loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 3 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 3 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 30 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 28 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 33 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 261 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 251 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 90 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 358 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 170 masterico
قیمت باربیکیو 1 54 masterico
شناخت بلبرینگ 10 257 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 473 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 448 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 55 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 54 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 52 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 488 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

1_هواداران پرسپولیس - کامیابی‌نیا: باورم نمی‌شد پرسپولیس چنین جوی
http://perspolisviva.com/index.php/18-2013-10-10-11-33-07/13701-2015-07-03-15-46-46
3 جولای 2015 لوکا ماریچ من وارد یک تیم بزرگ شدم و اینجا آمده‌ام تا کمک حال سرمربی تیم باشم. الان هم ناامید نیستم و با توجه به شرایط سنی که دارم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و مطمئن باشید همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت کی‌روش را به خودم 
هواداران پرسپولیس - کامیابی‌نیا: باورم نمی‌شد پرسپولیس چنین جوی

2_برانکو به من گفت بیا تا پرسپولیس را قهرمان لیگ ایران کنیم
http://vananews.ir/fa/news/5749/برانکو-به-من-گفت-بیا-تا-پرسپولیس-را-قهرمان-لیگ-ایران-کنیم
4 روز پیش وانانیوز-برانکو ایوانکوویچ برای حضور لوکا ماریچ د‌ر پرسپولیس، پافشاری زیاد‌ی د‌اشت و حتی به خاطر من اینجا آمد‌ه‌ام تا بابت اتفاقات خوب، سورپرایز شویم. این شناخت به ما برای موفقیت و نزد‌یک شد‌ن به هد‌ف تیمی کمک می‌کند‌.
برانکو به من گفت بیا تا پرسپولیس را قهرمان لیگ ایران کنیم

3_Football.ir - قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
http://football.ir/news/iran/1394/04/ghorbanali-esteghlal-1229180.html
28 ژوئن 2015 من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. با توجه به اینکه فصل ۸۲-۸۱ در استقلال بازی می‌کردم، احتمال حضور بازیکنان جدید در پرسپولیس و بازگشت عبدی تا پایان هفته مورینیو:وقتی اندی ماری قهرمان شد خیلی اشک ریختم 
Football.ir - قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم

4_رضا ترابیان (مربی) | ورزش 3
http://www.varzesh3.com/tag/906672/رضا-ترابیان-(مربی)
رضا ترابیان گفت: به خاطر یحیی به پرسپولیس رفتم و حالا که او رفته من هم می روم. ترابیان: آمده‌ام تا به پرسپولیس کمک کنم 1392/01/13. مربی جدید تیم فوتبال 
رضا ترابیان (مربی) | ورزش 3

5_سوشا مکانی رفیق و رییس من است/ آمده ام تا پرسپولیس را قهرمان کنیم
http://tnews.ir/news/6E1E44487654.html
11 جولای 2015 ماریچ با پرسپولیس قرارداد می‌بندد (۱۳۳۸ بازدید) · منصوریان تا فردا . با توجه به اينكه پرسپوليس تيم بزرگي بود، موافقت كردم تا به تمرينات بيايم. من از شما مي‌پرسم؛ من آمده‌ام كمك كنم پرسپوليس قهرمان شود. قراردادتان چندساله 
سوشا مکانی رفیق و رییس من است/ آمده ام تا پرسپولیس را قهرمان کنیم

6_بافیا - بازیکنان پرسپولیس 94_95 | جستجو |
http://bafiamarkazi.ir/list/بازیکنان پرسپولیس 94_95.html
سوابق لوکا ماریچ بازيکنان خارجی مد نطر پرسپوليس به گزارش "ورزش سه"، ماریچ 28 ساله و . عقد قرارداد با پرسپوليس گفت: به عشق پدرم و به خاطر علاقه شخصی ام به پرسپوليس آمده ام. وی افزود:هدف من در پرسپوليس این است که به این تیم کمک کنم.
بافیا - بازیکنان پرسپولیس 94_95 | جستجو |

