loading...
موزال دانلود|دانلود فیلم|دانلود سریال|دانلود اهنگ|دانلود مداحی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
چرا از لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده کنیم؟ 0 1 kian2137
بهترین جراح مغز و اعصاب در سنندج چه کسی است؟ 0 1 dr-peymanzandi
گاترها بر اساس جنس خود به چند دسته تقسیم می شوند ؟ 0 27 showerdrain
سردرد چیست و چگونه سردرد را درمان کنیم ؟ 0 26 dr-peymanzandi
جراح ستون فقرات چه کسی است؟ 0 31 dr-peymanzandi
جراح مغز و اعصاب چه کسی هست ؟ 0 29 dr-peymanzandi
فروش لیوان کاغذی به صورت عمده چگونه است ؟ 0 34 sj-cup
مزون لباس با قیمت مناسب 3 260 masterico
داستان خواندنی عشق در بیمارستان 6 250 masterico
مجرب ترین وکیل حقوقی 1 89 masterico
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 3 356 masterico
مجرب ترین مشاوره حقوقی 7 168 masterico
قیمت باربیکیو 1 53 masterico
شناخت بلبرینگ 10 256 masterico
عکس جدید امین حیایی با همسرش 3 473 masterico
متن آهنگ زوده از احسان تهرانچی 10 446 masterico
خدمات تولید و چاپ لیوان های کاغذی در تهران 0 31 sj-cup
گاتر و کفشور خطی چه کارایی هایی در صنعت ساختمان دارند ؟ 0 49 showerdrain
قطعات صنعتی مانند گاتر، گریتینگ، کفشور خطی، چه کارایی در صنعت دارند؟ 1 52 lesliepal
معرفی دکتر پیمان زندی 0 51 dr-peymanzandi
موزال بازدید : 603 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

1_روزنامه ایران ورزشی
http://www.iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/37173
12 مارس 2015 جلسه با کفاشیان اگر در این جلسات در مورد مسائل خوبی صحبت شود، من هم شرکت کنم. همانطور که می‌دانید متاسفانه وظیفه ملی این بازیکنان طوری است که باید در یک زمان مشترک ما این فرصت را داشتیم که با خاکپور جلسه مشترکی داشته باشیم و ایشان هم با نظر من همیشه از کادرم حمایت می‌کنم و پشت آنها ایستاده‌ام.
روزنامه ایران ورزشی

2_فدراسیون فوتبال کی روش را راضی کرد/ مربی تیم ملی: دیگر مشکلی
http://www.irinn.ir/news/84350/فدراسیون-فوتبال-کی-روش-را-راضی-کرد-مربی-تیم-ملی-دیگر-مشکلی-ندارم
14 مارس 2015 البته با افرادی می توانیم کار کنیم که سرمربی خود را بتوانند تقدیر و تحسین کنند. با خاکپور جلسه ای داشته باشم و او هم نظرش این بود که این بازیکنان باید که این فدراسیون برای تیم های ملی مختلف انجام داده است به کفاشیان رسیده است. دهند، همیشه از کادرم حمایت می کنم و تمام کسانی که با تعهد برای تیم ملی 
فدراسیون فوتبال کی روش را راضی کرد/ مربی تیم ملی: دیگر مشکلی

3_خبرگزاری بین المللی تسنیم - کی‌روش: قلباً از جدایی کریمی خوشحال
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/682009
10 مارس 2015 خاکپور هم موافق حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی است کی‌روش درباره صحبت‌های کفاشیان مبنی بر اینکه او برای پیشرفت اما در نقطه‌ای هستیم که باید یک‌سری اتفاق جدید رخ دهد تا پیشرفت کنیم. باید از این نظر حمایت شویم تا بازی با شیلی هم قطعی شود. من همیشه از کادرم حمایت می‌کنم و پشت آنها ایستاده‌ام.
خبرگزاری بین المللی تسنیم - کی‌روش: قلباً از جدایی کریمی خوشحال

4_کفاشیان:خاکپور ما را به المپیک می‌رساند - سراج24
http://seraj24.ir/fa/news-details/77246/کفاشیان:خاکپور-ما-را-به-المپیک-می‌رساند-/
18 دسامبر 2014 به گزارش سراج24،علی کفاشیان اظهار کرد: امیدوارم که حمایت کاملی از تیم ملی امید داشته وی بیان کرد: این یک ایده فوق‌العاده‌ای بود که خاکپور عنوان کرده است بازیکنان باید از تیم ملی کند تا بتوانیم با هماهنگی و توانمندی بیشتر این موضوع را رسیدگی کنیم. اشک‌های رئیس‌جمهور هنگام خاکسپاری مادرش+ عکس tick 
کفاشیان:خاکپور ما را به المپیک می‌رساند - سراج24

5_پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - چرا کارلوس کی روش رفت؟
http://www.jomhouriat.ir/fa/content/26366/چرا-کارلوس-کی-روش-رفت؟
20 مارس 2015 حمایت کفاشیان از تیم امید و تعین تکلیف خاکپور برای کی روش انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال گفت: باید در این رابطه فکر کنیم و سپس مذاکره کنیم مربی بعدی سلفی مژده لواسانی در کنار پدر و مادرش در مشهد مقدس 
پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - چرا کارلوس کی روش رفت؟

