اما دور دور کردن هر کجای دنیا که باشد کیف دارد. حالا کمی انگلیسی حرف میزنم و تسکو خرید میکنم و درخت کریسمس کنار خانه ام میچینم. کسی چه میداند شاید این آخرین پست باشد که از این جا به روز می شود . پ ن : اگر این آهنگ را روی وال فیسبوکتان بگذارد و زیرش بنویسد تقدیم با عشق .
مــن ایــنجا بـــس دلـــم تنــگ اســت

37_بعضی ‌مدیران فدراسیون فوتبال هم ‌آلوده‌اند - جام‌جم ورزشی
http://sport.jamejamonline.ir/newspreview/1257855404893727217
5 نوامبر 2013 خود من در تیمی بازی می‌کردم که بازیکنانش مثل خودم مستضعف بودند و بنیه آن را خرج کردند؛ همین مدیران نرخ بازیکنان را بالا بردند و قراردادهای آنچنانی یک سارق از شب قبل با کسی قرارداد امضا نمی‌کند که بخواهد به فلان کوچه برود و دزدی کند. . همه مدیران نظام در هر پست و مقامی که هستند مشروعیت خود را از مردم دارند.
بعضی ‌مدیران فدراسیون فوتبال هم ‌آلوده‌اند - جام‌جم ورزشی

38_روزمرگی هایم
http://asrahoor73.blogfa.com/
خب منم قطعاً قبلش باس اطلاعاتمو ببرم بالا که بتونم از دکی کمک بخوام! هیچ اعتقادی به کاری که میکردم نداشتم، و این اولین باری بود کاری رو برخلاف چه آدمای پست فطرتی! "س" هم گُف که شنبه باهم بریم یه چرخی بزنیم، چهارتا مسخره بازی دربیاریم، هر کدام از لوازم آرایشم را که بخواهد بهش می‌دهم و می‌گذارم خودش به این نتیجه برسد 
روزمرگی هایم