7_متقاضی خرید پرسپولیس:پولم نقد است/نماینده هیچ شرکتی نیستم
http://cup.ir/sport/iranianfootball/487/متقاضی-خرید-پرسپولیسپولم-نقد-استنماینده-هیچ-شرکتی-نیستمپرسپولیس-را-به-مردم-خوب-کرمانشاه-تقدیم-می-کنم/49188
29 آوريل 2015 به گزارش کاپ،علیرضا معظمی نیا که امروز با تاخیر در محل برگزاری مزایده سوم پرسپولیس و استقلال پولم هم نقد است و آمده ام پرسپولیس را بخرم.حاضرم 300 میلیارد هم بدهم تا پرسپولیس را خریداری کنم. پیشین پرسپولیس از انزلی به قم پیچید/حقیقی به صبا پیوست · بازگشت ماریچ به تمرین پرسپولیس 
متقاضی خرید پرسپولیس:پولم نقد است/نماینده هیچ شرکتی نیستم

8_نوازی:هدف ما از ابتدا پیشرفت استقلال و قهرمانی است/هم آنالیزور هستم
http://cup.ir/sport/iranianfootball/487/نوازیهدف-ما-از-ابتدا-پیشرفت-استقلال-و-قهرمانی-استهم-آنالیزور-هستم-و-هم-مربی/56976
27 ژوئن 2015 به گزارش کاپ،محمد نوازی درباره اینکه استقلال امروز با تعداد نفرات کمی تمرین کرد باشگاه از من خواست که کمک کنم و من برای کمک آمده ام. محجوب را به همین راحتی رها نمی کنیم; 20:42 بازگشت ماریچ به تمرین پرسپولیس; 20:30 
نوازی:هدف ما از ابتدا پیشرفت استقلال و قهرمانی است/هم آنالیزور هستم

9_لوکا ماریچ:برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم | خبر 5
http://khabar5.com/News/339191/b
6 روز پیش نامش لوکا ماریچ است‌؛ مد‌افع کروات که برانکو ایوانکوویچ برای حضورش به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرورزشی، ساعاتی قبل از سفر پرسپولیس به ترکیه، با این بازیکن به کمک یک د‌وست مشترک من اينجا آمد‌ه‌ام تا بابت اتفاقات خوب، سورپرايز شويم. او به من گفت بيا تا پرسپوليس را قهرمان ليگ ايران كنيم.
لوکا ماریچ:برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم | خبر 5

10_پرسپولیس تهران @perspolis.ir Instagram photos | Websta
http://websta.me/n/perspolis.ir?lang=en
8 جولای 2015 من برای قهرمانی و موفقیت به پرسپولیس آمده ام و می خواهم با ارائه نمایش .. ماریچ مدافع وسط است و طی مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشت و پس از به mo_ha_mad_hp بچه باغیرتیه انشالا فیکس بازی کنه و کمک تیممون کنه 6d.
پرسپولیس تهران @perspolis.ir Instagram photos | Websta

11_افکارنيوز - طاهری: نیامده ام باشگاه را به هم بریزم
http://www.afkarnews.ir/vdciw5a5qt1aru2.cbct.html
17 ژوئن 2015 ما آماده ایم که به پرسپولیس کمک کنیم و هرکاری هم که از دستمان آمده ام که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم و دل هواداران را شاد کنم و هرکاری که از دستم 
افکارنيوز - طاهری: نیامده ام باشگاه را به هم بریزم

12_برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم - ایرانیان انگلستان
http://iranianuk.com/20150713091912011/برانکو-گفت-بیا-با-هم-قهرمان-لیگ-ایران-شویم
6 روز پیش نامش لوکا ماریچ است‌؛ مد‌افع کروات که برانکو ایوانکوویچ برای حضورش د‌ر ساعاتی قبل از سفر پرسپولیس به ترکیه، با این بازیکن به کمک یک د‌وست مشترک مصاحبه کرد‌یم که می‌خوانید‌. من اینجا آمد‌ه‌ام تا بابت اتفاقات خوب، سورپرایز شویم. حالا هم اینجا هستم و می‌خواهم د‌ر پیراهن پرسپولیس موفق عمل کنم.
برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم - ایرانیان انگلستان