6_گیشه طرفداری؛ یکشنبه 24 اسفند؛ کفاشیان: فوتبال را به مادرش می
http://www.tarafdari.com/خبر/293834/گیشه-طرفداری؛-یکشنبه-24-اسفند؛-کفاشیان-فوتبال-را-به-مادرش-می-سپارم-و-می-روم
15 مارس 2015 گیشه طرفداری؛ یکشنبه 24 بهمن؛ کفاشیان: فوتبال را به مادرش می سپارم و حالا ما باید صبر کنیم 1396 بشه. براي تيم ملي زحمت كشيده حمايت مي كنن مي گيم اجنبي پرست(عن خورد هر كي گفت كي روش نتيجه بقيه رو گرفته) . از قبل می‌ دانستیم کار سختی داریمخاکپور: با فوتبال چه کردیم که هواداران به ورزشگاه 
گیشه طرفداری؛ یکشنبه 24 اسفند؛ کفاشیان: فوتبال را به مادرش می

7_کی روش: برنامه های مهمی تا جام جهانی 2018 خواهیم داشتDetail News Iran
http://www.iransport.net/News/Asp/Detail_News.asp?id=84602
11 مارس 2015 کی روش در خصوص وضعیت آزمون و جهانبخش تصریح کرد: باید بگویم که با خاکپور جلسه ای داشته باشم و او هم نظرش این بود که این بازیکنان باید است، اظهار داشت: صحبت های کفاشیان درخصوص قطعی نشدن دیدار برابر دهند، همیشه از کادرم حمایت می کنم و تمام کسانی که با تعهد برای تیم ملی می جنگند را دوست دارم.
کی روش: برنامه های مهمی تا جام جهانی 2018 خواهیم داشتDetail News Iran

8_کی‌روش:از صحبت‌های اسدی شوکه شدم - است
http://www.nayabnews.com/fa/News/ورزشی/کلی/12931567/کی‌روش-از-صحبت‌های-اسدی-شوکه-شدم/
15 مارس 2015 و در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. بود که می‌خواستیم در خصوص تیم ملی با کفاشیان صحبت کنیم و البته با شخص ایشان یا آنهایی که او نمایندشان است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور 
کی‌روش:از صحبت‌های اسدی شوکه شدم - است

9_جهان ورزش پارادوکس‌هاي‌عجيب‌فوتبال‌ايران
http://ebtekarnews.com/archive/1393/12/25/13.pdf
خوشحال کند، پس بايد همه جانبه از اين تيم حمايت کرد و آن. را با گرفتن دو بازيکن . کنيم ضمن اينکه بايد بگويم ما ليگ قهرمانان آسيا را هم پيش رو داريم.وي در خصوص وي يادآور شد: در آن جلسه اي که داشتيم علي کفاشيان، محمد خاکپور و حبيب کاشاني حضور کي روش خاطر نشان کرد: به جاي تشکر به من و کادرم توهين شد. اين رفتار.
جهان ورزش پارادوکس‌هاي‌عجيب‌فوتبال‌ايران

10_آیا کی روش واقعا مجانی کار می کند؟ - تبلور اندیشه
http://tabalvor.ir/?p=13721
آنها عقیده دارند که کی روش فقط به لطف تبلیغات و حمایت های رسانه ای، به ویژه به دلیل همین جایگاه بود که علی کفاشیان توانست به نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال آسیا برسد. و محمد خاکپور داشتم، به آنها اعلام کرده بودم که ما باید از نام ایران دفاع کنیم. است، چرا که گفت «ما» می‌توانستیم به جای من و کادرم مربی دیگری را بیاوریم.
آیا کی روش واقعا مجانی کار می کند؟ - تبلور اندیشه

11_کی‌روش: اسدی گفت عوض كردن من احمقانه است/ او به من و همكارانم توهين كرد
http://xn--wgbea1eta53ac04d.net/وبسایت-فوتبال-ایران/item/41264-کی‌روش-اسدی-گفت-عوض-كردن-من-احمقانه-است-او-به-من-و-همكارانم-توهين-كرد.html
صفحه اصلی · آخرین ارسال ها · روزنامه ها · جداول لیگ های جهان · تماس با ما · حمایت از ما کی‌روش با تأکید بر اینکه ما باید از نام ایران دفاع کنیم، بار دیگر به مشکل تیم ملی و وی یادآور شد: در آن جلسه‌ای که داشتیم علی کفاشیان، محمد خاکپور و حبیب کاشانی است، چرا که گفت «ما» می‌توانستیم به جای من و کادرم مربی دیگری را بیاوریم.
کی‌روش: اسدی گفت عوض كردن من احمقانه است/ او به من و همكارانم توهين كرد

12_تاج نگاه‌مان به تیم امید حمایتی است اما نمی‌توانیم هفته بیست‌وسوم را
http://vapasin.com/sport/details/39295/تاج--نگاه‌مان-به-تیم-امید-حمایتی-است-اما-نمی‌توانیم-هفته-بیست‌وسوم-را-لغو-کنیم
تاج ضمن بیان این مسئله که جهانبخش و آزمون باید در اختیار تیم امید قرار بگیرند صبا به تعویق بیفتد و در تاریخ دیگری این مسابقات را برگزار کنیم. و مسابقه تیم فوتبال امید عنوان کرد: مشکل زمین تمرین حل شد و شاگردان خاکپور در زمین هم نداشتیم، البته کفاشیان به عنوان رئیس مجمع هیئت رئیسه سازمان لیگ تاکید داشت  
تاج نگاه‌مان به تیم امید حمایتی است اما نمی‌توانیم هفته بیست‌وسوم را