39_یانوزای:در هر پستی فان خال بخواهد،بازی میکنم | ورزش 3
... اعلام کرد حاضر است در هر پستی که لوئیس فان خال ‏بخواهد ... فان خال بخواهد،بازی میکنم
40_خامس رودریگز در هر پستی که مربی بخواهد بازی میکنم | جستجو ...
... پستی که مربی بخواهد بازی میکنم. نتایج جستجوی عبارت خامس رودریگز در هر پستی که مربی بخواهد ...
41_خامس رودریگز : در هر پستی که مربی بخواهد بازی میکنم | وبلاگ 24
... در هر پستی که مربی بخواهد بازی میکنم. ... در هر پستی که مربی بخواهد بازی میکنم در این صفحه ...
42_پیام صادقیان:بازی با تراکتورسازی در حد لالیگا سخت است ...
/ علی آقا در هر پستی که بخواهد بازی می ... در پست ها ندارم و علی آقا در هر پستی که از من ...
43_پیام صادقیان:بازی با تراکتورسازی در حد لالیگا سخت است ...
/ علی آقا در هر پستی که بخواهد بازی می ... خواهش میکنم با تبریزی جماعت در نیوفتید که حالتون ...
44_ویوا بارسلونا | Facebook‬
... مثل دوران پپ یک اسلوب بازی داشته ... هر کسی که پوگبا ... جذب میکنم ولی در صورتی که ...
45_باید یک میلیارد بدهم تا به اروپا بروم/ در هر پستی بازی می‌کنم
... باید یک میلیارد بدهم تا به اروپا بروم/ در هر پستی بازی می‌کنم شناسهٔ خبر: 2769214 ...
46_تاج ( استقلال تهران | Facebook‬
... و تیم آنها در هر بازی 500 پاس به ... که قلعه‌‌نویی بخواهد ... بازم حمایت میکنم اما ...
47_تاج ( استقلال تهران | Facebook‬
... و تیم آنها در هر بازی 500 پاس به ... که قلعه‌‌نویی بخواهد ... بازم حمایت میکنم اما ...
48_تاج ( استقلال تهران | Facebook‬
... و تیم آنها در هر بازی 500 پاس به ... که قلعه‌‌نویی بخواهد ... بازم حمایت میکنم اما ...
49_گواردیولا: به تیمم افتخار می کنم؛ رم با شش مدافع بازی می ...
... یوونتوس اتفاقی که در کرواسی رخ ... هر کسی که مسی را ... توسط بوفون در بازی ...
50_اخبار تیمـــهای باشگاهی جهان [بایگانی] - صفحه 128 - كلوب ...
آخرین اخبار باشگاهی جهان را در این تاپیک درج کنید.
51_بیت آشور: لازم باشد درون دروازه ايران هم می ایستم
در هر پستی که سرمربی تیم بخواهد بازی میکنم حتی اگر لازم باشد درون دروازه هم میایستم.
52_هواداران تیراختوری بارسلونا [بایگانی] - صفحه 6 - كلوب ...
... بازیکنانم از من پیروی نمیکنند، باشگاه را ترک کنم اما هنوز احساس میکنم که هر روز، روز ...
53_والیبال حرفه ای
اقای مهدوی هم در بازی اخر که برای ... بودم که در هر پستی که ... نیست که بخواهد در متین ...
54_تاریخچه باشگاه های جهان - زندگینامه ژاوی
... که در هر پستی در وسط ... در تمام بازی ها ... هر گاه که مربی از او بخواهد خود را ...
55_90tv.ir :: روبن: پپ ساعت 3 صبح هم میتواند در مورد فوتبال ...
... پپ گفته است:" فکر میکنم سیستم جدید تیم ما که همچنان مبتنی بر تسلط کامل روی بازی ... که در هر ...
56_anjoman.parsfootball.com
Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ..../archive/index.php(477) : eval()'d code on line 4 Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ...
57_Fateme Aghaii - Google+
الان خدارو شکر میکنم که فقط ... تفریح ، که در هر دو حالت ... و پستی میخواهد که ...
58_به حاشیه رفتن یک قهرمان | دنیای بازی
تا حالا به این فکر کرده اید که سرنوشت بازی در ... که کوجیما بخواهد ... هر شرکت یا در هر پستی که ...
59_اخبار و حواشی قرمز های باواریا در فصل 13-2012 [بایگانی ...
به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذر :bayern: http://www.footballpedia.org/wp-content/uploads/2012/06/Bayern ...
60_سایه روشن
... به شما پیشنهاد میکنم که ... در این پست یا هر پستی دیگر لینکی ... بازی که بباخت هر ...
61_آدم کوچولوها - پستی برای مادران عصبانی 5
دلم میخواد همیشه در هر حالی ... باهاش بازی میکنم تا ... گوسفند بخواهد دليل بر اين است که ...
62_خبرورزشی 30 | داورنیوز
صفحه اصلی; ساکر 98; Sitemap 
63_خرید پستی پد نگهدارنده | فروشگاه اینترنتی مغان
... روی در-روی شیشه و هرجایی که دلتان بخواهد. ... ( در هر سه مورد سبد می تواند ... میکنم ...همه اجناس ...
64_داوید ویا و میثم ویا
وقتی به زمین تیمی می روی که بازی کردن در آن ... در هر پستی که مربی بخواهد ... میکنم . حالا ولش کن ...
65_Aftabgardan - فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم یا نکنیم؟
باید سایتی باشد که مشتریان خلاف‌کار را با کد پستی در ... بخواهد که ... هر بار که در ...
66_زیدان بنیتس بهترین گزینه است | داورنیوز
... و مسی الگوهای من هستند. لوکاس مورا، ستاره پاری سن ژرمن، فاش کرد که در دوران کودکی، ...
67_Juventus.iR - یوونتوس
این بازیکن آلمانی که پست تخصصی وی بازی در پشت مهاجمین _ پستی که ... بازی زیر نظر پپ ... که در سطح ...
68_بیوگرافی ژاوی هرناندز کریوس - عکسهای فوتبالی و غیر فوتبالی
... که در هر پستی در وسط ... در تمام بازی ها ... هر گاه که مربی از او بخواهد خود را ...
69_بارسا خبر
مسی در هر پستی که باشه و با ... فک میکنم که هر چیزی که مسی ... انجام داد، در بازی‌ای که ...
70_ویوا بارسلونا | Facebook‬
... غیر ممکن است مسی همانگونه که در بارسا بازی ... در تیم هستند دیدار میکنم ... بازی هاییست که هر ...
71_پاسخ سوال های شما در مورد ثبت نام یارانه | فرهنگ نیوز
گفتنی است که در فرم ... یعنی خانواده ای با هر تعداد عضو و هر تعداد شاغل که در آمد یک ...
72_پرواز به رویاها - به بهانه ال کلاسیکو
... مشخص شد که پپ، در ... است، در هر تیمی که ... ای ندارند که بخواهد ...
73_فقط بارسایا بیان تو
وقتی که در هر یک ... در هر پستی در وسط زمین به بازی ... هر گاه که مربی از او بخواهد خود ...
74_فقط بارسایی ها بیان تو! - سسک فابرگاس
سسک فابرگاس معتقد است که بازی کردن در کنار ... را در هر دیدار بالا ... این پستی است که سسک ...
75_استعفای عمر؛ یک بازی سیاسی است!!!
... جبهه تغییر و امید استعفای وحید عمر، سخنگوی رییس جمهور كرزی را یك بازی ... که هر کارمند ... در ...
76_مسی وب مرجع خبری بارسلونا - ژاوی هرناندز
... توانایی را دارد که در هر پستی در وسط ... 5 ماه توانست بازی کند. در 29 آوریل 2006 و در ...
77_جوان کارآفرین موفق ایرانی که از تراوین پولدار شد | موبایل ...
... خرید پستی که از در تراوین فروش پستی ... بازی در ایران ... در هر شرایطی ...
78_وبلاگ طرفداران کریستیانو رونالدو
او در هر پستی که بخواهیم بازی می ... این باعث شد که در بازی برگشت امیدوار باشیم و باز هم نتیجه ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 430
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 1,178
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,565
  • بازدید ماه : 3,565
  • بازدید سال : 156,576
  • بازدید کلی : 4,471,297