13_استقلال نیوز | هنوز پرسپولیسی ها مرا نمی شناسند اما می توانم مهره
http://esteghlalnews1.ir/?p=193005
6 روز پیش ماریچ از طریق مترجم جدید برانکو در مورد جو تیم پرسپولیس گفت: «در من سعی می‌کنم گفته‌های مربیان را اجرا کنم و خوشحالم که به تیمی آمده‌ام که . اختصاصی/ داریوش یزدانی: امیدوارم روزی برگردم/توانایی کمک کردن به استقلال را دارم.
استقلال نیوز | هنوز پرسپولیسی ها مرا نمی شناسند اما می توانم مهره

14_سياسي: به دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپوليس نيستم - نود
http://www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=119387
20 آوريل 2015 سياسي درباره اينکه به چه هدفي به باشگاه پرسپوليس آمده، توضيح داد: در نبود من مشکلاتي فراروي باشگاه قرار گرفت و حالا به باشگاه آمده‌ام تا آرامش در باشگاه حاکم شود. هدف هر دوي ما اين است که به باشگاه پرسپوليس کمک کنيم و نظر من اين است که در شرايط فعلي بايد آرامش در لوکا ماريچ: از جو پرسپوليس راضي‌ام
سياسي: به دنبال پست و مقام در باشگاه پرسپوليس نيستم - نود

15_سایت خبری تحلیلی بانک ورزش | فرناندو گابریل: نیلسون را می‌شناسم
http://bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=37941
21 ژانويه 2015 نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون/ فدرر و ماری رو در روی هم. Bullet وقتی یک من می دانم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و به همین دلیل از اینکه به ایران آمده ام خوشحالم. من به ایران آمده ام تا پرسپولیسی شوم و بتوانم به این تیم کمک کنم .
سایت خبری تحلیلی بانک ورزش | فرناندو گابریل: نیلسون را می‌شناسم

16_فردا با مسئولان این باشگاه دیدار می کنم - پرسپولیس نیوز
http://perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=76868:2015-07-05-03-41-59&catid=45:transfer&Itemid=848
4 جولای 2015 فعلا اولویتم را پرسپولیس قرار دادم و به سایر تیمها فکر نمی کنم. قطعا آنها مرا می خواهند که من تا تهران آمده ام. خیلی خوبه و خیلی می تونه کمک کنه هم جونه و هم با جدیت بازی می کنه واسه سيد جلالم همين حرفو زدم گفتم ٢٠روز ديگه يه بازيكني مياد ب اسم ماريچ ك اومد دلالاي باشگاه ازهمون اول نظرشون رو بازيكن ايراني زوده 
فردا با مسئولان این باشگاه دیدار می کنم - پرسپولیس نیوز

17_روزبه چشمی: با استقلال داخلی نبسته ام | امروز خبری منتشر - قطره
http://www.ghatreh.com/news/nn26422774/روزبه-چشمی-استقلال-داخلی-نبسته
28 ژوئن 2015 قربانعلی پور: آمده ام تا به استقلال کمک کنم او که از استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان پیشنهاد بازی دریافت کرده، باید ابتدا رضایت نامه اش را دریافت و بعد با تیم جدیدش قرارداد امضا ماری حریف فدرر در نیمه نهایی ویمبلدون شد 
روزبه چشمی: با استقلال داخلی نبسته ام | امروز خبری منتشر - قطره

18_اولین اظهارنظر رامین رضاییان بعد از پیوستن به پرسپولیس
http://www.parsfootball.com/permalink/114920اولین اظهارنظر رامین رضاییان بعد از پیوستن به پرسپولیس.html
27 ژوئن 2015 به خاطر پول،پرسپولیسی نشدم و قرارداد متعارفی بستم باشگاه را پذیرفتم و از هواداران می خواهم که به تیم کمک کنند تا بتوانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. نمی خواهم ابرقدرتی شوم بلکه آمده ام نقش کوچکی در این تیم ایفا کنم و موجب شادی هواداران شوم. مصدومیت هادی نوروزی برطرف شد | تمرین اختصاصی ماریچ.
اولین اظهارنظر رامین رضاییان بعد از پیوستن به پرسپولیس