13_کفاشیان در کارم دخالت کند می‌روم/ از منافع ملی به من نگویید/ عاشق
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/399124/کفاشیان-در-کارم-دخالت-کند-می‌روم-از-منافع-ملی-به-من-نگویید-عاشق-دشمنانم-هستم
18 مارس 2015 اینجا یک سوال پیش می آید؛ درباره منافع ملی صحبت می کنیم یا انتقاداتی که به عملکرد شما می شود؟ درباره حرف هایی هم که کاشانی زده باید در کمال احترام به او بگویم که من اهل کادو دادن به عوامل و گروه خاصی را پشت خودم ندارم که بیایند با مصاحبه از من حمایت کنند. باعث و بانی این اختلاف ها نه من بوده ام و نه خاکپور.
کفاشیان در کارم دخالت کند می‌روم/ از منافع ملی به من نگویید/ عاشق

14_خاکپور:گروه ما آسان نیست/جهانبخش و آزمون با تیم هماهنگ هستند
http://www.bultannews.com/fa/news/249743
سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران ادامه داد: در مورد جهانبخش و آزمون باید بگویم این فرهنگ و زندگی آنهاست برهمین اساس درخواست می کنم برای حمایت از تیم المپیک به 
خاکپور:گروه ما آسان نیست/جهانبخش و آزمون با تیم هماهنگ هستند

15_کی‌روش: افتخار می‌کنم رییس فدراسیون مرا اخراج کند! - بانک ورزش
http://bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=44702
18 مارس 2015 وضعیت ستاره رئال از زبان مادرش! Bullet . لازم است به صورت شخصی با کفاشیان صحبت کنم. اولویت ما حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید است/ کی‌روش باید طاقت انتقاد را داشته باشد/ کاشانی باید از تیم‌ملی حمایت کند مهم ترین رویداد پیش روی ماست پس آزمون و جهانبخش باید زیر نظر خاکپور تمرین کنن همینو بس.
کی‌روش: افتخار می‌کنم رییس فدراسیون مرا اخراج کند! - بانک ورزش

16_حرف های آخر سالی کفاشیان - سیمرغ
http://seemorgh.com/sport/sports-border-news/225671-حرف-های-آخر-سالی-کفاشیان/
14 مارس 2015 علی کفاشیان درباره اینکه چه نمره‌ای به دوره مدیریت خودش می‌دهد، اظهارکرد: فوتبال برای مردم است و دولت باید برای آن بودجه بدهد تا ما با صرف این بودجه امید از کویت، جلسه‌ای بین کی‌روش و خاکپور برگزار و تکلیف را روشن کنیم. . حمایت ایرانی ها از معروف در ترکیه + عکس عکس: نسرین مقانلو در کنار پدر و مادرش.
حرف های آخر سالی کفاشیان - سیمرغ

17_کانون هواداران سردار ازمون
http://sardaarazmoon-blogfa.azar1.ir/
مهاجم تیم امید کشورمان در خصوص پیروزی پرگل شاگردان خاکپور مقابل نپال علی کفاشیان در این بازدید از حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید خبر داد. .. ابتدا باید از رسانه‌ها و هواداران تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. آزمون به دلیل بیماری مادرش و اینکه دیداری با او داشته باشد امشب عازم گنبد شده و عصر 
کانون هواداران سردار ازمون

18_ناگفته‌های امید نمازی از تیم ملی فوتبال ایران - BBC Persian
http://www.bbc.co.uk/persian/sport/2014/07/140707_l56_wc14_namazi_interview
7 جولای 2014 پس از حضور خاکپور در این تیم، از من دعوت کرد که به کادرش اضافه شوم. که با خاکپور داشتم به استیل‌آذین دعوت شدم و این سوال را باید از خاکپور راجع به این مسئله که کی‌روش به مربیان ایرانی اطمینان داشت یا نه صحبت کنم. حتی مدارک پزشکی همسر سابقم را به آقای کفاشیان نشان دادم. او از شما حمایت کرد.
ناگفته‌های امید نمازی از تیم ملی فوتبال ایران - BBC Persian

19_اگر دبیر کل به حرفهایش اعتقاد دارد من را اخراج کند کی‌روش: وقتی اسدی
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931224000880
15 مارس 2015 و در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. شخص ایشان یا آنهایی که او نمایندشان است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور شد: .. وقتی پول برای اردو نداریم چرا باید برای یک بازی اینقدر هزینه کنیم
اگر دبیر کل به حرفهایش اعتقاد دارد من را اخراج کند کی‌روش: وقتی اسدی

20_خاکپور: می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم/ مردم تیم امید را
http://tnews.ir/news/F04539172420.html
24 مارس 2015 خاکپور: می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم/ مردم تیم امید را تنها نگذارند. موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم و باید روی ضربات آخر تمرین بیشتری انجام دهیم. هاشمی: تیم امید نیاز به حمایت ملی دارد/ ظرفیت المپیکی‌شدن را داریم کفاشیان: صعود به المپیک کمتر از جام جهانی نیست/تمام دانش داخلی را در تیم 
خاکپور: می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم/ مردم تیم امید را

21_اولویت با تیم ملی بزرگسالان است/به آزمون و جهانبخش احتیاج دارم
http://www.yjc.ir/fa/news/5157379/اولویت-با-تیم-ملی-بزرگسالان-استبه-آزمون-و-جهانبخش-احتیاج-دارم
15 مارس 2015 کی‌روش درباره آزمون و جهانبخش اظهار کرد: باید بگویم که از هر لحاظ به این 2 بدهند و در این موضوع از قبل هم با کادر فنی و خاکپور صحبت‌های صورت گرفته بود. درباره این موضوع صحبت کنم سه، چهار، روز پیش جلسه‌ای با اسدی و کفاشیان در سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور شد: 33 
اولویت با تیم ملی بزرگسالان است/به آزمون و جهانبخش احتیاج دارم

22_کی روش:گفتم مرا اخراج کنند! - ناطقان
http://nateghan.ir/fa/news/17629/کی-روشگفتم-مرا-اخراج-کنند
15 مارس 2015 نائب رئیسی کفاشیان در آسیا به فوتبال ایران اعتبار داد در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. و غیرمنطقی باشد که بخواهیم شما را عوض کنیم و طوری القا می‌شد که باید در حالت گفت ما می‌توانستیم به جای من و کادرم مربی دیگری را بیاوریم و من فکر می‌کنم . حمایت مجلسی هاازادامه حضورکی روش.
کی روش:گفتم مرا اخراج کنند! - ناطقان

23_نتیجه بازی امید عربستان با امید نپال در مرحله مقدماتی انتخابی
http://www.hastiblog.ir/list/نتیجه بازی امید عربستان با امید نپال در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 2016.html
2 روز پیش شروع روحیه بخش امیدها برابر نپال/ شاگردان خاکپور صدرنشین شدند بازيکنان تیم ملی فوتبال ایران با دستور رئیس فدراسیون باید تیم ما نمی توانیم در مسائل جزئی مربوط به تیم ملی دخالت کنیم ولی آقای کفاشیان قول حمایت از تیم اميد را . آزمون به دلیل بیماری مادرش و اینکه دیداری با او داشته باشد امشب عازم 
نتیجه بازی امید عربستان با امید نپال در مرحله مقدماتی انتخابی

24_کی‌روش: اولویت با تیم ملی بزرگسالان است/به آزمون و جهانبخش احتیاج
http://hyperclubz.com/main/Club.aspx?qClub=golestan&qCat=home-sport-gr2&qId=48576&qTitle=کی‌روش: اولویت با تیم ملی بزرگسالان است/به آزمون و جهانبخش احتیاج دارم
کی‌روش درباره آزمون و جهانبخش اظهار کرد: باید بگویم که از هر لحاظ به این 2 دست بدهند و در این موضوع از قبل هم با کادر فنی و خاکپور صحبت‌های صورت گرفته بود. شما را عوض کنیم و طوری اتفاقی شد که باید حالت آماده باش باشیم برای این اتفاق و این سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور شد: 33 سال 
کی‌روش: اولویت با تیم ملی بزرگسالان است/به آزمون و جهانبخش احتیاج

25_کی‌روش: دخالت درکارم را نمی‌پذیرم - ملیت
http://www.meliyat.com/fa/news/110788/کی‌روش-دخالت-درکارم-را-نمی‌پذیرم
19 مارس 2015 در این مورد ما چندی قبل با آقایان خاکپور و کاشانی نشستی را در محل من است تا طبق تقویم جهانی از منافع تیم ملی بزرگسالان حمایت کنم. سئوال من این است چه کسی باید مسئولیت انتخاب بازیکنان را به تیم ملی بزرگسالان به عهده داشته باشد. است که به خاطر منافع تیم ملی، علی کفاشیان من را از ایران اخراج کند.
کی‌روش: دخالت درکارم را نمی‌پذیرم - ملیت

26_کی روش: قهرمانی جهان تجربه زیادی برای من نیست! لطفا اخراجم کنید! -
http://www.porsanews.com/1393/12/25/کی-روش-قهرمانی-جهان-تجربه-زیادی-برای-من/
16 مارس 2015 نائب رئیسی کفاشیان در آسیا به فوتبال ایران اعتبار داد در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. نمی توان یک میلیون دلار برای ۹۰ دقیقه بازی با ایتالیا هزینه کنیم و هیچ است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم توهین شد. .. تجمع طلاب در حمایت از مردم غزه 
کی روش: قهرمانی جهان تجربه زیادی برای من نیست! لطفا اخراجم کنید! -

27_روزنامه فرهیختگان | شماره :1623 | تاریخ 1393/12/25
http://www.farheekhtegan.ir/?nid=1623&pid=15&type=0
16 مارس 2015 منصوریان را تحویل نگرفتند. لطفا به من فحش بده. همچنان مـی‌خواهـم بازی کنم. سجاد مرادی: همه چیز در حال نابود شدن بود. آقای کی‌روش حق با خاکپور است 
روزنامه فرهیختگان | شماره :1623 | تاریخ 1393/12/25

28_حذفی کاپ - آقای دبیرکل اگر به حرفایش باور دارد مرا اخراج کند!
http://www.hazfi-cup.com/news?id=2100251&title=آقای_دبیرکل_اگر_به_حرفایش_باور_دارد_مرا_اخراج_کند!
15 مارس 2015 وقتی ما دوباره گناه می کنیم، آیا رضایت خدا همچنان ادامه دارد؟ آن را کفاشیان می‌دانست، قبل از رفتن به تعطیلات صحبت کردیم و خاکپور شخص ایشان یا آنهایی که او نمایندشان است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور 
حذفی کاپ - آقای دبیرکل اگر به حرفایش باور دارد مرا اخراج کند!

29_ساعت 24 - كي روش: دبير كل فدراسيون مرا اخراج كند
http://www.saat24.com/fa/doc/news/54811/كي-روش-دبير-كل-فدراسيون-مرا-اخراج-كند
15 مارس 2015 وی در مورد لغو دیدار با ایتالیا گفت: باید با دقت عمل کافی در مورد یکسری مسایل صحبت کرد. که می‌خواستیم در خصوص تیم ملی با کفاشیان صحبت کنیم و البته با باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم توهین شد. سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور 
ساعت 24 - كي روش: دبير كل فدراسيون مرا اخراج كند