19_رضاییان: مثل پدرم پرسپولیسی هستم/ نمی خواهم شعار بدهم | خبرگزاری
http://www.bornanews.ir/بخش-ورزشی-7/295403-رضاییان-مثل-پدرم-پرسپولیسی-هستم-نمی-خواهم-شعار-بدهم
27 ژوئن 2015 بازیکن جدید پرسپولیس گفت: به پرسپولیس آمده‌ام تا پیشرفت کنم. از هواداران هم می‌خواهم که به تیم کمک کنند و تیم را حمایت کننند تا موفق شود. برخی گفتند من پول زیاد . برنا-وین/ ماری هارف دقایقی پیش وارد چادر خبرنگاران شد.
رضاییان: مثل پدرم پرسپولیسی هستم/ نمی خواهم شعار بدهم | خبرگزاری

20_خریدهای خارجی پرسپولیس در 10 سال گذشته - Varzesh.com - ورزش دات
http://www.varzesh.com/2015/07/خریدهای-خارجی-پرسپولیس-در-10-سال-گذشته/
6 جولای 2015 به بهانه آخرين خريد خارجي پرسپوليس يعني لوكا ماريچ كه از كرواسي به تهران و به بهانه وخامت اوضاع جسمي فرزند تازه به دنيا آمده‌‌اش، ديگر به تهران برنگشت. . اخبار کوتاه از اردوی پرسپولیس در ترکیه · پرسپولیس را انتخاب کردم 
خریدهای خارجی پرسپولیس در 10 سال گذشته - Varzesh.com - ورزش دات

21_رضاییان: فقط با پرسپولیس مذاکره کردم و با عشق به این تیم آمدم؛ یک
http://www.tarafdari.ir/خبر/348907/رضاییان-فقط-با-پرسپولیس-مذاکره-کردم-و-با-عاشق-به-این-تیم-آمدم؛-یک-رسانه-در-مورد-من-دروغ
جلسات خوبی را با پرسپولیس برگزار کردم و طاهری را آدم خوب و صادقی دیم. انتخاب کردم و خودم مانند پدرم پرسپولیسی هستم، خیلی خوشحالم به این تیم آمده ام. من افتخار می کنم به پرسپولیس پیوسته ام و دست هواداران را می بوسم، امروز هم به تمرین . مجدد کومان در سنت ماریباشگاه منچستر سیتی دو بار نام استرلینگ را به اشتباه خطاب 
رضاییان: فقط با پرسپولیس مذاکره کردم و با عشق به این تیم آمدم؛ یک

22_برانکو به مدافع چپ لیگ یکی قناعت می‌کند
http://varzeshyaab.ir/2015/07/برانکو-به-مدافع-چپ-لیگ-یکی-قناعت-می‌کن.html
10 ساعت قبل حاتمی سپس با اشاره به عملکرد پرسپولیس در دو بازی تدارکاتی اخیر، می‌گوید: از این لوکا ماریچ هم ابتدا با مسوولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید اما بعد می‌گوید: «به پرسپولیس آمده‌ام تا در دفاع و حمله به این تیم کمک کنم.
برانکو به مدافع چپ لیگ یکی قناعت می‌کند

23_روزنامه ایران ورزشی | شماره :5116 | تاریخ 1394/4/13
http://iran-varzeshi.com/?nid=5116&pid=10&type=0
4 جولای 2015 ما هم با توجه به حضور مایکل اومانیا و درصورت جذب مارکو ماریچ، فقط یک . امیدوارم امسال بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و با کمک بقیه البته قبلا با نورمحمدی و کفشگری و حاتمی همبازی بودم و احساس نمی‌کنم که به تیم جدیدی آمده‌ام.
روزنامه ایران ورزشی | شماره :5116 | تاریخ 1394/4/13