30_کی‌روش: به آزمون و جهانبخش برای دفاع از آبروی تیم ملی نیاز دارم/ قرار
http://www.bwinnerharbor.com/news/1776752-کی‌روش-به-آزمون-و-جهانبخش-برای-دفاع-از-آبروی-تیم.html
15 مارس 2015 و در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. بود که می‌خواستیم در خصوص تیم ملی با کفاشیان صحبت کنیم و البته با شخص ایشان یا آنهایی که او نمایندشان است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور 
کی‌روش: به آزمون و جهانبخش برای دفاع از آبروی تیم ملی نیاز دارم/ قرار

31_حزب الله - کي‌روش حد خودش را بداند!
http://www.hezbollahnews.com/vdcfexde.w6d1magiiw.html
12 مارس 2015 او به جاي اينکه از تيم ملي اميد حمايت کند اين رفتار را انجام مي‌دهد. او 60 ميليارد پول اين چرا بايد کاري کنيم که خاکپور بگويد اگر بازيکنانم را ندهند استعفا مي‌دهم. آنها چه گلي به سر به طور مثال علي کفاشيان چه ايراد فني مي‌خواهد بگيرد. مهدي تاج چه علی انصاریان و مادرش در کنار بهنوش بختیاری/عکس · اسدی به ما و 
حزب الله - کي‌روش حد خودش را بداند!

32_مایلى کهن: حق نداریم مردم را فراموش کنیم - مستر پاتوق - رز بلاگ
http://mrpatogh.rozblog.com/مایلى-کهن-حق-نداریم-مردم-را-فراموش-کنیم.html
حق نداریم لحظه‌ای مردم را فراموش کنیم/ تا پایان المپیک باید با - فارس2 ساعت من از محمد خاکپور و محمد مایلى کهن تشکر می کنم که روحیه جنگندگى و همیشه برنده حق نداریم . محمد مايلي كهن از علي كفاشيان خواست تا «به خاطر مردم و مملكت» از هيچ وقت بالاخره او به ایران می‌آید و برای رسیدن به موفقیت باید حمایت کنیم. . سیاسی 
مایلى کهن: حق نداریم مردم را فراموش کنیم - مستر پاتوق - رز بلاگ

33_اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر
http://www.beytoote.com/news/sporty-news/
تصاویری از اتفاق عجیب در صفحه شخصی رئیس جمهور /کروش را باید نگه داری! برد قاطع تیم امید ایران برابر امید افغانستان / اظهارات خاکپور بعد از پیروزی . اولویتم در ایران همیشه پرسپولیس است/ به اروپا فکر نمی کنم . کفاشیان: به کی‌روش توهین نشده است/ مگر او بچه است که قهر کند؟ .. تشکر جالب کریمی از مادرش( +عکس) 
اخبار،اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر

34_بدترين خبر سال 1393 جدايي ام از تراکتورسازي بود - نود
http://www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=118169
23 مارس 2015 من از هواداران مي‌خواهم از توني حمايت کنند و ما فرقي با هم نداريم و هدف تيم اين سئوال را بايد شما رسانه‌ها پاسخ دهيد اما من سعي مي‌کنم در طول مسابقات بدهم تا انشالله از 4 هفته مانده به پايان ليگ، آن تيم را قهرمان کنم. محمد خاکپور: هر پنج تيم گروه شانس صعود دارند 90/ کفاشيان: فوتبال را به مادرش مي‌سپارم و مي‌روم!
بدترين خبر سال 1393 جدايي ام از تراکتورسازي بود - نود

35_:::Noandish.com::: طعنه هاي جديد کی‌روش
http://noandish.com/fa/news/24780/طعنه-هاي-جديد-کی‌روش
18 مارس 2015 حالا ما در فدراسیون دو گروه مجزا داریم و زمان آن رسیده تا کفاشیان در این باره تصمیم گیری لازم را انجام دهد اینجا یک سوال پیش می آید؛ درباره منافع ملی صحبت می کنیم یا البته تاکید داشت که باید بررسی ها جداگانه روی کارتان انجام بدهیم و عوامل و گروه خاصی را پشت خودم ندارم که بیایند با مصاحبه از من حمایت کنند 
:::Noandish.com::: طعنه هاي جديد کی‌روش

36_مایلی‌کهن: حق نداریم مردم را فراموش کنیم | لینکدونی فانوس
http://link.funnos.com/244794/مایلی‌کهن-حق-نداریم-مردم-را-فراموش-کن
حق نداریم مردم را حتى براى لحظه اى فراموش کنیم و باید براى شاد کردن آنها از هیچ کوششى دریغ نکنیم. منبع: فارس کاشانی: خاکپور روحیه برد به تیم تزریق کرده.
مایلی‌کهن: حق نداریم مردم را فراموش کنیم | لینکدونی فانوس

37_کی‌روش: سرمربی تیم ملی در فدراسیون ایران کار سختی است+عکس
http://www.topfun20.com/کی‌روش-سرمربی-تیم-ملی-در-فدراسیون-ایر.html/
به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان اظهار داشت: بعد از چند روزی صعود کنیم الان به نقطه‌ای نزدیک شدیم که اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید یک که با خاکپور جلسه‌ای داشته باشم و او هم نظرش این بود که این بازیکنان باید در تیم کفاشیان به این منظور بود که باز هم دچار مشکلات مالی هستیم و باید حمایت هایی 
کی‌روش: سرمربی تیم ملی در فدراسیون ایران کار سختی است+عکس

38_90tv.ir :: خاطرات کاپیتان پرسپولیس از ساندویچ فروشی در جایگاه
http://90tv.ir/news/71881/خاطرات-کاپیتان-پرسپولیس-از-ساندویچ-فروشی-در-جایگاه-استقلالی-ها
6 مارس 2015 ۱۸:۵۹ خاکپور: با فوتبال چه کردیم که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند/ بازیکنان ایران از .. شب‌ها باید زمان خواب را رعایت کنیم و از خیلی از مسایل چشم پوشی کنیم. ما بازیکن هستیم و در هر صورت حمایت خانواده هم به من کمک می کند تا بتوانیم در که یادش همیشه گرامی داشته شود و در این شرایط به خصوص مادرش فراموش نشود.
90tv.ir :: خاطرات کاپیتان پرسپولیس از ساندویچ فروشی در جایگاه

39_بهروان: آقای جلالی واقعیت ها را لحاظ کنید | ویکی پدیا
http://nhua.ir/20080
3 روز پیش مثل فدراسیون فوتبال مطابقت می کنیم و اگر براساس واقعیت باشد همان را تأیید می . خاکپور:بر خلاف نظر خیلی‌ها، گروه ما آسان نیست | فیروان شهر . سخت را می‌گذراند، تایید می‌کنم و باید واقعیت ای که با حضور علی کفاشیان، بنده، عزیزالله محمدی، غلامرضا بهروان، حسین عسگری و . 77_علی کریمی: حمایت را از بکن .
بهروان: آقای جلالی واقعیت ها را لحاظ کنید | ویکی پدیا

40_اتحاد ملی شهریار و نکو به افتخار تیم‌ملی / اقدام روحیه بخش کاپیتان‌ها
http://www.ilna.ir/بخش-فوتبال-ایران-125/239493-اتحاد-ملی-شهریار-نکو-به-افتخار-تیم-ملی-اقدام-روحیه-بخش-کاپیتان-ها-در-آستانه-جام-ملت-ها
5 ژانويه 2015 در روزهایی که معلوم نیست چرا استعفای کفاشیان سر زبان‌ها افتاده و در دوره‌ای که همه از تردیدی ندارم تو و همبازیانت به همراه کی‌روش و کادرش شایسته بهترین‌ها هستند. علی دایی باید به خاطر حسن وطن‌پرستی‌اش الگوی همه باشد. افتخارمان این است که شما از تیم ملی حمایت می‌کنید و دل‌تان برای فوتبال ایران می‌سوزد.
اتحاد ملی شهریار و نکو به افتخار تیم‌ملی / اقدام روحیه بخش کاپیتان‌ها

41_نه قلعه نویی،نه رحمتی و نه درخشان/ کروش هدیه اش را برای "بهرام پیکاسو
http://www.khabaronline.ir/(X(1)S(r3zh01xn5bepxc21ms1c24rr))/detail/405421/sport/iran-soccer
21 مارس 2015 سه روایت از یک استعفای غیرمنتطره/معمای کارلوس کروش · محمد خاکپور و روایت و به بازیکناش میگه برای این کودکان باید بجنگین واحسان علیخانی به یکباره سال نو مباک واقعا هرچی پول گرفته حلال تر از شیر مادرش واقعا سطح فرهنگ ایرانی رومیکوبیدوازبیگانه حمایت میکنید بعدهم میگیدکالای ایرانی بخرید.
نه قلعه نویی،نه رحمتی و نه درخشان/ کروش هدیه اش را برای "بهرام پیکاسو

42_وانتوم
http://mhmirzaeee.blogfa.com/
کریمی دستی هم در کارهای تجاری دارد و بدون شک باید گفت که او هم از ورزشکاران مایه دار ایران است. . تیم ملی نیاز دارم و در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود. نمی توان یک میلیون دلار برای ۹۰ دقیقه بازی با ایتالیا هزینه کنیم و هیچ سرمربی تیم ملی در مورد اینکه کفاشیان از وی حمایت کرده است یادآور شد: ۳۳ سال 
وانتوم

43_امیدوارم سال ۹۴ برای استقلال خوش یمن باشد - فر نیوز
http://www.farnews.ir/fa/98949
23 مارس 2015 شاد کنيم. البته ما هم نيازمند حمايت آنها هستيم. به نظرم اين بار هم ممکن است بعد از بازگشت از سفر نظر کفاشيان درباره ادامه همکاري با کي روش تغيير کند. ارسال در: دقت کنید که ایمیل وارد شده باید درست باشد محمد خاکپور: هر پنج تيم گروه شانس صعود دارند 90/ کفاشيان: فوتبال را به مادرش مي‌سپارم و مي‌روم!
امیدوارم سال ۹۴ برای استقلال خوش یمن باشد - فر نیوز

44_خاطره بازی با گوش شکسته ها - هفت سین روی تشک کشتی - سه نشانه
http://www.3neshaneh.com/news/single/224572/خاطره بازی با گوش شکسته ها - هفت سین روی تشک کشتی
20 مارس 2015 حتي اگر اردو هم تعطيل باشد، ما نمي‌توانيم اردو را ترك كنيم و بايد به يكي هر فرزندي وظيفه دارد بهترين‌ها را براي پدر و مادرش بخواهد. . جشن گروه کاروان شادی حمایت از بیماران سرطانی. خاکپور:بازی ما مهمتر است،آزمون و جهانبخش برای تیم امید بازی می عیدی کفاشیان به فوتبال ایران:کارلوس کروش از تیم ملی جدا شد 
خاطره بازی با گوش شکسته ها - هفت سین روی تشک کشتی - سه نشانه

45_شیخ محمدتقی بهلول گنابادی کیست؟ | دولت بهار - Vista News Hub
http://vista.ir/news/20725003/شیخ-محمدتقی-بهلول-گنابادی-کیست؟
2 روز پیش کرده بود مادرش را در خواب می‌بیند و مادرش درخواب به او می‌گوید که حضرت زهرا(س) ضامن شده و می‏‌فرمود: «وظیفه ماست که به رهبر شیعیان سر بزنیم و او را حمایت کنیم ». وقتی به ایشون موز تعارف کردیم گریه می کردند که ما چرا باید موز بخوریم؟ .. خاکپور روحیه ى برد به تیم تزریق کرده/ همدلى عامل موفقیت است+عکس 
شیخ محمدتقی بهلول گنابادی کیست؟ | دولت بهار - Vista News Hub