24_بازیکن تازه وارد سرخ ها پس از امضای قرارداد/ رامین رضاییان:به خاطر
http://footballitarin.com/link_page.php?id=232164
27 ژوئن 2015 بازیکن جدید پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: به عشق پدرم و به خاطر علاقه شخصی ام به پرسپولیس آمده ام. این تیم گفت: من در چند سال اخیر ثابت کردم که پول برایم مهم نیست، تیم برایم مهم است. شرایط طاهری را پذیرفتم از هواداران هم می‌خواهم که به تیم کمک کنند و تیم را حمایت کننند تا موفق شود.
بازیکن تازه وارد سرخ ها پس از امضای قرارداد/ رامین رضاییان:به خاطر

25_ایرانجوان دوراهک
http://iranjavandorahakrzb.world-hacker.org/
سوشا مکانی، شعبانی، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، حاتمی، رامین رضاییان، هادی دریافت کننده همیشه مطئمن ایران به میدان آمد و توانست کمک حال دریافت عقب میدان باشد. .. به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم، آمده‌ام تا در پرسپولیس پیشرفت کنم.
ایرانجوان دوراهک

26_شادمانی لوئیز آدریانو از پیوستن به میلان - فوتبال آنلاین
http://footballonline.ir/News.aspx?ID=87978
3 جولای 2015 پس از 8 سال شاختار را ترک می کنم. باشگاهی که به توانایی من ایمان داشت و کمک کرد تا رشد و پیشرفت کنم. نمی توانم تا شروع تمرینات صبر کنم." مذاکرات برای حضور ضرغام در پرسپولیس · بازگشت لوکاس به جمع کهکشانی ها ماریچ روز شنبه تست پزشکی خواهد داد · دخیا : من تنها به خانه آمده ام تا استراحت کنم.
شادمانی لوئیز آدریانو از پیوستن به میلان - فوتبال آنلاین

27_تیترجو- برای پول به پرسپولیس نیامدم
http://titrjoo.ir/news/27764/3
27 ژوئن 2015 اسم باشگاه‌ها را نمی‌آورم اما چون خودم به پرسپولیس علاقه‌مند بودم به این تیم آمدم به خاطر پول به پرسپولیس نیامدم، آمده‌ام تا در پرسپولیس پیشرفت کنم 
تیترجو- برای پول به پرسپولیس نیامدم

28_مظلومی:آمده‌ام تا داربی‌ها را نبازیم! - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda
http://www.fardanews.com/fa/news/425377
21 ژوئن 2015 ما آمده‌ایم نتایج بهتری را از گذشته کسب کنیم و اگر به این مهم نرسیم عملا آمدن ما فایده ای ندارد. چیزی که من توقع دارم این است که به ما در استقلال کمک 
مظلومی:آمده‌ام تا داربی‌ها را نبازیم! - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda

29_آخرین وضعیت پرسپولیس تشریح شد - فرارو
http://fararu.com/fa/news/228806/آخرین-وضعیت-پرسپولیس-تشریح-شد
او در پاسخ به این سوال که چه کسانی گزینه بعدی مربیگری پرسپولیس خواهند بود؟ نیز گفت: من از قبل حسین هدایتی را به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه معرفی کردم از زمانی که من آمده‌ام هدایتی 90 درصد هزینه‌های ما را پرداخت کرده است. روایت زندگی ماری آنتوانت . فراخوان فوری برای کمک به پدری که ممکن است 3 ماه دیگر از دنیا برود.
آخرین وضعیت پرسپولیس تشریح شد - فرارو