46_چه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا کی‌روش از تیم ملی جدا شود؟
http://javanenghelabi.ir/چه-اتفاقاتی-دست-به-دست-هم-داد-تا-کی‌روش/
21 مارس 2015 داستان از جایی شروع شد که محمد خاکپور برای بازی های مقدماتی المپیک که از فروردین ماه سال ۹۴ به میزبانی . تجمع گسترده حمایت از ایران مقابل کاخ سفید | عکس . تبدیل به بچه بی‌غیرت بین المللی می‌شود / باید سپاهی برای خدمت به کشورهای فقیر آماده کنیم / کوتوله‌ها . «فساد جنسی» ؛ درسی که شاه از مادرش آموخت!
چه اتفاقاتی دست به دست هم داد تا کی‌روش از تیم ملی جدا شود؟

47_شروع روحیه بخش امیدها برابر نپال/ شاگردان خاکپور صدرنشین شدند
http://jazzservices.net/39288295/شروع_روحیه_بخش_امیدها_برابر_نپال_شاگردان_خاکپور_صدرنشین_شدند
23 مارس 2015 اردوهای راهیان نور باید به حرکتی منطقه ای و جهانی بدل شود · جبهه فرهنگی به محتوای راهیان نور کمک کند · یارانه نقدی یک میلیون نفر را می‌توانیم قطع کنیم تاکيد روسيه بر حمايت از عراق کی‌روش: با کفاشیان به این نتیجه رسیدیم که نبودنم بسیار مفید خواهد بود (۳ نظر) · خاطره ای از خاطرات روحانی درباره مادرش (۲ نظر).
شروع روحیه بخش امیدها برابر نپال/ شاگردان خاکپور صدرنشین شدند

48_لینکدونی: October 2014 Archives
http://linkdoni.com/2014/10/
31 ا کتبر 2014 خاکپور سرپرست و مدیر فنی تیم امید شد کفاشیان: پخش بازی ها توسط صداوسیما به زودی میسر نمی شود / اگر توضیحات محمود کریمی درباره عدم حضور در بیت رهبری : باید نوبت به . رییس قوه قضاییه: شاکله طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر .. مدیرعامل ایران خودرو: تا دو سال آینده، SUV تولید می کنیم.
لینکدونی: October 2014 Archives

49_در خانه‌ام را قفل می‌کنم و می‌روم - امروز و فردا
http://emroozofarda.ir/?p=9815
10 ژانويه 2015 این باز هم غرور و خودبزرگ بینی است، فکر نمی‎کنم معنای دیگری داشته باشد. . یعنی ما بگوییم که بله من فکر می‎کنم باید یک چیزهایی را نگه دارم با خودم . دختر می‎گوید من فکر می‎کنم وقتی این آدم به دنیا آمده چقدر پدر و مادرش خوشحال شدند. . انتقاد اردوغان از ایران و حمایت از حمله عربستان · صالحی:به فهم‌ مشترک در 
در خانه‌ام را قفل می‌کنم و می‌روم - امروز و فردا

50_ورزشی » 19دی آنلاین
http://www.19dey.com/sport
مدیرعامل اپل، نصف ثروتش را می بخشد; گوگل روبات‌های جراح می‌سازد; چگونه خلبان‌ها از نظر ...

51_Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم فوتبال امید ا
http://football.ir/news/list/team/team-football-omid-iran-1387.html
یک سکه بهار آزادی و ۶۰۰ دلار پاداش پیروزی بر افغانستان بود. پس از پیروزی تیم فوتبال امید ...

52_اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین اخبار ورزش
http://www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی?page=11
رئیس فدراسیون فوتبال از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و ...

53_Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی ایران» - ص
http://football.ir/news/list/team/iran-1106.html?page=2
بیک زاده: چطور برخی افراد تازه وارد از پایین بودن استاندارد های کی روش و تیم ملی حرف می زنند؟

54_آمار ضد و نقیض از روابط غیر اخلاقی در کشو
http://www.farhangnews.ir/content/102487
به نظر می رسد که این اقدام از سوی برخی رسانه ها با هدف واکنش مسئولین دی ربط به آن و در نتیجه ...

55_سرنوشت آندریاس پریرا؛ مشابه پل پوگبا یا
http://www.tarafdari.com/خبر/288732/سرنوشت-آندریاس-پریرا؛-مشابه-پل-پوگبا-یا-بویان-جورجیچ؟
از رجیستا تا دابل پیوت و صد البته اینگنچه؛ حلقه های گمشده منچستر یونایتد، رئال مادرید و ...

56_شکست نساجی مازندران مقابل تربیت نوین یزد
http://mazandlig.com/news.aspx?id=37794
ساروی باغیرت تو دیگه دم از فوتبال و جمعیت شهرتون نزن که همه میدونند شما عقده بابل و بابلی ها ...

57_نیوکاسل 0-1 منچستریونایتد؛ یونایتد به لطف
http://www.tarafdari.com/خبر/288448/نیوکاسل-0-1-منچستریونایتد؛-یونایتد-به-لطف-یانگ-از-تساوی-گریخت
ویدیو؛گل اشکان دژاگه به الشحانیه (العربی 1-0 الشحانیه) رضا نورمحمدی از سفر به عربستان جا ماند!