30_درخشان: نمی‌توانم به جای بازیکن گل بزنم/ تابع تصمیم باشگاه هستم
http://www.ilna.ir/بخش-ورزشی-7/263217-درخشان-نمی-توانم-به-جای-بازیکن-گل-بزنم-تابع-تصمیم-باشگاه-هستم
3 آوريل 2015 با کوچکترین اتفاق شعار «حیا کن، رها کن» سر می‌دهند، در حالیکه ما آمده‌ایم به تیم کمک کنیم و دنبال چیزی نیستیم. سرمربی پرسپولیس درباره 
درخشان: نمی‌توانم به جای بازیکن گل بزنم/ تابع تصمیم باشگاه هستم

31_درخشان شرایط مناسب برای پاسخگویی نداشت/ پرسپولیس کلا مشکل دارد
http://www.mehrnews.com/news/2488755/درخشان-شرایط-مناسب-برای-پاسخگویی-نداشت-پرسپولیس-کلا-مشکل-دارد
6 فوریه 2015 مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که حمید درخشان از شرایط جسمانی خوبی برای وی افزود: من نماینده مربی هستم که برای پاسخگویی به جمع شما خبرنگاران آمده‌ام. درخشان اگر ما هم ماندیم، تلاش‌مان این است که به موفقیت پرسپولیس کمک کنیم. . تقابل ماری و فدرر در نیمه نهایی/ شانس زیاد جوکوویچ مقابل گاسکه 
درخشان شرایط مناسب برای پاسخگویی نداشت/ پرسپولیس کلا مشکل دارد

32_متال - محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست | جستجو |
http://metal-detectors.ir/list/محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست.html
نزدیک شدن مسلمان به پرسپولیس ؛ محسن جای کاپیتان را میگیرد؟ او می تواند چهارمین خرید پرسپوليس بعد از رامین رضاییان ، کمال کامیابی نیا و مارکو ماریچ باشد. . وی افزود:هدف من در پرسپوليس این است که به این تیم کمک کنم. .. بعد از عقد قرارداد با پرسپوليس گفت: به عشق پدرم و به خاطر علاقه شخصی ام به پرسپوليس آمده ام.
متال - محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست | جستجو |

33_ناگفته های مهدی مهدوی کیا پس از کناره گیری | برترین‌ها
http://vista.ir/page/192949/ناگفته-های-مهدی-مهدوی-کیا-پس-از-کناره-گیری
هفت صبح: مهدی مهدوی کیا، کاپیتان محبوب پرسپولیس خیلی غیرمنتظره از همان آدم سابق باقی بمانم، یادم نمی رود که از کجا آمده ام و با چه سختی فوتبال را شروع کردم تا به در نیم فصل اول که تا می توانستم به پرسپولیس کمک کردم، در یک ماه گذشته هم . تقابل ماری و فدرر در نیمه نهایی/ شانس زیاد جوکوویچ مقابل گاسکه · یونان؛ عرصه 
ناگفته های مهدی مهدوی کیا پس از کناره گیری | برترین‌ها

34_مصاحبه - 5 - پرسپولیس کلاب
http://fcpclub.ir/cat/15/page/5
کمال کامیابی نیا - فرشاد احمدزاده - رامین رضاییان - لوکا ماریچ - محسن مسلمان - محمدباقر . نژادفلاح: برانکو را آوردیم تا مثل الان استقلال به چه کنم چه کنم نیفتیم/ کادر فنی . در حال حاضر برای استراحت به شمال آمده ام اما از این ناراحت هستم که کسی در . پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: انشاالله که سجادی بتواند به پرسپولیس کمک 
مصاحبه - 5 - پرسپولیس کلاب

35_لحظه به لحظه | برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم
http://www.lahzebelahze.ir/source/4000221/برانکو-گفت-بیا-با-هم-قهرمان-لیگ-ایران-شویم
6 روز پیش ۱. اشتباه کردم برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس رفتم (۴۴ نظر جديد ) نامش لوکا ماریچ است‌؛ مد‌افع کروات که برانکو ایوانکوویچ برای حضورش به گزارش افکارنیوز،ساعاتی قبل از سفر پرسپولیس به ترکیه، با این بازیکن به کمک یک د‌وست مشترک مصاحبه من اينجا آمد‌ه‌ام تا بابت اتفاقات خوب، سورپرايز شويم.
لحظه به لحظه | برانکو گفت بیا با هم قهرمان لیگ ایران شویم

36_الف - مربی پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش قهر کرد
http://alef.ir/vdcizvarqt1ayy2.cbct.html?278716
26 ژوئن 2015 مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود قهر کرد و نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض طلا: پس از اظهارات کرباسچی ضیافت افطار روحانی را ترک کردم من از دست بد اخلاقی ها و بی منطقی های پدرم به سطح آمده ام، میترسم که یک روز صبرم تمام شود!
الف - مربی پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش قهر کرد

37_می‌دانستم پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد ماریچ: آمده‌ام ...
ماریچ: آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم/ قبل از آمدن به ایران از هموطنانم اطلاعات گرفتم
38_وحید هاشمیان: آمده‌ام در گلزنی به پرسپولیس کمک کنم
... با مسئولان پرسپولیس به ... آمده‌ام در گلزنی به ... تیمی‌هایم به این تیم کمک کنم.
39_فرگوسن نیستم. آمده ام به پرسپولیس کمک کنم
آمده ام به پرسپولیس کمک ... می‌خواهم همین جا از ایشان و همین طور پیشکسوتان پرسپولیس تشکر کنم.
40_آمده ام به پرسپولیس کمک کنم/ خانزاده جریمه می شود - تاکوما
آمده ام به پرسپولیس کمک کنم/ خانزاده جریمه ... آمده ام به پرسپولیس کمک کنم/ خانزاده جریمه ...
41_آمده ام به پرسپولیس کمک کنم/ خانزاده جریمه می شود ...
... من آمده ام به این باشگاه کمک ... ام به این باشگاه کمک کنم. ... آمده ام به پرسپولیس کمک ...
42_محمود خوردبين: پرسپوليس مال من است / آمده ام تا به تغييرات ...
... پرسپوليس مال من است / آمده ام تا به تغييرات کمک ... به پرسپولیس ... به ایجاد تغییرات کمک کنم.
43_اخبار فوتبال » نوری: آمده‌ام به استقلال کمک کنم تا قهرمان شود
... آمده‌ام به استقلال کمک ... که بتوانم به این تیم کمک کنم تا ... پرسپولیس به زودی ...
44_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
پرسپولیس باز هم ... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم بدنساز تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که به ...
45_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
پرسپولیس باز هم ... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم بدنساز تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که به ...
46_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
پرسپولیس باز هم ... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم بدنساز تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که به ...
47_برای کمک به پرسپولیس آمده‌ام گل محمدی: حرف آخر را ژوزه می ...
... مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای کمک به این تیم آمده‌ام و هر آنچه بدانم را می ...
48_قربانعلی پور: آمده ام تا به استقلال کمک کنم | بدنساز تیم ...
من به استقلال آمده ام که به این تیم کمک ... پرسپولیس به ستاره ... آمده ام تا به استقلال کمک کنم.
49_فوتبالی‌ترین | آقازمانی: می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم
احساس می‌کنم در این مقطع می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. ... مارکو ماریچ به تیم فوتبال ...
50_خبرگزاری بین المللی تسنیم - قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به ...
قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم ... من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.
51_فرگوسن نیستم.آمده ام به پرسپولیس کمک کنم | سرمربی پرسپولیس
آمده ام به پرسپولیس کمک کنم. ... فرگوسن نیستم.آمده ام به پرسپولیس کمک کنم.
52_sporttv.ir:: قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
... آمده‌ام تا به ... من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. ... ماریچ به جای ...
53_سرشماری پرسپولیسی های فیس بوک | Facebook‬
* دوست دارم به تیمم کمک کنم، با کسب ... تیم باشه و به پرسپولیس کمک ... ماریچ امروز ...
54_حسین عبدی:آمده ام به پرسپولیس خدمت کنم
... آمده ام به پرسپولیس ... ازبرج میلاد پرت کنم ... نمیمونه .جناب کمک مربی بپااز ...
55_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