58_LIST - Bitaraf.com | همه چيز از همه جا ...
http://www.bitaraf.com/list.php?cat_id=3
بیست و نهم اسفند : نوانديش: پایان سال با شوک فوتبالی/ کی‌روش: جدا شدم: تابناك: کی‌روش: شرمنده ...

59_30 درصد دختران مجرد ... - فرهنگ نیوز
http://www.farhangnews.ir/content/95890
** اگر بخواهیم این وظایف را تقسیم کنیم، دولت بخش اعظمی از این وظایف را بر عهده خواهد داشت؟

60_عصر ايران
http://www.asriran.com/fa/rss/allnews
یاهو نیوز و سایرخبرگزاری های تصویری عکس هایی از بازمانده های هواپیمای ایرباس منتشر کرده .

61_خبرگزاری فارس|گروه ورزشی - فوتبال ایران
http://www.farsnews.com/sports/football_iran?i=3
حق نداریم لحظه‌ای مردم را فراموش کنیم/ تا پایان المپیک باید با انگیزه بازی کنیم

62_پیشنهاد عجیب برای خرید سرخابی ها | پایگاه
http://rajanews.com/news/199910
رئیس سازمان لیگ در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من باید دو ...

63_سایت خبری تحلیلی فوتبال ایران
http://footballiran.ir/
سایت خبری تحلیلی فوتبال ایران, ... Content/1393/12/27/image/2-1-201531813477.jpg مهدوی کیا: با این یک باخت کار ...

64_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

65_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

66_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

67_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

68_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

69_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

70_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

71_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

72_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

73_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

74_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

75_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

76_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

77_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

78_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

79_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

80_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

81_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

82_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

83_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

84_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

85_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

86_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

87_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

88_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

89_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

90_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

91_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

92_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

93_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

94_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

95_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

96_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

97_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

98_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

99_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

100_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

101_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

102_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

103_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

104_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

105_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

106_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

107_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

108_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

109_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

110_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

111_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

112_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

113_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

114_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

115_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

116_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

117_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

118_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

119_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

120_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

121_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

122_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

123_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

124_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

125_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

126_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

127_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

128_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

129_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

130_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

131_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

132_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

133_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

134_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

135_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

136_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

137_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

138_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

139_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

140_گفت‌وگویی متفاوت با دوقلوهای پرسپولیس
http://www.persianv.com/sport/view/029865.php
مهاجم و هافبک پرسپولیس معتقدند تیمشان با وجود همه مشکلات، بدشانس هم هست. مهدی طارمی از ...

141_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

142_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

143_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

144_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

145_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

146_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

147_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

148_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...

149_پایگاه خبری تحلیلی گذارنیوز
http://gozarnews.ir/
آخرين تحولات يمن؛ وحشت سعودی ها از موشک های اسکاد یمن/مخالفت عربستان با درخواستهای صالح ...


150_ورزشی » 19دی آنلاین مدیرعامل اپل، نصف ثروتش را می بخشد; گوگل روبات‌های جراح می‌سازد; چگونه خلبان‌ها از نظر ... http://www.19dey.com/sport

151_Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ... اخبار فوتبال : «تیم فوتبال امید ایران» ... یک سکه بهار آزادی و ۶۰۰ دلار پاداش پیروزی بر ... http://football.ir/news/list/team/team-football-omid-iran-1387.html

152_اخبار ورزشی - جدیدترین و آخرین ... رئیس فدراسیون فوتبال از خداحافظی با سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از دو دیدار دوستانه با سوئد و ... http://www.shahrekhabar.com/اخبار-ورزشی?page=11

153_Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی ... بیک زاده: چطور برخی افراد تازه وارد از پایین بودن استاندارد های کی روش و تیم ملی حرف می زنند؟ http://football.ir/news/list/team/iran-1106.html?page=2

154_آمار ضد و نقیض از روابط غیر ... این رسانه ها هر از چندگاهی، آمار و ارقامی بدون منبع از شیوع ازدواج سفید منتشر کرده و بر پای ... http://www.farhangnews.ir/content/102487

155_سرنوشت آندریاس پریرا؛ مشابه پل ... از رجیستا تا دابل پیوت و صد البته اینگنچه؛ حلقه های گمشده منچستر یونایتد، رئال مادرید و ... http://www.tarafdari.com/خبر/288732/سرنوشت-آندریاس-پریرا؛-مشابه-پل-پوگبا-یا-بویا...

156_شکست نساجی مازندران مقابل تربیت ... ساروی باغیرت تو دیگه دم از فوتبال و جمعیت شهرتون نزن که همه میدونند شما عقده بابل و بابلی ها ... http://mazandlig.com/news.aspx?id=37794

157_نیوکاسل 0-1 منچستریونایتد ... ویدیو؛گل اشکان دژاگه به الشحانیه (العربی 1-0 الشحانیه) رضا نورمحمدی از سفر به عربستان جا ماند! http://www.tarafdari.com/خبر/288448/نیوکاسل-0-1-منچستریونایتد؛-یونایتد-به-لطف-یا...

158_LIST - Bitaraf.com | همه چيز از همه جا ... بیست و نهم اسفند : نوانديش: پایان سال با شوک فوتبالی/ کی‌روش: جدا شدم: تابناك: کی‌روش: شرمنده ... http://www.bitaraf.com/list.php?cat_id=3

159_30 درصد دختران مجرد بالای 30 سال ... ** اگر بخواهیم این وظایف را تقسیم کنیم، دولت بخش اعظمی از این وظایف را بر عهده خواهد داشت؟ http://www.farhangnews.ir/content/95890
3/31/2015 7:50:32 AM
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1752
  • کل نظرات : 2697
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 462
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,503
  • بازدید ماه : 24,858
  • بازدید سال : 149,591
  • بازدید کلی : 4,464,312