... آمده‌ام تا به استقلال کمک ... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم ...
56_قربانعلی پور: آمده ام تا به استقلال کمک کنم - تی نیوز
قربانعلی پور: آمده ام تا به استقلال کمک کنم. ... من به استقلال آمده ام که به این تیم کمک کنم.
57_90tv.ir :: قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم . ... من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.
58_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
من به استقلال آمده‌ام که به این ... عالیشاه با پرسپولیس به ... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم ...
59_خبرگزاری بین المللی تسنیم - نوری: آمده‌ام به استقلال کمک ...
... حق‌ و حقوقم را ندهند، احتمال شکایتم از پرسپولیس ... ام به استقلال کمک کنم ... و آمده‌ام به ...
60_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. با توجه به اینکه فصل ... سیدجلال به درد پرسپولیس ...
61_قربانعلی‌پور آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
قربانعلی‌پور آمده‌ام تا به ... آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. ... سابق به پرسپولیس;
62_اخبار فوتبال » نوری: آمده‌ام به استقلال کمک کنم تا قهرمان شود
... آمده‌ام به استقلال کمک ... که بتوانم به این تیم کمک کنم تا ... پرسپولیس به زودی ...
63_گناه کردم آمدم به پرسپولیس کمک کنم!
... کارهای باشگاه گره خورده است و من آمده‌ام که کمک کنم اما ... آمدم به پرسپولیس کمک کنم!
64_زمانی برای استقلال بازی می‌کردم قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا ...
... آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم. ... آمده‌ام که به این تیم ... پیشین پرسپولیس در ...
65_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم | لیگ برتر
من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم. با توجه به اینکه فصل ... شکست پرسپولیس مقابل ...
66_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
بدنساز تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که به استقلال آمده است تا به ... ام تا به استقلال کمک کنم.
67_قنبرپور: آمده ام نوکری پرسپولیس را کنم
من آمده ام که نوکری کنم. ... فقط امیدوارم به عنوان یک عضو کوچک به پرسپولیس کمک کنم و شرمنده ...
68_خبرگزاری بین المللی تسنیم - نوری: آمده‌ام به استقلال کمک ...
... حق‌ و حقوقم را ندهند، احتمال شکایتم از پرسپولیس ... به استقلال کمک کنم ... و آمده‌ام به ...
69_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
... استقلال تأکید کرد که به استقلال آمده است تا به این تیم ... ام تا به استقلال کمک کنم ...
70_قربانعلی پور: آمده ام تا به استقلال کمک کنم - نامه | خبر فارسی
... آمده ام تا به استقلال کمک کنم. ... به گزارش نامه نیوز ، علی ... آمده ام تا به استقلال کمک ...
71_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم ... من به استقلال آمده‌ام که به این تیم کمک کنم.
72_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
رحمتی به استقلال بازگشت/توافق یک ساله با شماره یک، بعد از یک سال دوری از ...
73_قربانعلی‌پور: آمده‌ام تا به استقلال کمک کنم
بدنساز تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که به استقلال آمده است تا به ... ام تا به استقلال کمک کنم.
74_کامیابی‌نیا: به پرسپولیس آمده‌ام تا بازیکن مثمرثمری باشم
... به پرسپولیس آمده‌ام تا ... باشم و به تیم کمک کنم. ... پیوستن به پرسپولیس فکر می ...
75_پرسپولیس - کامیابی نیا: آمده‌ام با پرسپولیس قهرمان شوم
... آمده‌ام با پرسپولیس ... باز هم به من کمک کند ... سفید با پرسپولیس امضا کنم اما ...
76_حقیقی: آمده‌ام به کوویلیا کمک کنم تا این تیم هم به من کمک کند
... آمده‌ام به کوویلیا کمک کنم تا این تیم هم به من ... آمده‌ام به کوویلیا کمک کنم تا این ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 496
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 1,000
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 153,842
  • بازدید کلی : 4,468,563